Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
selamlar.ben de gts 250 aldım.daha önce motosiklet tecrübem olmamasına ragmen cok memnunum.size danışmak istediğim birşey var.içecek koyma yerinin 3 cm üzerinde eşit uzaklıkta 2 adet beyazlaşma oldu.zannedersem plastiğin altında bulunan vidanın ısınması sonucunda oluyor.sizlerde de aynı sorun oldu mu?

tegese hayatının en dogru secimlerinden birini yapmıssın kafanda kesinlikle soru isareti olmasın zamanla haklı oldugumuzu anlarsın .. Kazasız belasız keyifli sürüsler diliorum :cat: Sayet İstanbul daysan sadece yasadıgın bu problem icin deil her türlü servis ve bu tarz durumlarda Kartal Oto Sanayiinde bulunan Altan Motordan Tamer Ustaya götürmeni tavsiye ederis ben şahsen baska hicbir ustaya ellettirmem Kara Kızanımı dier arkadaslarda benimle aynı fikirdeler emin olabilirsin :wiinkk:

Herkeze selamlar,

Yoğunluktan dolayı malesef çok sevdiğim ortamdan uzak kaldım.... bugün hırs yapıp zaman yaratmaya karar verdim ....:salut:

yazdıklarınızı okudum... yeni gelen arkadaşlara hoş geldiniz demek istiyorum... eski arkadaşlarıda kınıyorum... yaza yaza 2 sayfa yazmışlar.. hatta sorulara cevap vermemişler.. melik kardeşimizi üzmüşler :p sen bana sor melik ben sana yazarım ne istiosan :queen: :queen:

paşa ve thai nin izmir yolculuklarının güzel sonuçlandığına çok sevindim... bende çok katılmak isterdim ama malum.... kimse paşaya seyahat hakkında soru sormamış.. aslında şaşırdım.. uzun yolda motor nasıldı, yoruldu mu .. ne kadar yaktı... vb... ben bunları paşaya sormuştum bu yüzden gene sormuyorum ancak başka sorularım var.... İzmiri anlatsın.. neler yaptılar.. izmir meşurdur :queen: :queen:

SEMA (Uzzy) kardeşim gerçekten sen gittikten sonra üzüldüm.. pek senle ilgilenemedim.. ama telefi edicem.. sakın bana uğramamazlık yapma....

havalar iice bozmadan buluşalım mı? bu pazar mesela.. birer çay içeriz... gelebilenler foruma yazsın lütfen... cumartesi günü katılımcılara göre kesinleştiririz.... gelebilenler telefon numaralarınıda yazsın lütfen.. gerçi herkezin telefon numarası var ama olsun yazsın gene...

görüşmek üzere... yaa biri gelsin benim motoru alsında yıkatsın... walla yıkatamadım 15 gündür.. sitah motor gri oldu.. geçen polis çevirdi ruhsatta siyah yazio bu gri dedi...:p :p

Yeliz ilanını gördüm.... açık eksiltme nedir, nasıl işler bu konu hakkında bize yazarmısın lütfen....

byeee

mertg yanılıosun ben İzmir maceralarında gerek motorsal gerekse özel anlarını bizlerle hemde resimli paylasmalarını rica ettim ama oralı olmadılar heee dediler gectiler inanmıorsan birkac konu öncesine bakabilirsin :cherry: Kardesim canın sagolsun is herzaman öncedir benimkide planlı bisey deildi biliosun en kısa zamanda ugrarım telafisini yaparıs :wiinkk: Ben bu pazar gelmek isterim saat we mekan benim icin kafiii :bounce: Bak yogunlugun yüzünden motor gercektende les gibi ben sahidim hatta üserine BENİYIKA yazdım :p hafta sonu ya yıkat yada aksamları yagmur duasına cık en azından üserindeki camuru alır :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
2. MOTORUM 2004 CUMA GÜNÜ SIFIR ŞEKİLDE KAVUŞUYORUM MOTORUMA SATIP 2. EL ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM 2006!! JOYRİDE BU ARADA 2006 MODEL İÇİN NAKİT SIKIŞIKLIĞIM VAR:pr: :pr:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Yaaaa ben bisey anlamadım simdi sen neyi satıon ne alıonn :silent:

şuan 2004 model sym joyride 200 var motorunu sıfır yaptırdım altan motorda cuma günü alıyorum tamirden!!! satıp 2006 joyride almayı düşünüyorum 2.el fedaral (bülent) abiden ama nakit çıkartamıyorum:pr: :pr:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
şuan 2004 model sym joyride 200 var motorunu sıfır yaptırdım altan motorda cuma günü alıyorum tamirden!!! satıp 2006 joyride almayı düşünüyorum 2.el fedaral (bülent) abiden ama nakit çıkartamıyorum:pr: :pr:

Hımmm anlasılmıstır Tamerin elinden cillop gibibir makina cıkacak desene :wiinkk: Acele etme zaten önümüz kış yavas yavas denklestirip alırsın acele ise seytan pabucunu sokmasın sonra :bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
paşam dinlendiysen artık arkadaşlara izmir gezisi konusunda bilgi ver seneye daha çok katılımla gelirsiniz izmire :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
paşam dinlendiysen artık arkadaşlara izmir gezisi konusunda bilgi ver seneye daha çok katılımla gelirsiniz izmire :rendeer:

APV41 bisde sabırsızlıkla bekliorus islenimleri ama ses seda yook bir anlatsalar emin ol seneye en az 15 kisiyis ben dahill zaten gelmek istiorumda ölmez sag kalırsak :wiinkk:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Hımmm anlasılmıstır Tamerin elinden cillop gibibir makina cıkacak desene :wiinkk: Acele etme zaten önümüz kış yavas yavas denklestirip alırsın acele ise seytan pabucunu sokmasın sonra :bounce:

biliyorum kış ama kaçırmak istemiyorum motoru yaw:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar paşa ve benim izmir seyahatim muhteşemdi diyebiliriz. İzmirde acayip dostulka karşılandık APV41'de bu MT Izmirin ağır toplarından (ağır top burda mecazi anlamda kullanılmıştır yanlış anlaşılma olmasın cengizcim:p )

SYM'lerimize gelince;

Uzun yol performansı göz dolduruyor diyebiliriz, ben ve paşa ikimizde önceden suzuki burgman kullandığımızdan daha rahat karşılaştırma yapabiliyoruz.
Öncelikle koltuk gayet rahat, enduro'da 1 saatte ağrıyan kıçınız, bizim motorlarda 2 saat sonra ağrıma yapıyor. Eh motosiklet bu o kadar olacak tabi.
Giderken de, dönerken de hep tam gaz gittik, zaman zaman sürekli 130 ile seyir halindeydik, özellikle gidişte hiç 120 km/saatin altına düşmedik.
Giderken sadece 1 otomobil solladi bizi. Ama bu da tabii ki yakıtı fazla yakmamıza sebep oldu, sürekli redline gidince 240 km gibi yol yapıyor full depoyla (ışık yandığı gibi aldık benzinleri)
İkimizin motoru da üç aşağı beş yukarı aynı benzini yaktı, yani 100 gram eksik veya 150 gram fazla.


Yenikapıdan Bandırma Feribotuna Binerkene
resim002kr0.jpg

resim003we6.jpg


Karşıyaka Bayraklı Sahilde MT İzmir Grubuyla Buluşmamız ve SYM'ler
resim015mu8.jpg


Paşa ve Ben on the road
resim034ba1.jpg

resim036za0.jpg

resim058xu0.jpg


Artık İzmirden Ayrılıyoruz Yakışıklı Moderatörümüz EgeKnn ile son fotograflarımız.

resim186ws1.jpg

resim184od7.jpg

resim185im6.jpg

resim187ea5.jpg


Manisaya Vardık ve fotograf çektirecek birilerini arıyoruz. Ve Manisalı simitçi amcamız imdadımıza yetişiyor, hem simit veriyor, hem kolonya veriyor, hemde fotoğrafımızı çekiyor. :)

resim188iu1.jpg

resim189ut7.jpg

resim193qg0.jpg


Bu da yolda biryerlerde kıç dinlendirme ve vizör değiştirme molası

resim197jb1.jpg


Yeni yapılan Bursa otoyolu (gökkuşağına dikkat)

resim202pc7.jpg


Eskihisar Topçular Feribotu ve Finiş :salut:
resim205bb6.jpg


Alican abinin yol arkadaşlığına diyecek yok, gayet uyumlu ve iyi bir yol arkadaşıydı.:cat: Yanlız bir daha aynı odada kalmam acayip horluyor....:) :):mrgreen:

Eksilere gelince, bugün servise gittim ve hava filtresini söktüm, yine leş gibi çıktı inanamadım, halbuki 1000 km'de temizlemiştim.
Bu arada Altan motordan Taner usta, Joyride'ların motor arızalarının çoğunun hava filtresinin kirliliğinden meydana geldiğini söylemesiyle bu konuda daha dikkatli davranmaya başladım.
Her yağlamada mutlaka değişmesi gereken bir parça, motorunuzu uzun soluklu kullanabilmek için sakın es geçmeyin arkadaşlar.

Ayrıca Bandırma Bursa arasında yağmurdaki sürüşten inanılmaz keyif aldım diyebilirim. Korumalarınız tam ise zaten rüzgar vizörden yağmur damlalarını kaydırıyor. Görüş açık olduktan sonra da 120'ye kadar çıktık yağmurda.
Herhalde benden daha fazla km yapan yok şu anda motorum 13.500 km'de ve yolda kalma, arıza gibi problemler hiç başıma gelmedi, ayrıca şunu belirtmek isterim her uzun yola çıktığımda motoru sürekli redline kullanıyorum....

Başka merak ettiğiniz bişey varsa sorun yanıtlamaya çalışayım. Tayland'da darbe olduğundan bu kış da aranızdayım gibi görünüyor....... Yani GTS 250'nin kış performansını da göreceğiz bu sezon......

MT İzmir Yıldönümü ile ilgili başlık ve diğer resimler
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21877

Sağlıkla kalın SYM dostları.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahanda alın size resim..alın size yorum..ellerine saglık thai..:rendeer:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Thai günlerdir bekledigimiz izlenimler we resimler bunlardı iste :cat: Bir dahakine umarım bizlerde katılırıs resimlerde pasam acaip karizma cıkmıssın bilesin :cherry: Tesekkürler :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Thai günlerdir bekledigimiz izlenimler we resimler bunlardı iste :cat: Bir dahakine umarım bizlerde katılırıs resimlerde pasam acaip karizma cıkmıssın bilesin :cherry: Tesekkürler :wiinkk:

saol semacım..:rendeer: keşke sizlerde olsaydınız..:pale:
S&S
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
4
Tebrikler....
Ne güzel bir organizasyon olmuş.Umarım önümüzdeki sezon Bursa'da ağırlarız sizleri ,bu sene biraz gevşek davrandık doktorumla ama seneye acısını çıkarırız.Yol izlenimleriniz ve motor hakkındaki bilgiler içinde teşekkürler.Sağlıcakla kalın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abİler Valla SÜper Bİ Seyahat YapmiŞsiniz Dİyecek BİŞİ Yok .. İmrendİm Valla ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abİler Valla SÜper Bİ Seyahat YapmiŞsiniz Dİyecek BİŞİ Yok .. İmrendİm Valla ...

Sende ii çalış kampanyada sat malları kap parayı alalım sanada GTS ni de takıl sende artık bize...:wiinkk:
S&S
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
thai o rekor bende galiba benim 14.300 oldu benimde hiç sorunum olmadı bakım zamanıda geldi gene gıcır gıcır yapacam motorumu.bende 250 km lik bir uzun yol yaptım bir ara yokuş aşağı 145 km yi gördüm inanamadıım hatta.tek sorun düz bir yolda giderken çok rüzgar alıo direk yüzüne gelio buda kafa ağrıtıo onun dışında motor çok rahat.rahatlıkla türkiye turu yapılabilir bana göre...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla bu motorla değil Türkiye dünya turu vız gelir..doğru sölemişsin..:cat:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir ara ön camı uzatma konusu olmuştu hatırlarsanız arkadaşlar.
Ön cam'ın varlığının sebebi göğsünüze gelen rüzgarı kesmektir, kaskın vizörüne gelen rüzgarı kesmek değil.
Eğer rüzgar kaskı gereğinden fazla oynatıyorsa o kask sizin kafanıza göre değil demektir.
Herhalde boğaz köprüsündeki rüzgar gibi rüzgar pek az yerde vardır, çok aşırı rüzgar olmadığı takdirde rahat kullanımı var motorumuzun.
Motosiklet için en tehlikeli rüzgarların yan rüzgarlar olduğunu söylememe gerek yok sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Walla ön cam aslında 10cm. daha yukarda olsa biraz daha rahat edilebilir gibi..Yokmudur bu camı burda yaptırabilecegimiz bi yer acaba..:silent:
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst