Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
Beyazı unutmuşsun..Ellerine sağlık güzel olmuş...Beyaz çok hain duruo bi tane var trafikte bazen karşılaşıyoruz..
S&S

Açıkçası beyazı yapmaya üşendim, düz beyaz yapmak renklileri yapmaktan daha zor gözüm yemedi :)
Beyazı kızıltoprakta görüyorum yakındanda inceledim, galiba burdan bir arkadaşındı ama yakından bakınca benim çok hoşuma gitmedi, kremli beyazlı karışık bir renk. Ama tabii ben beğenmiyorum diye kötü demek diil aman kimse alınmasın :)
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Dartmaul ellerine saglıK mavi renk olan zaten Bursa motorize ekipte mevcut daha önce resimlerini görme sansımız olmustu bu baslık altında siyah ve gri her daim gördügümüz renkler beyaz ile henüz karsılasma sansım olmadı :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyaz kızıltoprak civarında..Bende katılıyorum..motoru yakından da görmüştüm..boya işçiliği iyi değil maalesef..:(
S&S
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
ya en sonunda alcam bir tane heralde
ozamanda tan süper olcak sanırım
ama yaza doru daha ehliyet yok yaw:pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
selam arkadaşlar

motorumu nihayet aldım.Çok beğendim harika bir alet.Yalnız bazı eksiklerim var.
Sisy Bar ve çanta lazım.6000 km bakımı içinde Altan motor 150 ytl dedi sizce nasıl.Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar

motorumu nihayet aldım.Çok beğendim harika bir alet.Yalnız bazı eksiklerim var.
Sisy Bar ve çanta lazım.6000 km bakımı içinde Altan motor 150 ytl dedi sizce nasıl.Yardımlarınızı bekliyorum.

Hayırlı olsun öncelikle de ne aldın:silent: gts? joyride? mio?...
Altan motorun fiyatlarını sorgulamaya bence gerek yok..:wiinkk: Gönül rahatlıgı ile her türlü işini hallet..:cat:
S&S
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
GTS 250 aldım.haftaiçi gidip yaptırcam bakımını.umarım yardımcı olurlar
bu arada çanta ve sisybar konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
selam arkadaşlar

motorumu nihayet aldım.Çok beğendim harika bir alet.Yalnız bazı eksiklerim var.
Sisy Bar ve çanta lazım.6000 km bakımı içinde Altan motor 150 ytl dedi sizce nasıl.Yardımlarınızı bekliyorum.

daha bugün 3000 bakımı için 75 ytl verdim, bu durumda ;
6000 = 3000 X 2 ise
150 = 75 X 2 ederki hesap doğru :queen: :rendeer:


Bu arada geçen ay Altan motorda takılan Xenon farlar üzerinde birkaç şey söylemek istiyorum. Kullanmadan yorum yazmak istememiştim. Öncelikle bu farlar için beni gaza getirip kanıma giren Tamer usta ile sevgili Ziya'ya, sonra Taner ustaya çektirdiğim eziyetler ve harika işçiği içinde iki kez teşekkür ediyorum.
Gelelim farlara, artık trafikte GÖREN ve GÖRÜNEN bir motosikletim :rendeer: kaçla gidersem gideyim önümdeki 50 m mesafe içerisinde, aynaya bakmadan bulunduğum şeride aniden girmeye çalışan tüm araçlarda aynı tepki oluyor, aynada benim farları gören aynı hızla direksiyonu geldiği tarafa kırıyor :queen:
Hele hele sıkışık trafikte aradan kayarken inanılmaz işe yarıyor, aynadan gören yol veriyor. Gelelim ışıklandırması az olan ve trafiğin olmadı karanlık yollardaki performansına, şöyle söyleyeyim yolu görmek için hızımı kesmiyorum artık. Verdiğim her kuruş helal olsun,

Geçen ay yağmur lastikleride taktırmıştım ama henüz yağmurda kullanmak nasip olmadı, bu yüzden pek yorum yapamayacağım. Takılan lastik metzeller marka. Sadece birkez hafif yağmurda kullandım, ondada hiç kayma veya güvensizlik hissi oluşturmadı. İlerki vakitlerde daha detaylı anlatırım.

Herkese saygılar&sevgiler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Selamlar
3000 km de 6.000 ytl ye ikinci el motor fiyati iyimidir.
Bir arkadaş arıyor. Ama kredi kartına taksit lazım.
Havalar güzel . Acemi güzergahında Tuğrulla birlikte gidip geliyoruz. sAHİLDEN
bOSTANCI tuzla arası. Ama bacaklar üşüyor. Kask mont tamam.

GTS 250 aldım.haftaiçi gidip yaptırcam bakımını.umarım yardımcı olurlar
bu arada çanta ve sisybar konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

Hayırlı olsun. Kazasız ve dikkatli sürüsler.

Bu aralar gts 250 nini sıfırı 6.500 artı plaka diyorlar. Tekayda.
İkinci elde 5000- 5.500 cıvarında olması lazım diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
GTS 250 aldım.haftaiçi gidip yaptırcam bakımını.umarım yardımcı olurlar
bu arada çanta ve sisybar konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

Eser hala bu soruyu sormana üzüldüm Altan Motor ile hicbir servisi es deger tutma saymaya kalkarsam arada daglar kadar fark war :wiinkk: Gönül rahatlıgıyla hatta konustugumuz gibi hawa güsel olursa eslik edecem sana :cat: Güle Güle kullan tekrar hayatının en dogru secimlerinden birini yaptıgın icin ..

daha bugün 3000 bakımı için 75 ytl verdim, bu durumda ;
6000 = 3000 X 2 ise
150 = 75 X 2 ederki hesap doğru :queen: :rendeer:


Bu arada geçen ay Altan motorda takılan Xenon farlar üzerinde birkaç şey söylemek istiyorum. Kullanmadan yorum yazmak istememiştim. Öncelikle bu farlar için beni gaza getirip kanıma giren Tamer usta ile sevgili Ziya'ya, sonra Taner ustaya çektirdiğim eziyetler ve harika işçiği içinde iki kez teşekkür ediyorum.
Gelelim farlara, artık trafikte GÖREN ve GÖRÜNEN bir motosikletim :rendeer: kaçla gidersem gideyim önümdeki 50 m mesafe içerisinde, aynaya bakmadan bulunduğum şeride aniden girmeye çalışan tüm araçlarda aynı tepki oluyor, aynada benim farları gören aynı hızla direksiyonu geldiği tarafa kırıyor :queen:
Hele hele sıkışık trafikte aradan kayarken inanılmaz işe yarıyor, aynadan gören yol veriyor. Gelelim ışıklandırması az olan ve trafiğin olmadı karanlık yollardaki performansına, şöyle söyleyeyim yolu görmek için hızımı kesmiyorum artık. Verdiğim her kuruş helal olsun,

Geçen ay yağmur lastikleride taktırmıştım ama henüz yağmurda kullanmak nasip olmadı, bu yüzden pek yorum yapamayacağım. Takılan lastik metzeller marka. Sadece birkez hafif yağmurda kullandım, ondada hiç kayma veya güvensizlik hissi oluşturmadı. İlerki vakitlerde daha detaylı anlatırım.

Herkese saygılar&sevgiler.

Atlas kazasız belasız günlerde kullanman dilegiyle .. Bende uygun bir zamanda xenon taktırmak istiorum faydasını biliorum az cok simdilik aynalardaki cakarlarla idare ediorum bu aksamda denedim sonuc mükemmel yaktıgım an itibari ile sol seritte yoluna devam eden arabalar ufak bir sinyal manevrasıyla sag orta seride atıolar kendilerini :cherry: Fena keyifli olmaya basladı sürüsler benim icin :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@eserkose
çanta işine ben de bakınıyorum. aparatı altan motor dan temin edeceğim fakat çanta da karar kılamadım henüz bakınıyorum. beğendiğin bir marka-model olursa söyle beraber bakalım, indirim alırız.

xenon bende de var müthiş faydalı. aslında makine üzerinde aldığınız zaman yaklaşık bir 600 - 700 ytl tutarında ekleme ya da değişiklik farz gibi görünüyor. bagaj kapasitesi çok iyi ama nedense bana pek yetmiyor.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
arkadaşlar ayrıca örtü almak istiyorum kullanan varsa yardımcı olabilirmi.Bu arada bir gün bulualım biryerlere gidelim ne dersiniz.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
arkadaşlar ayrıca örtü almak istiyorum kullanan varsa yardımcı olabilirmi.Bu arada bir gün bulualım biryerlere gidelim ne dersiniz.

Branda konusunda yardımcı olabilirim benim aldıgım yerden uygun fiata alabiliris Eser Ctesi icin simdilik hava yagmurlu gözüküyor ama tam tersi bir durum olursa Altan Motor da 6ooo bakımını yaptır derim hem Suzuki nin usta eleri Tamer ve Taner Usta ilede tanıs bundan sonra her türlü teknik destegi bizler elimizden geldigince yardımcı olmaya calısacagız ama bizi aşan durumlarda dewreye ustalarımız girer :cherry: Gezi konusuna gelince havalar güselken düsünülebilir ama kimler gelir görelim parmakları :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelin hafta sonu şile yapalım MT gidiyor zaten SYM'ciler de gelsin haydeeeeeeeeee..........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi programı hakkında

arkadaslar şimdi kontrol ettim c.tesi yagmurlu ve 8 derece gözüküyor.buda ortalama 90 100 km gibi bir hızda 1 derece gibi bir sıcaklık demek. AMA pazar 13 15 derece tahmin ediliyor.hava kuru olacagisöyleniyor. Haydi SYM ciler pazara çıkalım yollara......Su anda 3 kişi oldu...

Thai Bu arada C.tesi tamaer abilerin yanında olacağım işin olmazsa sende gel görüşelim.

ZİA haydeeeeeeeeeee varmısın ? gezıye
bizde takılam mı ??? size zia yer söyle
(yeni suzukici )
BEYAZ MEKEK


Tamer abi senin su beyaz meleğide görelim artık
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst