GTS 250 almak yada alamamak.....
Selamlar,
Daha önce yazmıştım GTS 250 alacağım diye, tanıdık yer var ZAT ı verip üzerine tamamlayacağımdan bahsetmiştin hatırlarsanız. Ancak kendimi kelek yemiş gibi hissediyorum, yazın konuştuğumuzda 5.000 YTL gibi bir para vermem yeterli olcaktı, şimde ise 6.000 YTL isteniyor, yaw zaten 6.500 a satılıyor bu meret, şimdi bir ZAT 500YTL mi ediyor? Sözde aynı camiadan tanıdığımız daha öncede motor aldığımız bir yerdi, insanın morali bozuluyor. 6.500 YTL ye satılan bir makinaya 6.000YTL nakit para ve birde ZAT verirsem adama bitane ZAT hediye etmiş olacağım, güzel iş valla. Bilmiyorum belki ben yanlışım ama başta böle konuşmamıştık açıkçası moralim bozuldu.
Sizlere sormak istiyorum, tanığınız hesaplı ve mantıklı satış yapan bayiler varmı, kimlere gideyim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bu arada bayi kesinlikle GTS ye zam gelmeyeceğini söylüyor.