yaa arkadaşlar banada cici bar yollayabilirmisiniz tam olarak fiyat verirsenizde ii olur.bugün servisine sordum istanbulu aradı ordada olmadığını sölediler ama belki siz biliosunuzdur die şey ettim neyse...
cici bar yok.. yerine cici bebe versek gropsy huehueheuheuheuehue
bu arada fiyatı 160 YTL olacaktı paşa....
Altan motordan Tamer Beyle bugün görüştük ve kaporayı verdim :queen:
önümüzdeki hafta bende bir Sym Joyride sahibi olacağım. :cherry:
Yardımlarınız için teşekkür ederim özellikle Mertdg nin çok yardımını gördüğüm için ayrıca teşekkür ediyorum.
Altan motordan Tamer Beyle bugün görüştük ve kaporayı verdim :queen:
önümüzdeki hafta bende bir Sym Joyride sahibi olacağım. :cherry:
Yardımlarınız için teşekkür ederim özellikle Mertdg nin çok yardımını gördüğüm için ayrıca teşekkür ediyorum.
sayın paşam,
bugün ameliyat günüm, şimdi bir aralık fırsatım oldu sayfayı ziyaret etmek için. ana bi de ne göriim yokluğumdan istifade atıp tutuyorsunuz :mrgreen:
ne demek, buyrun gelin elbette, zevk duyarız sizleri ağırlamaktan. hatta yalova'dan karşılar, eskort hizmeti bile veririz, yeter ki geleceğiz deyin.
:cat:
Evet arkadaşlar ben diorum 09 Eylül cumartesi günü şöööle bi Bursa yapsak..:bounce: Dağ yolunda mangalları götürsek:wiinkk: varmı gelen???:bounce:
S&S
ben gelemem ...malesef iş var... 16 kişiye bakıorumbunlardan biride paşa:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: