Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son durum..
1.Zühtüpasa
2.Thai
3.Mertdg
4.Uzzy
5.Yasin08
6.Joyride2004
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
tam olarak hangi gün??ben şuan çanakkaledeyim.cumartesi akşam dönecem bi aksilik olmazsa işallah.slm/syg...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam olarak hangi gün??ben şuan çanakkaledeyim.cumartesi akşam dönecem bi aksilik olmazsa işallah.slm/syg...

Gunu ve yeri henuz kararlastırmadık ama ya cumartesi ya pazar..Sen burdan takibe devam et..yazdım senide..:wiinkk:
1.Zühtüpasa
2.Thai
3.Mertdg
4.Uzzy
5.Yasin08
6.Joyride2004
7.Unsal
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
tamam abicim pazarsa bende gelirim.gts istanbulda yanımda zat var onunla istanbula gelip sym yi alırım öyle gelirim buluşmaya :)
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Selamlar arkadaşlar,
Önce bir zaman foruma giremedim neler var diye birkaç sayfa geriden okudum. Hemen söyleyelim, doğrudur Bursa İli Nilüfer İlçe Emniyet müdürlüğü bünyesinde faaliyet göstermek üzere kurulan TDP birimine 20 adet lacivert sym gts 250 verildi. Renk tamamen bu birimdeki polis memurlarının üniformalarına uygun olması amacıyla seçildi. Yirmi motor için 200 bin ytl ise yanlış ifade. İl Özel İdaresi tarafından konuyla ilgili olarak çıkarılan ödenek miktarı 200 bin ytl. Ama 20 motor, bu motorları kullanacak olan polis memurlarının kask, üniforma, bot, eldiven giderlerinin tümü, motorlarda polis motoru olduğunu gösterecek olan amblem, patlarlı lamba -önde sis lambalarının yerine Kadir usta tarafından uyarlanan- gibi tüm harcamalardan sonra bile henüz hesapta para kaldığını ben biliyorum. O yüzden satıcı kazıklamış yaklaşımı hatalı, bunu herhalde o satıcı arkadaşlara desteği esirgemeyen Motana da kabul edecektir. :cat:
Gelelim buluşma konusuna, sevgili arkadaşlar, bu hava şartları altında biz gelemeyiz ama kalbimiz sizinle olur, size iyi eğlenceler dileriz.
Biz de kendi kendimize geçen Pazar Uludağ zirvesine çıktık, bizden sonra gelen 3 endurocu arkadaş biraz şaşırdı doğrusu bizi orada görünce. Sanırım insan isterse scooterla bile enduro gezisi yapabiliyor.
9998320d2b.jpg

Bir önceki hafta da Kütahya Domaniç'te buluna Ilıcaksu'ya gitmiştik. Toplam 230 km süren bu yolculukta makinelerimiz bizi hiç zorlamadı ve ortalama 120-130 km/saat hızla seyrettik, uzun yol motoru arzu eden arkadaşlara duyurulur. :rendeer:
d1cac85ab1.jpg

3d207b0177.jpg

Hepinize kasklı ve iki tekerli günler dileklerimle...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ne güsel gezmişsiniz..Elinize ayagınıza saglık..Bu arada kış geldi hala görüşemedik..Hafta sonu hava güsel olcak gibi..Buraya bekleriz sizleri de..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Ne güsel bir gezi ama ne yalan sööleim Uludag Kar olmadan biseye benzemioo cıplak kalmıs resmen :cherry: Ön cam siyah bence cici durmus bende düsünebilirim :wiinkk: Burayada bekleris her zaman basımızın üserinde yeriniz war :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet yarın toplanalımmı millet.. akşam üstü iftardan önce şööle..ne dersiniz..:silent:
S&S
 
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
1
Ya arkadaşım merhaba ben yeni üyeyim.Sen bilgili tecrübeli birine benziyosun.O yüzden Lafı uzatmadan soruma geçiyim.Ben bir hafta içinde honda dylan 150 alıcaktım.Sora birden daha ucuz daha güzel ve daha güçlü sym hd200 ü görünce kafam biraz hd200 e kaydı.sence hangisi daha mantıklıdır.En kısa zamanda bilgilendirirsen memnun olurum.Saygılar...

Ya arkadaşım merhaba ben yeni üyeyim.Sen bilgili tecrübeli birine benziyosun.O yüzden Lafı uzatmadan soruma geçiyim.Ben bir hafta içinde honda dylan 150 alıcaktım.Sora birden daha ucuz daha güzel ve daha güçlü sym hd200 ü görünce kafam biraz hd200 e kaydı.sence hangisi daha mantıklıdır.En kısa zamanda bilgilendirirsen memnun olurum.Saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Gene toparlanamadık pasam organizasyon bozuklugu war bu iste :cherry: Bu arada topiicimizin agır toplarından ZÜHTÜPASA'mızın 1 Ekim dogumgünü we pasamız 25 den gün aldı :cherry:

Pasam iiiki dogmussun engin tecrübelerini bizlerle senelerce paylasman dilegiyle iiiikiiii warsın :wiinkk:


NİCE MUTLU YILLARA PAŞAM ::biggrinn ::jester:: ::xtongue:
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Aman sayın paşam,
Nice yıllara, Allah başımızdan eksik etmesin inşaallah.
:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her türlü şekilde bana ulaşarak yaş günümü kutlayan dostlara çok teşekkürler..
Hayatımda önemli değişikliklere sahne olan motosiklet sayesinde tanıdığım motosiklet dostları..Çok teşekkürler..:rendeer:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
paşam yaş kemale erdi sen hala motor falan..... senin yaşındakiler tekavüde ayrıldı ohoooo :queen: :queen: :queen:

Nice senelere paşam... iiki varsın:cat: :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ramazandan sonra özel kutlama yapcez..Hepberaber..Çig köfteli, mangallı filen..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
paşam nice mutluluk dolu yıllara .denizciler şöyle der : mutluluk sana aborda ,göz yaşı alarga,keder üzüntü avara olsun.iyiki doğdun paşa :):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst