Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@mimka
resimleri koyarsan bizde görelim. gerçi cumartesi oradaydım ama fazla kalamadım. ben de çanta bakıyorum bu aralar.

@tador
optik aynaları ben kullanıyorum bir şikayetim yok ama gidon üzerinde ayna takma yerleri mevcut. şimdi oraya uyacak ayna bakıyorum. diğer aynaları iptal etmeyi düşünüyorum.

@paşam
nasılsın - en nihayet thai yi kader kısmet yakaladım, senin için birşey verdim ona.
@uzzy
tanışdığımıza memnun oldum, ben çıkarken sen yoktun.
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
18
Sevgili Derwish,
Gidon üzerine ayna konusuna bir çözüm bulabilirsen beni de haberdar et lütfen.
Şimdiden teşekkürler, sevgiler
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
haa bu arada uzzy sizin evde fazla ayna varmı...:cherry: :cherry:
S&S

Pasam banyoda war boy aynası bilmem isini görürmü :cherry: Yalnız cakarlar ne yalan sööleim acaip hos durdu istedigin sekilde ayarlamasıda yapabiliosun olmayanlara siddetle tavsiye ederim zaten İstanbuldada benimle birlikte 3 kiside warmıs :cherry:

@uzzy
tanışdığımıza memnun oldum, ben çıkarken sen yoktun.

Efet o esnada cakarların beyni icin oto elektrikcilerde fink atıodum :cherry: Genede tanıstıgıma memnun oldum :wiinkk:

bu arada ayna onü sinyallerden geldiği zaman bana haber verebilirsen sevinirim .

aaaa baslamıs kıskanclıklar bak gördün tabii o gün benim cakarları :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@tador
aslında aynaların ansıl birşey olduğunu ve istediğim şekli biliyorum uyan aynalar varda benim istediğim tipe bakıyorum.zaten motorun ön tarafında da değişiklikler yapacağım fizibilite çalışması yapıyorum şu an. aynaları bulursam tedarik şekli ve fiyatla ilgili bilgi atarım buraya.

@paşam
thai gelin göstereyim ön paneli sökmesini çok kolay dedi başladı sökmeye elli tane vida çıkardı. kafa allak bullak, alışmış tabi çatur çutur söküyor. neyse mecbur sökmemeiz gerekecek. kendisinede teknik bilgiler için ayrıca teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
thai gelin göstereyim ön paneli sökmesini çok kolay dedi başladı sökmeye elli tane vida çıkardı. kafa allak bullak, alışmış tabi çatur çutur söküyor. neyse mecbur sökmemeiz gerekecek. kendisinede teknik bilgiler için ayrıca teşekkür ederim.

Takmasıda cok vaktini alabilioo cünkü parcalar iyi oturmadıgı takdirde daha önce bahsetmis oldugum gibi sürüs esnasında sinir bozucu seslerin olusmasını saglayabilioo :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
ArkadaŞlar Performans Modİfİyesİ Yapan Kİmse Olmadi Mi HİÇ OkuduĞum Kadariyla Performansa YÖnelİk Sadece İrİdyum Bujİ TakilmiŞ Var Mi BaŞka Bİ ÇaliŞma Bİlİyor Musunuz
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Beyhancım ben neyin ne oldugunu biliorum bu motor icin yapmıs oldugun fedakarlıklar asla unutulmayacak aslında en büyük tesekkür bu topiide sana :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
24
ArkadaŞlar Performans Modİfİyesİ Yapan Kİmse Olmadi Mi HİÇ OkuduĞum Kadariyla Performansa YÖnelİk Sadece İrİdyum Bujİ TakilmiŞ Var Mi BaŞka Bİ ÇaliŞma Bİlİyor Musunuz
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Punto17
bildiğim kadarı ile yok sebep olarak da türkiyede orjinal performans parçaları yok. yalnız bir ara bir satılık ilanında seramik birşeyler yapmış karbüratör diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir.
mototal a baktım biraz bir sürü egzost var içinden uyan vardır muhakkak. bundan başka hava filtresini ve soğutma sistemine ait bir parçanın dış bölüme alınması var gündemimde. şimdilik araştırmaları yapıyorum. burada verilen bir sitede gördüğümüz fotoğraflardan çıktık yola.
bundan başka fikri olan varsa belirtsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@uzzy
Hayırlı olsun dostum, yoğunluktan dolayı zaman ayırmak biraz güç oldu ama hallettik sonunda. Umarım beğenmişsindir.

Arkadaşlar arka çanta aparatlarını Altan Motor'dan temin edebilirsiniz. Fiyatı 75 YTL idi en son.
Ayna üstü sinyal camları için ancak yazın bir operasyon düşünebilirim, yoğunluktan şu an için uğraşamıyorum...
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
@uzzy
Hayırlı olsun dostum, yoğunluktan dolayı zaman ayırmak biraz güç oldu ama hallettik sonunda. Umarım beğenmişsindir.

Arkadaşlar arka çanta aparatlarını Altan Motor'dan temin edebilirsiniz. Fiyatı 75 YTL idi en son.
Ayna üstü sinyal camları için ancak yazın bir operasyon düşünebilirim, yoğunluktan şu an için uğraşamıyorum...

Sefgili Dostum Thai ne farkederki sonucta olayı cözüme kavusturduk yaa daha ne olsun :wiinkk: O gün ordan cıktıktan sonra benzinimi aldım E5 cıktım birde baktımki trafik gene arap sacına dönmüs en sol seride attım kendimi dur dedim su cakarları acayım test edeimmm sonuc mükemmel :cherry: Eskiden kafa cıkaranlara sellektör yapıodum simdi ona bile gerek kalmadı gören sokuoo kafasını iceri :cherry: Hem cicide duruoo haniiii tekrar ellerine saglıK :cat:

Bu arada talep olursa ben acık arttırma usulu satabilirim cakarlı aynalarımı :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz zor

Psam talep arz meselesi :cherry: Bu yaz sonunda kısmetse Burgman 4oo istiorum ciddi anlamda ööle bir durum olursa makinayı satarken cakarları üserinden cıkarıp okutucam :cherry:


Sen buna zor kavuştum Burgman 400 anca rüyanda kavuşursun. Ama yazlar bitmiyor bunu da aldıracak birini buldun heralde:mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
slm lar uzun süredir yoktum nette.15-50 motul yağı konuyor serviste 15-40 değil.modifiye ile ilgili ne sıkıntınız var?performans yetmiyormu?
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sym-jp.com/source/parts/datadisp.cgi?select=RV250





muhtemelen bu link daha önce verilmiştir. parçaları türkiyede bulabilme ihtimali olduğunu sanmıyorum ama THAI senin bilgin var mı nasıl getirtebiliriz. Site ingilizce değil, fiyatlarda yen sanırım. bilgisi olan yazarsa sevinirim güzel parçalar var. ben gidon, fren kolları ve ekzostu beğendim, çamurluk koruma da olabilir....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyazı unutmuşsun..Ellerine sağlık güzel olmuş...Beyaz çok hain duruo bi tane var trafikte bazen karşılaşıyoruz..
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst