Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
PAŞAM SEN ÇOK YAŞA ,:rendeer:

Bu arada yaş kaç oldu ? Gerçi motorcuya yaş sorulmaz ama......
Ben yarım asrı geride bıraktımda...:salut: Amaaan gönüller genç olsun be PAŞAM....:cat: Kaskı çıkarmadığımız sürece yaş belli olmuyor nasıl olsa...:queen:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ramazandan sonra özel kutlama yapcez..Hepberaber..Çig köfteli, mangallı filen..:wiinkk:
S&S

Pasam bu sözünü sakın unutma yoksa her fırsatta vururum yüzüne bilmis ol :cherry: Sunun surasında 19 gün var Ramazan'ın bitmesine beklemesinide biliris :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşım merhaba ben yeni üyeyim.Sen bilgili tecrübeli birine benziyosun.O yüzden Lafı uzatmadan soruma geçiyim.Ben bir hafta içinde honda dylan 150 alıcaktım.Sora birden daha ucuz daha güzel ve daha güçlü sym hd200 ü görünce kafam biraz hd200 e kaydı.sence hangisi daha mantıklıdır.En kısa zamanda bilgilendirirsen memnun olurum.Saygılar...
.

Öncelikle karşılaştırma yaptığınız iki motosiklette sınıfının iyileri arasında yeraldığını belirtmek isterim.
Büyük tekerlekli olması nedeniyle benim tercihim HD200 olurdu, her iki motoru da kullanmış biri olarak yol tutuş özelliği açısından HD200'ün daha başarılı olduğu kanısına vardım. Güç olarak da HD200 daha avantajlı....
Ama Honda'nın da markası var, bunu es geçmek pek doğru olmaz.....
Fiyat performans dersen yine HD200 ağır basıyor bence.....

@zuhtupasa
75. yaşını kutlar bu topraklar üzerinde 2 imparatorluk görmüş dedemizin önünde saygıyla eğilirim. :p :p

@tüm SYM dostları,
Benim motor eskidi satacam ama bir türlü buluşamadık, yapın şu işi artıkın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili;
unsal, yasin 08, voyager, metehan dostlar..Sıcak mesajlarınıza cok tesekkurler..Yası saklıcak bişi yok walla aslan gibi 43 e girdim..:cat:
Thai sen nasılsa gelcen sen bugün yanıma..:cherry: Anlatcam sana harem maceralarımı uygulamalı..:cherry:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sitenize yeni katıldım sayılır gelmek istiyorum
eh62 (34 eh 1962)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh62 aramıza hoşgeldin, motosikletinle ilgili merak ettiğin şeyleri sormadan önce geçmiş 51 sayfaya şöyle bir göz gezdirmeni öneririm. Çok faydalı bilgiler bulacaksın.
Yanlız bilgilerinde yazdığın motosikleti: Suzuki SYM GTS değil, sadece SYM GTS 250
Burda herkes neyin ne olduğu bilir, o yüzden kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin.
Tekrar hoşgeldin:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam

eh62 aramıza hoşgeldin, motosikletinle ilgili merak ettiğin şeyleri sormadan önce geçmiş 51 sayfaya şöyle bir göz gezdirmeni öneririm. Çok faydalı bilgiler bulacaksın.
Yanlız bilgilerinde yazdığın motosikleti: Suzuki SYM GTS değil, sadece SYM GTS 250
Burda herkes neyin ne olduğu bilir, o yüzden kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin.
Tekrar hoşgeldin:rendeer:

hoşbulduk, aranızda olmak güzel açıklamaların için çok sağol T:rendeer: hai
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin eh62:rendeer:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk zühtüpaşa
aranızda olmak güzel :)

EH62
Grubumuza hos geldin. Üyeliğinin kalıcı olmasını dilerim...

hoşbulduk:) merak etmeyin üyeliğim kalıcı ama beni herşeyden haberdar edin
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet Benİ Buralarda GÖrmek GÜzel Olmali Çok ArakadaŞim Oldu Sayenİzde. GelİŞmelerİ Sİzde Burdan Takİp Edebİlİrsİnİz İlgİnİze TeŞekkÜr Ederİm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk zühtüpaşa
aranızda olmak güzel :)
hoşbulduk:) merak etmeyin üyeliğim kalıcı ama beni herşeyden haberdar edin
:rendeer:

Sen buraya takip edersen zaten herseyden haberdar olucaksın..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
yeni gelenler hoş geldiniz...

paşa yaş kemale ermiş 43 yazmışsın daha geçen sene 45 değişmiydin geri gerimi gidio bu sayı:silent:

serkan79 ve paşa yeni lastiklerin hava basınçlarını ne yaptınız.. benimkiler çok sert oldu gibi geldi...

bu arada lastik aldım kamu oyuna duyrulur ehhehe

Arka michelen 140-60-13
Ön prelli 110-90-13

Arka orjinal ebadında değil.. biraz genişledi birazda alçaldı... gayet memnunum..tavsiye ederim.....:cat:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
açık eksiltme devam ediyor arkadaşlar.. İlgilenmiyormusunuz? Yakında SYM başlığı içinde e-storedan alanlar forumu açacağım:p :queen:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
paşam yeni yaşın sana sağlık ve güzellikler getirsin:rendeer:

yeni gelen arkadaşlar hoş geldiniz aramıza ben uzun zaman dır yazamıyordum :salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbuduk

yeni gelenler hoş geldiniz...

paşa yaş kemale ermiş 43 yazmışsın daha geçen sene 45 değişmiydin geri gerimi gidio bu sayı:silent:

serkan79 ve paşa yeni lastiklerin hava basınçlarını ne yaptınız.. benimkiler çok sert oldu gibi geldi...

bu arada lastik aldım kamu oyuna duyrulur ehhehe

Arka michelen 140-60-13
Ön prelli 110-90-13

Arka orjinal ebadında değil.. biraz genişledi birazda alçaldı... gayet memnunum..tavsiye ederim.....:cat:

teşekkürler mertdg:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst