Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ruhsatta gts250'nin motor hacmi ne yazıyor acaba teknik verilerde 250,6 yazıyo ama en alt vergi diliminden mi ödeniyor vergisi yain 250 cc altı

ruhsatta 249,6 yazıyor. yani 250 cc altı olarak vergi ödeyeceksin. Yanılmıyorsam 33 ytl gibi bir rakamdı...
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
Efet aslında makinada hersey düsünülmüs ama bu nokta atlanmıs ayrıca ööölee kücük bir sorunda deil her an bir arabayla burun buruna gelebilirsin .. Mesala araba aksesuarları satan bir dükkana gidip her iki aynayada ufak aynalardan alıp tam kösesine monte ettigin takdirde güsel bir sonuc alacaksın .. her sekilde acısını ayarlayabiliyorsun .. Sonuc mükemmel benim takmam biraz gec oldu ama sonucta sorun kökten çözüldü :cat: [/QUOTE]
Aynı şeyi düşünmüştüm ama acaba faydası olur mu diye tereddüt ediyordum şimdi faydası olacağını öğrendim yarın alıp takacağım hemen çok teşekkürler. bu arada hoşgeldin diyen bütün arkadaşlara tekrar teşekkür ederim. herkese keyifli sürüşler dilerim. sevgiler, saygılar
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
Arkadaşlar Merhaba. Yer : Mersin, Yaş : 48, Motorsiklete Başlama yaşı : 48, Motor : Piaggio Zip 100 . Evet yaşa göre küçük kaldı biraz :) Sıfır aldım. İlk motor diye korkuyordum doğrusu ve bu nedenle bu seçimi yaptım. Bu arada iki defa 170 km.lik uzun yol gittim geldim yazlığa.. Siteyi yaklaşık 6 aydır izliyorum. Bu aralar da SYM ye takıldım. Demişlerdi, üç ay sonra küçük gelir diye..Yok idare eder demiştim..Sonuç olarak, SYM JOYRIDE 200 veya HD 200 düşünüyorum. Bütçeme de uygun sayılır..Ne dersiniz ? Selam ve sevgiler..

Coşkun.
[email protected]


sevgili can_can uzun suren araştırmalarım sonucu 3 hafta önce joyride 200 aldım kesinlikle tavsiye ederim..

zaten bu sayfayı bastan sona okuyabildiyseniz(80 sayfa).. Sym lerin ciddi sorunlar cıkarmadığını görürsünüz..

joyride ve hd200 arasında da karar vermemde ise daha cok iki model arasındaki göruntu varkı etkili oldu joyride daha cok maxiscooter tarzı ve hoşuma gitmişti.

umarım sizde kısa zamanda karar verip harekete gecersiniz yoksa zamlar geliyor haberiniz olsun..ben ihtiyac kredisi sayesinde acil olarak alıverdim pişman değilim olacağımıda zannetmiyorum.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
selamlar...

Arkadaşlar motorunuza özenen arkadaşlarınız var ise. Sym sahibi olmak istiyorlarsa www.motona.com.tr de açıkeksiltme var. Uygun fiyatlara alınabilir. Valla bilgilerinize sunuyorum... :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thai'nin çevirdiği türkçe kulanma klavuzunda motor hacmi 250,6 yazıyor da...ya thai yanlışlık yapmış yada basım hatası olmuş demek ki...

bunun sebebi (15.26 cubic inches) olmasından kaynaklanıyor.
 
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
49
selamlar yakın zaman önce aldığım joyride 200 ümü zevkle kullanıyorum forumdan takip ettiğim kadarıyla türkçe kullanma kılavuzu bulamadım ingilizcesi var ama türkçe göremedim bu konuyla ilgili motoru aldığım bayii aradım onlardada olmadığını öğrendikten sonra motana yı aradım sağolsun ilgilendiler adresime göndereceklerini söylediler ama gelen giden yok?? birde motoru aldığım bayii ile ilgili sıkıntılarım var motorun faturası ve gerekli belgelerini istedim bi kaç gündür oyalıyorlar sanırım kendilerinde kayboldu bu durum karşısında ne yapmam gerek firmayı motana yamı şikayet edeyim yoksa birkaç gün dahamı bekleyim karar veremedim bakalım bir süre daha çözüm bulamazsam gerekli yerlere giderim heralde eğer sakıncası yoksa bu firmanın isminide burada vermek isterim herkes okusun ve nekadar ilgisiz olduklarını anlasınlar.. şimdilik birkaç gün daha bekliycem.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@mercury
bir iki gün daha sabret bulurlar, baktın olmuyor motanaya şikayetle başla bence.

benim sorunum aslında sorun değil arkaya bir çanta almak istiyorum. benim baktığım kappa gibi markalar pek hoşuma gitmedi, yan çanta bakayım dedim onlar fazla genişletiyor motoru.
şu anta çanta ile kullanan arkadaşlardan ricam varsa [email protected] mail adresim resimleri mail ile gönderirlerse ya da buraya koyarlarsa makbule geçer.
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
selamlar yakın zaman önce aldığım joyride 200 ümü zevkle kullanıyorum forumdan takip ettiğim kadarıyla türkçe kullanma kılavuzu bulamadım ingilizcesi var ama türkçe göremedim bu konuyla ilgili motoru aldığım bayii aradım onlardada olmadığını öğrendikten sonra motana yı aradım sağolsun ilgilendiler adresime göndereceklerini söylediler ama gelen giden yok?? birde motoru aldığım bayii ile ilgili sıkıntılarım var motorun faturası ve gerekli belgelerini istedim bi kaç gündür oyalıyorlar sanırım kendilerinde kayboldu bu durum karşısında ne yapmam gerek firmayı motana yamı şikayet edeyim yoksa birkaç gün dahamı bekleyim karar veremedim bakalım bir süre daha çözüm bulamazsam gerekli yerlere giderim heralde eğer sakıncası yoksa bu firmanın isminide burada vermek isterim herkes okusun ve nekadar ilgisiz olduklarını anlasınlar.. şimdilik birkaç gün daha bekliycem.

selam mercury
aramıza hoşgeldin joyride nı iyi günlerde kazasız belasız kullan

bence bir kaç gün daha bekle motanadan istediğin el kitabı gelecektir.:rendeer:

Adosonic slm
nasıl gidiyor joyride lı günler .Halledebildinmi motorun ruhsat ve plaka işlerini
müsait bir zaman motorlarla turlayalımm.Görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Mercury hayırlı olsun, güle güle kullan, sadece faturaysa sorun değil bence herzaman çıkartılabilir. Benim motorla ilgili değil ama Korlas ile ciddi sorunlarım var, Eylülde aldığım motorun ne taşıt sigortası ne motorlu taşıt vergisi ödenmemişti, sigortayı 2 ay sonra yaptırtabildim ama MTV olmadı, adamlara açtığım telefon ve fax ücretine bunları yapardım zaten :pr: Sırf bu düzensizlik ve ilgilisizlikleri yüzünden SYM eksi puan alıyor. Şimdi aklıma geldi, motorun garanti belgesini bile göndermeyi unutmuşlar! Geçen ay bakım için serviste ( Altan Motor ) Tamer abi isteyince ortaya çıktı bu. Korlas mı, HAYIR uzak durun diyorum artık.
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar Allah rızası için bir soru sormuştuk. Kaç gün oldu bir cevap yazan olmadı..Nasıl dayanışma bu ? Tekrar soruyorum : Joyride mı HD 200 mü ? Lütfen bir cevap. Selamlar..

Coşkun.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Arkadaşlar Allah rızası için bir soru sormuştuk. Kaç gün oldu bir cevap yazan olmadı..Nasıl dayanışma bu ? Tekrar soruyorum : Joyride mı HD 200 mü ? Lütfen bir cevap. Selamlar..

Coşkun.

teknik değerleri aynı 2 motor, birinin heybeti ve konforlu sürüşü, diğerinin ise büyük tekerle güvenli sürüşü var ama hd200 de 2 kişi ne kadar rahat edilir bilmiyorum. Tek kişi kullanacaksan seçim senin keyfine kalmış, ama 2 kişi için Joyride tek geçerim.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dayanışalım can kardeşim
joyride kullanmadım yakından gördüm. aslında almayı dülündüğüm bir modeldi sonra gts aldım. bildiğim kadarı ile oldukça performaslı bir motor. kullananlara sormak lazım aslında ama
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
Arkadaşlar Allah rızası için bir soru sormuştuk. Kaç gün oldu bir cevap yazan olmadı..Nasıl dayanışma bu ? Tekrar soruyorum : Joyride mı HD 200 mü ? Lütfen bir cevap. Selamlar..

Coşkun.

Sevgili Can_Can
Cevap verilmiyor diye sitem ettmişsin ama birkaç gün evvel taze joyride çı arkadaşım adosonic mesajına cevap yazmış okumadın sanırım.

Sorunun cevabıda Tabiki Joyride 200 Düşünme bile.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
selamlar yakın zaman önce aldığım joyride 200 ümü zevkle kullanıyorum forumdan takip ettiğim kadarıyla türkçe kullanma kılavuzu bulamadım ingilizcesi var ama türkçe göremedim bu konuyla ilgili motoru aldığım bayii aradım onlardada olmadığını öğrendikten sonra motana yı aradım sağolsun ilgilendiler adresime göndereceklerini söylediler ama gelen giden yok?? birde motoru aldığım bayii ile ilgili sıkıntılarım var motorun faturası ve gerekli belgelerini istedim bi kaç gündür oyalıyorlar sanırım kendilerinde kayboldu bu durum karşısında ne yapmam gerek firmayı motana yamı şikayet edeyim yoksa birkaç gün dahamı bekleyim karar veremedim bakalım bir süre daha çözüm bulamazsam gerekli yerlere giderim heralde eğer sakıncası yoksa bu firmanın isminide burada vermek isterim herkes okusun ve nekadar ilgisiz olduklarını anlasınlar.. şimdilik birkaç gün daha bekliycem.

Bu bahsettigin yer Minibüs Caddesi üzerinde yer alan bayii ise isi takip et derim lakin bende aldıgımda fatura ve garanti belgesini vermeyip faturanın trafikte kaldıgını ( ne alakaysa ) garanti belgesininde ellerinde kalmadıgını söylediler .. Bende her gün telefonla adamları defalarca arayıp bezdirdim sonucta belgelerime 15 gün gecikmeylede olsa kavustum .. Sonucta bu faturayı mutlaka al ve üzerinde yer alan şase numarasından gerekli olan kontrolü yap :cat:

Arkadaşlar Allah rızası için bir soru sormuştuk. Kaç gün oldu bir cevap yazan olmadı..Nasıl dayanışma bu ? Tekrar soruyorum : Joyride mı HD 200 mü ? Lütfen bir cevap. Selamlar..

Coşkun.

Asabi gördüm seni Coşkun Kardesim :cherry: daha önceki sayfalarda sorunun cevabı war bak istersen :wiinkk:

selam mercury

müsait bir zaman motorlarla turlayalımm.Görüşmek üzere


Bende gelecem turlamaya banada haber werin :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Arkadaşlar merhaba
kışın her motor kullanan gibi benimde ellerim üşüyor ve elcik ısıtması yerine koruması istiyorum
Burgman topiciğini takip ediyorum Tamer ustanın bu yönde çalışmaları olduğunu öğrendim acaba bu çalışma GTS 250 içinde adapte edilebilirmi???
Birde bu uzun cam (Givi nin) gerçekten yararlı bir hadise bence özellikle uzun boylular için dezavantajlarını göz ardı edersek elleride koruma bakımından süper bişey(Yine Burgman için herşey olduğu gibi)
GTS de böyle bir cam değiştirme imkanı varmıdır yada Burgman için olan ön cam GTS ye uyarlanabilirmi belki bağlantı yerlerinde değişklik falan ne dersiniz???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir toplantı buluşma organizasyonumu var .Bende sizlere katılmak isterim.BU hafta sonunun fena olmayacagı soyleniyor.Hava tahmin raporlarında c.tesi 11 pazar 12 derece olacagı yazıyor..

Arkadaşlar merhaba
kışın her motor kullanan gibi benimde ellerim üşüyor ve elcik ısıtması yerine koruması istiyorum
Burgman topiciğini takip ediyorum Tamer ustanın bu yönde çalışmaları olduğunu öğrendim acaba bu çalışma GTS 250 içinde adapte edilebilirmi???
Birde bu uzun cam (Givi nin) gerçekten yararlı bir hadise bence özellikle uzun boylular için dezavantajlarını göz ardı edersek elleride koruma bakımından süper bişey(Yine Burgman için herşey olduğu gibi)
GTS de böyle bir cam değiştirme imkanı varmıdır yada Burgman için olan ön cam GTS ye uyarlanabilirmi belki bağlantı yerlerinde değişklik falan ne dersiniz???

ben daha basit bir kısa vadeli çözüm düşünüyorum.eski motorumdan söktüğüm elcik korumalarrı takacağım bu hafta eğer gözüme güzel
görünürse resim olarak burayada eklerim.Boyutlarını ölçtüm uyuyor .Zaten piyasada orta kalite olanlarını 30 -40 ytl ye satıyorlar..Ön cam konusunda biraz olumsuz düsünüyorum hızı ciddi olarak mevcut cam zaten azaltıyor. Ama tabiki sen bilirsin.

motosiklet.net ten arkadaslar bu pazar tekirdağa gidiyorlar.Bizlerde sym ciler olarak bu organizasyona katılalım derim ne dersiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
176
GTS 250 almak yada alamamak.....

Selamlar,
Daha önce yazmıştım GTS 250 alacağım diye, tanıdık yer var ZAT ı verip üzerine tamamlayacağımdan bahsetmiştin hatırlarsanız. Ancak kendimi kelek yemiş gibi hissediyorum, yazın konuştuğumuzda 5.000 YTL gibi bir para vermem yeterli olcaktı, şimde ise 6.000 YTL isteniyor, yaw zaten 6.500 a satılıyor bu meret, şimdi bir ZAT 500YTL mi ediyor? Sözde aynı camiadan tanıdığımız daha öncede motor aldığımız bir yerdi, insanın morali bozuluyor. 6.500 YTL ye satılan bir makinaya 6.000YTL nakit para ve birde ZAT verirsem adama bitane ZAT hediye etmiş olacağım, güzel iş valla. Bilmiyorum belki ben yanlışım ama başta böle konuşmamıştık açıkçası moralim bozuldu.
Sizlere sormak istiyorum, tanığınız hesaplı ve mantıklı satış yapan bayiler varmı, kimlere gideyim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Bu arada bayi kesinlikle GTS ye zam gelmeyeceğini söylüyor.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Tarden bu el korumalarını GTS ye adapte edip kullanabilirsen süper olur walla bizler de yararlanmak isteriz
cam konusunda evet mevcut cam bile hıza olumsuz etki ediyor benim camdan kastım uzunluğundan öte rüzgarın ellere gelmesini engellemekti
Bu arada evet karışmış buralar ya kime kime ne yapmış ne olmuş anlayamadım ama neyse...
dartmaul kardeşim 6000 ytl üzerine birde zat verilmez bence 6500 ytl den GTS yi al zat ı kendin satmaya uğraş en azından 1500 e verirsin diye düşünüyorum hesap yine senin istediğin gibi olurbence
bu 6500 ytl le çok iyi rakamlar bence bunlarıda kaçırma yani dimyat pirinç bulgur olayı yani:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst