Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
nerdesiniz SYM GTS ciler

Pzar gezisi çok güzeldi Tarden ve Thai hariç kimse yoktu valla üzüldüm.Tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.Tarden ve Thai fotoğraflar için nasıl ekliyeceğimi bilemediğim için koayamadım yardım edersiniz artık.

Eser gelmeye niyetliydim hatta ctesi gecesi biras gec olmus olabilir ama 2 gibi seni aradım nerede bulusurus diee lakin teli acan olmadı neyse saatimi 9'a kurdum hazırlanır Ikea'da olurum diye saat caldı dur bir 1o dakika daha uyuyayım zaten vakit var dememe kalmadı gözümü bir actım saat 12 :salut: Uykumun kurbanıyım ben :cherry: Az önce Baslıkta resimleri gördüm masallah 4-5 resimde bir GTS görüyoruz buda insana gurur veriyor acıkcası sendeki bireysel resimleride en kısa sürede bu baslık altında görmek istedigimizi belirtir gelemedigim icin basta senden ve tarden dan affımı dilerim :cherry:

Diger güsel gezilerde her birlikte olmak dilegiyle :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç sallama uzzy..saat 14 den itibarem murat erköse ve ben seni devamlı aradık telin kapalıydı..:pr: o biçim gezdik bizde ikimiz...:cherry:
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
selam arkadaşlar uzun zamandır yoktum,nasılsınız görüşmeyeli?
bu arada motorum yeni gibi maşallah hiç sorunu kalmadı!! motor hala satılık duyrulur... sıfırdan farkı biraz çizikleri olması o kadar motor sıfır joyride 200 2004 3250 fiyat 505 285 69 89 no dan ulaşa bilirsiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasin hayırlı satışlar..Bu arada bende de su an 2006 model 2006 Aralık trafiğe çıkışlı 900 km.de gri bir Joyride var SATILIK..3.950 YTL. ye binebilirsiniz..:wiinkk: Özelden bana ulaşabilirsiniz..
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eser gelmeye niyetliydim hatta ctesi gecesi biras gec olmus olabilir ama 2 gibi seni aradım nerede bulusurus diee lakin teli acan olmadı neyse saatimi 9'a kurdum hazırlanır Ikea'da olurum diye saat caldı dur bir 1o dakika daha uyuyayım zaten vakit var dememe kalmadı gözümü bir actım saat 12 :salut: Uykumun kurbanıyım ben :cherry: Az önce Baslıkta resimleri gördüm masallah 4-5 resimde bir GTS görüyoruz buda insana gurur veriyor acıkcası sendeki bireysel resimleride en kısa sürede bu baslık altında görmek istedigimizi belirtir gelemedigim icin basta senden ve tarden dan affımı dilerim :cherry:

Diger güsel gezilerde her birlikte olmak dilegiyle :wiinkk:

af dilemek ne demek daha cok gezeriz ben bu hafta bir problem çıkmazsa belgrad ormanlarına kalmalı gitmeyi dusunuyorum.endurocularla.. Ama sayın Alican abimizle tanışmak nasip olmadı nerdesin be zütüpaşam senlede bir beraber sürüş yapalım...

nerdesiniz SYM GTS ciler

Pzar gezisi çok güzeldi Tarden ve Thai hariç kimse yoktu valla üzüldüm.Tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.Tarden ve Thai fotoğraflar için nasıl ekliyeceğimi bilemediğim için koayamadım yardım edersiniz artık.

ben tşk ederim.donüşte rüzgar tek kişi olduğum için beni fena hırpaladı.Tam emin değilim ama Resim eklemek için konu cevapla kısmının üzerinde ikonlar var buraya tıklayarak eklenebiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar merhaba. Sizlerden haber bekleyinceye kadar bugün motoru aldım :) Yarın plaka-ruhsat işleri bitecek. SYM HD 200. Kullanan arkadaşların öneri ve bilgilerinden yararlanmak isterim. Sağlıcakla kalın..

Coşkun, Mersin.
[email protected]
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Babam Yalovada SYM 200 sattı ve benim gts 250 yi kaptı 2 ay sonra Motor yalovaya gidecek.
Tekayda 6.500 e sıfır sym gts var . Kredi kartına taksitte yapılıyor.
veya 2 el bir suziki burgman 400 mü alayım. Korlas ve bayilerde 2 el var.
Birde Kmymko 500 lük 2004 model 2300 km de var. nbc de

Veya fuarı bekleyip duruma mı bakmak lazım. Havalarda soğumadiki 2 el fiyatları düşşün. 2-3 daha binelim bakalım . Tavsiyeler şimdiden teşekkür ederim.
Bir iki tanede sym gts 5.500 e var. :silent:

Birde gts 250 2 ay bir süre gibi kullanılmayacaksa aküsü bitermi.
Akü için ne gibi önerileriniz olabilir.:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
Pazar gezisi için herhangi bir duyuru, buluşma yeri ve saati filan hiç bir şey bildirilmedi. Cumartesiyi pazara bağlayan gece sabaha karşı tekrar girdim siteye ve baktım herhangi bir haber var mı diye ama yoktu. Herhalde vazgeçtiler diye düşündüm ve pazar günü kendi başıma Ömerli, şile, kurtköy arasında arka yolda dolaştım. geziye katılanlar özel bir haberleşme zinciri kurdular aralarında herhalde ve genele yazmaya gerek görmediler. Bir daha gezi olduğu takdirde umarım buluşma yeri ve saati de belirtilir.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
arkadaşlar selamlar

Bugün 6000 km bakımı için Altan motordaydım. Sağolsunlar çok ilgilendiler.Motorum bakımı yapılırken her ayrıntısını görmek süper bişey.Motorumu tanımakta güzeldi:) Sevgili Altan motor çalışanlarına çok teşekkür ederim.Ellerinize sağlık.

Arkadaşlar çanta ile ilgili yardım istiyorum çok acil çanta almam lazım.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Pazar gezisi için herhangi bir duyuru, buluşma yeri ve saati filan hiç bir şey bildirilmedi. Cumartesiyi pazara bağlayan gece sabaha karşı tekrar girdim siteye ve baktım herhangi bir haber var mı diye ama yoktu. Herhalde vazgeçtiler diye düşündüm ve pazar günü kendi başıma Ömerli, şile, kurtköy arasında arka yolda dolaştım. geziye katılanlar özel bir haberleşme zinciri kurdular aralarında herhalde ve genele yazmaya gerek görmediler. Bir daha gezi olduğu takdirde umarım buluşma yeri ve saati de belirtilir.

tador bu sile gezisi ile ilgili baslık daha gezi tarihi gelmeden 1 hafta öncesinde ana sayfada duyuruldu hatta su an bile war bakabilirsin ana sayfaya forumların hemen altında sile gezisi baslıgı altında kocamanda bir resim war :wiinkk: Hatta linkini vereim tıkla :bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/mt-istanbul-sile-gezisi-pazar-21-01-07-t27035.html?t=27035

arkadaşlar selamlar

Bugün 6000 km bakımı için Altan motordaydım. Sağolsunlar çok ilgilendiler.Motorum bakımı yapılırken her ayrıntısını görmek süper bişey.Motorumu tanımakta güzeldi:) Sevgili Altan motor çalışanlarına çok teşekkür ederim.Ellerinize sağlık.

Arkadaşlar çanta ile ilgili yardım istiyorum çok acil çanta almam lazım.

Birde Altan Motor'dakilerin telefonda soguk konustuklarından sikayet edersin dedim sana Taner olsun Tamer olsun iki kardes lokum gibi adamlardır onlardan iyi servis şamda kayısı :cherry:

Motorunun sınıfını belki deistirebilirsin ileride ama secimin gene Suzuki olursa serwisini asla degistirme derim ben Eser Kardesim :cat:

Ne olursa olsun Altan Motor ve 3 ü 1 arada :cherry:


Arkadaşlar merhaba. Sizlerden haber bekleyinceye kadar bugün motoru aldım :) Yarın plaka-ruhsat işleri bitecek. SYM HD 200. Kullanan arkadaşların öneri ve bilgilerinden yararlanmak isterim. Sağlıcakla kalın..

Coşkun, Mersin.
[email protected]

Can_Can kazasız belasız günlerde keyifli sürüsler yapmanı temenni ederim yolunda farında acık olsun :wiinkk: seciminden dolayı tebrik ediorum seni sınıfının en iyilerinden biri en azından SYM :cat: Benim bilgim olmadıgından ötürü sadece tebrik etmekle yetiniorum :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
10
SLM UZAY GÖNDERMEN İÇİN TEŞEKKÜRLER:) YOK KISKANMADIM HOŞUMA GİTTİ GÜZEL OLAN ŞEYLER PAYLAŞILIR TABİKİ BENDE O CUMARTESİ İÇİN GÜZEL BİR GÜNDÜ DİYECEĞİM HOŞ BİR VAKİT GEÇİRDİK YENİ DOSTLAR EDİNMEK GÜZEL OLUYOR SELAMLAR HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.
BU ARADA TADOR ARKA APARATI SORMUŞ ONUDA CEVAPLIYAYIM SEVGİLİ KARDEŞİM APARATI ALTAN DAN TEDARİK ETTİM HEMENCECİK MONTESİNİ YAPTILAR ONLARINDA ELCAĞIZLARINA SAĞLIK APARAT PAHALI DİL TELEFON AÇARSAN BİLGİ VERİRLER GÜNÜN AYDIN OLSUNKAZASIZ MUTLU GÜNLER DİLERİM
MİMKA :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlaşılan oki acilen bir SYM buluşması yapıcaz..:wiinkk: Talep fazla gibi..Ama gelmeyeni yakalarsam...:cherry: :rendeer:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
SLM UZAY GÖNDERMEN İÇİN TEŞEKKÜRLER:) YOK KISKANMADIM HOŞUMA GİTTİ GÜZEL OLAN ŞEYLER PAYLAŞILIR TABİKİ BENDE O CUMARTESİ İÇİN GÜZEL BİR GÜNDÜ DİYECEĞİM HOŞ BİR VAKİT GEÇİRDİK YENİ DOSTLAR EDİNMEK GÜZEL OLUYOR SELAMLAR HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.
BU ARADA TADOR ARKA APARATI SORMUŞ ONUDA CEVAPLIYAYIM SEVGİLİ KARDEŞİM APARATI ALTAN DAN TEDARİK ETTİM HEMENCECİK MONTESİNİ YAPTILAR ONLARINDA ELCAĞIZLARINA SAĞLIK APARAT PAHALI DİL TELEFON AÇARSAN BİLGİ VERİRLER GÜNÜN AYDIN OLSUNKAZASIZ MUTLU GÜNLER DİLERİM
MİMKA :bounce:

Rica ederim Mimka lafı bile olmas :cherry: Olurda toplanırsak senide aramızda görmek isteris .. Tabiii seni burada her zaman görmek mümkün olmuyor özelden bana numaranı atarsan sevinirim o günde senden numarayı almayı akıl edemedim neyse biseyler icin gec kalınmıs deis keyifli sürüsler diliorum :wiinkk:

Anlaşılan oki acilen bir SYM buluşması yapıcaz..:wiinkk: Talep fazla gibi..Ama gelmeyeni yakalarsam...:cherry: :rendeer:
S&S

Pasam gene lafta kalmasın ama hem senin su yeni bebegi görelim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Sana ulaşabilirsek göreceksinde..sen arazisin ben napiim..:cherry:

Yook Pasam o bir kere olur ayrıca senden hala belligi alıcam tabii senin mont uzun ben hala aynı monttayım böbreklerim gidecek yakında :cherry:



Aramıza yeni katılan üyelerimizden eserkosenin resmini koydum kendisi yapamamıs olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
evet bahis konusu sayfada buluşma yeri ve saati bildirilmiş ama gene de ben ve benim gibi bu forumun yenisi olanlar için hiç olmazsa duyurunun orada olduğunu belirten bir mesaj atılmalıydı diye düşünüyorum. Gezinin olacağını bu sayfalarda duyduğum için gezinin akıbetini de bu sayfalarda aramam normal. Her neyse burada adetin böyle olduğunu da öğrenmiş oldum bu şekilde :)
selamlar sevgiler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bahis konusu sayfada buluşma yeri ve saati bildirilmiş ama gene de ben ve benim gibi bu forumun yenisi olanlar için hiç olmazsa duyurunun orada olduğunu belirten bir mesaj atılmalıydı diye düşünüyorum. Gezinin olacağını bu sayfalarda duyduğum için gezinin akıbetini de bu sayfalarda aramam normal. Her neyse burada adetin böyle olduğunu da öğrenmiş oldum bu şekilde :)
selamlar sevgiler

Takma kafana..:cat: Yapıcaz yakında sağlam bi SYM organizasyonu..:cherry: :wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babam Yalovada SYM 200 sattı ve benim gts 250 yi kaptı 2 ay sonra Motor yalovaya gidecek.
Tekayda 6.500 e sıfır sym gts var . Kredi kartına taksitte yapılıyor.
veya 2 el bir suziki burgman 400 mü alayım. Korlas ve bayilerde 2 el var.
Birde Kmymko 500 lük 2004 model 2300 km de var. nbc de

Veya fuarı bekleyip duruma mı bakmak lazım. Havalarda soğumadiki 2 el fiyatları düşşün. 2-3 daha binelim bakalım . Tavsiyeler şimdiden teşekkür ederim.
Bir iki tanede sym gts 5.500 e var. :silent:

Birde gts 250 2 ay bir süre gibi kullanılmayacaksa aküsü bitermi.
Akü için ne gibi önerileriniz olabilir.:silent:

gts düşünüyorsan Gördüğün ilanı ben verdim.ben su an sıfır 400 veya 650 burgman peşindeyim.Üstüne hemen almak şartıyla konusabiliriz...

arkadaşlar selamlar

Bugün 6000 km bakımı için Altan motordaydım. Sağolsunlar çok ilgilendiler.Motorum bakımı yapılırken her ayrıntısını görmek süper bişey.Motorumu tanımakta güzeldi:) Sevgili Altan motor çalışanlarına çok teşekkür ederim.Ellerinize sağlık.

Arkadaşlar çanta ile ilgili yardım istiyorum çok acil çanta almam lazım.

eser su çektiğin resimlerimizi eklede bir görelim yaww..

Takma kafana..:cat: Yapıcaz yakında sağlam bi SYM organizasyonu..:cherry: :wiinkk:
S&S

Bizlerin abisi olarak sizden bekliyoruz.Kafadan liste başına beni yazın...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burgman cı arkadaşlarla ortak bir toplantıya ne dersiniz...Sonucta burdaki bir cok kişinin ortak isteği burgmancı olmak..:wiinkk:
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst