- Katılım
- 29 Eki 2005
- Mesajlar
- 462
nerdesiniz SYM GTS ciler
Pzar gezisi çok güzeldi Tarden ve Thai hariç kimse yoktu valla üzüldüm.Tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.Tarden ve Thai fotoğraflar için nasıl ekliyeceğimi bilemediğim için koayamadım yardım edersiniz artık.
Eser gelmeye niyetliydim hatta ctesi gecesi biras gec olmus olabilir ama 2 gibi seni aradım nerede bulusurus diee lakin teli acan olmadı neyse saatimi 9'a kurdum hazırlanır Ikea'da olurum diye saat caldı dur bir 1o dakika daha uyuyayım zaten vakit var dememe kalmadı gözümü bir actım saat 12 :salut: Uykumun kurbanıyım ben :cherry: Az önce Baslıkta resimleri gördüm masallah 4-5 resimde bir GTS görüyoruz buda insana gurur veriyor acıkcası sendeki bireysel resimleride en kısa sürede bu baslık altında görmek istedigimizi belirtir gelemedigim icin basta senden ve tarden dan affımı dilerim :cherry:
Diger güsel gezilerde her birlikte olmak dilegiyle :wiinkk:
