Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet merak edenler için...ünsal ile telefonda konustuk...konustugumuzda altanmotor a dogru yolda idi...
S&S
 
Katılım
29 Tem 2005
Mesajlar
134
yaa arkadaşlar banada cici bar yollayabilirmisiniz tam olarak fiyat verirsenizde ii olur.bugün servisine sordum istanbulu aradı ordada olmadığını sölediler ama belki siz biliosunuzdur die şey ettim neyse...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa arkadaşlar banada cici bar yollayabilirmisiniz tam olarak fiyat verirsenizde ii olur.bugün servisine sordum istanbulu aradı ordada olmadığını sölediler ama belki siz biliosunuzdur die şey ettim neyse...

Altan Motor u arayıp bu konuda yardım isteyebilirsin..Bildigim kadarıyle su an sadece onun elinde var..:bounce: Fiyatıda 150 YTL. olması lazım..Sana kargo ile yollayacaklardır..:wiinkk:
S&S
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
cici bar yok.. yerine cici bebe versek gropsy huehueheuheuheuehue

bu arada fiyatı 160 YTL olacaktı paşa....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cici bar yok.. yerine cici bebe versek gropsy huehueheuheuheuehue

bu arada fiyatı 160 YTL olacaktı paşa....

Aradaki farkı sen ver o zaman...:bounce: her seye atlıon allahın lapini...:mrgreen:
S&S
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Sonunda ben bir Sym sahibi oluyorum

Altan motordan Tamer Beyle bugün görüştük ve kaporayı verdim :queen:
önümüzdeki hafta bende bir Sym Joyride sahibi olacağım. :cherry:
Yardımlarınız için teşekkür ederim özellikle Mertdg nin çok yardımını gördüğüm için ayrıca teşekkür ediyorum.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Altan motordan Tamer Beyle bugün görüştük ve kaporayı verdim :queen:
önümüzdeki hafta bende bir Sym Joyride sahibi olacağım. :cherry:
Yardımlarınız için teşekkür ederim özellikle Mertdg nin çok yardımını gördüğüm için ayrıca teşekkür ediyorum.

Tameri sefmeyen ölsünn :cherry: Atlas Hayırlı olsun Kazasız Belasız günlerde kullanman dilegiyle :rendeer: Hayatının en dogru secimlerinden birini yaptın SYM alarak :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız mutlu günlerde kullan..
S&S
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
atlas merhaba
aramıza hoşgeldin,sym'en hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğimle.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet varmı bu hafta bi action?? Diorumki İstanbul SYM ler şööle bi bursamı yapsak cumartesi günü:silent: :wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bursa lı lardan ses yok..Bide gelin gelin diolardı..:silent:
S&S
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
sayın paşam,
bugün ameliyat günüm, şimdi bir aralık fırsatım oldu sayfayı ziyaret etmek için. ana bi de ne göriim yokluğumdan istifade atıp tutuyorsunuz :mrgreen:
ne demek, buyrun gelin elbette, zevk duyarız sizleri ağırlamaktan. hatta yalova'dan karşılar, eskort hizmeti bile veririz, yeter ki geleceğiz deyin.
:cat:
1 eylül'de yapılan teorik sürüş eğitimi çok verimli geçti, david maden'e buradan da teşekkürler ediyorum.
yalova'da motofest de çok iyiydi. bulutsuzluk özlemi geceye damgasını vurdu.
harikaydı.
thai, kolay gelsin.
atlas kardeşim aramıza hoşgeldin, doğru yerdesin, bir yere kıpırdama :rendeer:
sasa yine yoksun, ara beni kardeşim yaaa.
hepinize iki tekerli, kasklı günler...
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
15
Sevgili SERC

Yanlıs hatırlamıyorsam fiberden kalıpla hoparlor yaptırmıstın..Bununla ilgili birkac mesaj yollamıstım sana ama cvp alamadım..Bilgi verirsen sevinirim..
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Altan motordan Tamer Beyle bugün görüştük ve kaporayı verdim :queen:
önümüzdeki hafta bende bir Sym Joyride sahibi olacağım. :cherry:
Yardımlarınız için teşekkür ederim özellikle Mertdg nin çok yardımını gördüğüm için ayrıca teşekkür ediyorum.


güle güle kullan..kazasız belasız..

ne yaptık birşey yapmadık yaa...rica ederim...

motorun motorcudan başka dostu yoktur :)
(motorcu selim usta)(atatürk sanayiden):queen: :queen: :queen:

artık gelirsin buluşmalara!!! hehehehe
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın paşam,
bugün ameliyat günüm, şimdi bir aralık fırsatım oldu sayfayı ziyaret etmek için. ana bi de ne göriim yokluğumdan istifade atıp tutuyorsunuz :mrgreen:
ne demek, buyrun gelin elbette, zevk duyarız sizleri ağırlamaktan. hatta yalova'dan karşılar, eskort hizmeti bile veririz, yeter ki geleceğiz deyin.
:cat:

Evet arkadaşlar ben diorum 09 Eylül cumartesi günü şöööle bi Bursa yapsak..:bounce: Dağ yolunda mangalları götürsek:wiinkk: varmı gelen???:bounce:
S&S
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
sevgili captaindg,
evet kardeşimin motoruna öyle bir işlem yaptırdık. Bunun için torpido kapağının dış kısmının sökülerek bize ulaşması gerekiyor, çünki işlem direkt olarak o parçanın üzerinde yapılıyor. fiber, macun, astar, boya vs işleri. eğer cts gelirsen yapılmışını da görürsün, kapağın dış kısmını da bırakırsın.
hepimize iki tekerli, kasklı günler...
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
ben gelemem ...malesef iş var... 16 kişiye bakıorum :p bunlardan biride paşa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben gelemem ...malesef iş var... 16 kişiye bakıorum :p bunlardan biride paşa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

:mrgreen: hakkaten mert olmasa naapcaz yaw..:) biz gideriz nasılsa masrafları mert karsılıo..:) :rendeer:
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst