Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben listeye isim atmaya başlıyorum.
1.eserkose (galiba geliyorsun
2 tarden
3thai (izin alırsaymış)
4 Uzzy (cevabını beklıyoruz Parmaklar cıkıyo))

Motosiklet net ana sayfaya sym ciler cıkartma yapacak diye mesaj attım gösterelim kendimizi yawww
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
yakışır Tarden ben geliyorum,ama cumartesi bakıma gircek motor 6000km bakımı acaba ptesi mi soksam bakıma,bişey olurmu sence ışık yandı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eger altan motora getireceksen ben c.tesi orda olacağım.ısık kumanda uzerındeki tustan kapanıyor.kafana takma ama yinede yeni motorda tum bakımları yapıp oyle bınmek en iyisi neyın ne oldugunu bılırısın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erken gitmekte fayda var motorlara bakım yapılcak 11 gibi orda olurum.yeri bilmiyorsan ben seni gotururum.nerede oturuyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben üsküdardayım orda bulusuruz artık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet
pazar gunu için sym ci aranıyor. su an 3 sym ci, 1 cbf 1 piaggio olmustur...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
yakışır Tarden ben geliyorum,ama cumartesi bakıma gircek motor 6000km bakımı acaba ptesi mi soksam bakıma,bişey olurmu sence ışık yandı.

Eser hersey kontrol altında telas edilecek bisey yook :cherry: İlk 3ooo de benimde elim ayagıma dolasmıstı ama sonradam ögrendimki makina her 3ooo km de otomatik olarak yag degisim ısıgı yakıyor sakin ol ve ön panelde göstergenin sol tarafında yer alan iki km butonunun üzerinde kalan tekli butona bastıgında ısıgın söndügünü göreceksin :wiinkk:

ben listeye isim atmaya başlıyorum.
1.eserkose (galiba geliyorsun
2 tarden
3thai (izin alırsaymış)
4 Uzzy (cevabını beklıyoruz Parmaklar cıkıyo))

Motosiklet net ana sayfaya sym ciler cıkartma yapacak diye mesaj attım gösterelim kendimizi yawww

Gelmeye calısacagım tam net bisey yooq benim parmak zaten hawada :cherry:

ZİA haydeeeeeeeeeee varmısın ? gezıye
bizde takılam mı ??? size zia yer söyle
(yeni suzukici )
BEYAZ MEKEK

Oooooooooooooo hayırlı olsun Kanatlı Beyaz MeleK :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
Hayırlı işler Altan Motor

Geçem gün gelmiştim 16 plakalı motorumla.6000 km bakımı için yarın sabahtan gelsem olurmu.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  eh62 nickli üyenin mesajı konu dışı içerik içerdiği için silinmiştir.Daha öncede aynı sebepten yazısı silindiği ancak tekrar konu dışına çıkan-özel hayatı ilgilendiren yazılar yazdığı için tekrarı olması halinde yaptırım uygulanacağını belirtiyorum.Bu topic SYM kullanıcılarının bilgi paylaşımı için açılmıştır.Özel hayatı ilgilendiren yazıların bu sayfada işi yoktur.Uyarıyı dikkate almanızı öneriyorum Sayın eh62
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhtemel ön liste

pazar gunu için
1-tador
2-eserkose
3-tarden
4-uzzy
5-tiger
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Hayırlı işler Altan Motor

Geçem gün gelmiştim 16 plakalı motorumla.6000 km bakımı için yarın sabahtan gelsem olurmu.

Arkadaşım kusura bakma bugün yoğunduk mesajını gec gördüm tabiki sabahtan gelirsen işin erken biter cünki yarın 5 randevulu motor var görüşmek üzere iyi akşamlar taner
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
arkadaşlar Pazar günü için hava nasıl olacak,yarın servise gitmeyi düşünüyordum ama hava çok kötü gerekli kıyafetlerim olmadığı için gidemiyebilirim
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
slm arkadaş sizlerle tanışmadık uzay hariç :) pazar günü hava güzel olursa ben de katılırım sizlerlede tanışmış olurum
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  SON UYARI!!! Defalarca konu dışına çıkılan bu başlıktaki son uyarıdır. Lütfen mesajlarımızı yazarken ikili tartışmalardan uzak duralım. Konu dışında bireysel tartışmaların forumumuzda yeri yoktur. Tekrarı halinde bir daha uyarı yapılmaksızın gerekli işlemler yapılacaktır. Tarafınıza bir sataşma olduğunu düşündüğünüz mesajları moderatörlere bildiriniz. Bu mesajlara itimat etmeyiniz aksi taktirde sizin de hakkınızda işlem yapılabilir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
nerdesiniz SYM GTS ciler

Pzar gezisi çok güzeldi Tarden ve Thai hariç kimse yoktu valla üzüldüm.Tüm katılan arkadaşlara teşekkürler.Tarden ve Thai fotoğraflar için nasıl ekliyeceğimi bilemediğim için koayamadım yardım edersiniz artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst