@paşam
nasılsın - en nihayet thai yi kader kısmet yakaladım, senin için birşey verdim ona.
haa bu arada uzzy sizin evde fazla ayna varmı...:cherry: :cherry:
S&S
@uzzy
tanışdığımıza memnun oldum, ben çıkarken sen yoktun.
bu arada ayna onü sinyallerden geldiği zaman bana haber verebilirsen sevinirim .
thai gelin göstereyim ön paneli sökmesini çok kolay dedi başladı sökmeye elli tane vida çıkardı. kafa allak bullak, alışmış tabi çatur çutur söküyor. neyse mecbur sökmemeiz gerekecek. kendisinede teknik bilgiler için ayrıca teşekkür ederim.
@uzzy
Hayırlı olsun dostum, yoğunluktan dolayı zaman ayırmak biraz güç oldu ama hallettik sonunda. Umarım beğenmişsindir.
Arkadaşlar arka çanta aparatlarını Altan Motor'dan temin edebilirsiniz. Fiyatı 75 YTL idi en son.
Ayna üstü sinyal camları için ancak yazın bir operasyon düşünebilirim, yoğunluktan şu an için uğraşamıyorum...
Bu arada talep olursa ben acık arttırma usulu satabilirim cakarlı aynalarımı![]()
Seninde bu ticaret merakın...:cherry:
Psam talep arz meselesi :cherry: Bu yaz sonunda kısmetse Burgman 4oo istiorum ciddi anlamda ööle bir durum olursa makinayı satarken cakarları üserinden cıkarıp okutucam :cherry: