Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
:mrgreen: hakkaten mert olmasa naapcaz yaw..:) biz gideriz nasılsa masrafları mert karsılıo..:) :rendeer:
S&S


tamam yaa masrafların hepsini karşılıyamam ama... sadece molalardaki wc paraları benden olsun.... paşa sende kolonya ve peçete getir... giderleri kısalım biraz dii mi.... :queen: :queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selam arkadaşlar nasılsınız? benim park lambalarının bikaç led i yanmıyor. öndeki yuvarlak beyaz ledlerden 3-4 tanesi yanmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardım ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. THAi senin bu konuda bi bilgin varmı? mert ya senin değerli fikirlerin.? cevaplarınızı merakla bekliyorum slm/syg. ünsal...
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
selam arkadaşlar nasılsınız? benim park lambalarının bikaç led i yanmıyor. öndeki yuvarlak beyaz ledlerden 3-4 tanesi yanmıyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardım ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler. THAi senin bu konuda bi bilgin varmı? mert ya senin değerli fikirlerin.? cevaplarınızı merakla bekliyorum slm/syg. ünsal...


çok kolay kartal servisten tamere ulaşman yeterli olur.....tamer bir ara komple yenilemişti bir arkadaşın ledlerini... tamir seti var..... tek sorun hem far hemde stop lambası presli.... ek yerlerinden dikkatli bir şekilde kesilerek açılıyor olması.... ama tamerin yaptığında sorun olmamıştı.....www.altanmotor.com

:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Arkadaşlar,
Ben de symali nin dileklerine yürekten katılıyor ve idrak ettiğimiz bu kandil gecesinin milletimiz ve ülkemiz üzerindeki karanlığı dağıtarak ışığa boğmasını diliyorum.
hepimize iki tekerli ve kasklı günler...

Lübnan'a asker gitmesin,
Ormanlar yanıp bitmesin...
Dursun bu hayasızca akın,
Türk titreyip kendine gelsin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm SYM ci arkadaşlarımın Berat Kandili kutlu olsun..Motorlarımız düz bassın..Allah hepimizi kazadan beladan korusun...:rendeer:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Amin....

Bu hafta buluşsakta görüşsek.... cumartesi öğleden sonra ve ya pazar günü?

paşam organize etsene olayı...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selam arkadaşlar bugün istanbuldan trakya üzerinden çanakkaleye geldim.100-110 bazen kısa süreli 130 la geldim.2 kez mola verdim yoruldum çünkü.hararet vs. olmadı fakat bi ara 130 yapmaya çalışırken egzozoun motora yakın kısmında yağ seviye çubuğuna yakın 2 tane civata varya 1 i düştü...başladı motor acayip bağırmaya malkarada servis varmış gittim bi vida uydurduk. başka sorun olmadı çok şükür toplamda 320 km yol yaptım yol başında boş depoyu fulledim 32.5 ytl lik benzin aldı 1lt=2.840 ytl şuan alttan 2 çizik kaldı.az yaktı galba :) ama sorun şuki çok rüzgar vardı ve pek keyifli olmadı sürüş bu rüzgardan olsa gerek max.hız125 seyrek 130 ve bayır aşağı bi ara 135 oldu 135 lerde rüzgardan dolayı hemen gaz kesip yavaşladım.
ŞİMDİ TÜM ARKADAŞLARA : motorlarınızın max. hızı nedir ve km leri kaç benimki 8100 de satın aldım şuan 8800km de max. hız 130 ilk sahibi 2 kişi 130 gördüm diyor ısınınca tek kişi 138 görmüş istanbula giderken.ben mi kullanamıyorum yoksa bunun limiti bumu??
Ayrıca sym ler için çip varmış bu çip takılınca hız net 150 oluyormuş burdaki servis şase no larını alıp motorlar için sipariş verecekmiş.bu konuda bi bilginiz varmı?? Slm/Syg...Kandiliniz mübarak olsun arkadaşlar.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Amin....

Bu hafta buluşsakta görüşsek.... cumartesi öğleden sonra ve ya pazar günü?

paşam organize etsene olayı...

Tüm İslam Aleminin kandilini bende kutlıyorum Arkadaslar :wiinkk:

Mertg süppperrr fikir bakk madem Bursa ya mangala giden yook bu teklif cazip toparlaşalım :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diyorumki cumartesi söle bi mangal filenmi yapsak acabaa???
S&S
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
137
selam arkadaşlar bugün istanbuldan trakya üzerinden çanakkaleye geldim.100-110 bazen kısa süreli 130 la geldim.2 kez mola verdim yoruldum çünkü.hararet vs. olmadı fakat bi ara 130 yapmaya çalışırken egzozoun motora yakın kısmında yağ seviye çubuğuna yakın 2 tane civata varya 1 i düştü...başladı motor acayip bağırmaya malkarada servis varmış gittim bi vida uydurduk. başka sorun olmadı çok şükür toplamda 320 km yol yaptım yol başında boş depoyu fulledim 32.5 ytl lik benzin aldı 1lt=2.840 ytl şuan alttan 2 çizik kaldı.az yaktı galba ama sorun şuki çok rüzgar vardı ve pek keyifli olmadı sürüş bu rüzgardan olsa gerek max.hız125 seyrek 130 ve bayır aşağı bi ara 135 oldu 135 lerde rüzgardan dolayı hemen gaz kesip yavaşladım.
ŞİMDİ TÜM ARKADAŞLARA : motorlarınızın max. hızı nedir ve km leri kaç benimki 8100 de satın aldım şuan 8800km de max. hız 130 ilk sahibi 2 kişi 130 gördüm diyor ısınınca tek kişi 138 görmüş istanbula giderken.ben mi kullanamıyorum yoksa bunun limiti bumu??
Ayrıca sym ler için çip varmış bu çip takılınca hız net 150 oluyormuş burdaki servis şase no larını alıp motorlar için sipariş verecekmiş.bu konuda bi bilginiz varmı?? Slm/Syg...Kandiliniz mübarak olsun arkadaşlar.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar sym vs150 kullanan varmı aranızda bu motor 150 diğer modellerden oldukça iyi görünüyor?
case_22.jpg


Marka / Model : SYM - VS 150
Garanti : 2 yıl veya 30.000km

Motor :

Tipi: 4-zamanlı, OHC, karbüratörlü, 1-Silindir
Sübaplar: 4
Soğutma sistemi: Hava soğutmalı
Silindir hacmi: 150,6 cm3
Çap: 57,4 mm
Strok: 58,2 mm
Sıkıştırma oranı: 9,6 : 1
Maksimum güç: 12,0 hp / 8250 dd
Maksimum tork: 11,8 Nm / 6500 dd

Aktarma :

Tipi: C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması: Otomatik

Elektrikal :

Ateşleme tipi: Elektronik ateşleme Transistörlü)
Çalıştırma sistemi: Elektrikli ve ayaktan marş

Ölçüler :

Toplam uzunluk: 1910 mm
Toplam genişlik: 700 mm
Toplam yükseklik: 1150 mm
Aks arası mesafe: 1335 mm
Zeminden yükseklik: 145 mm
Sele yüksekliği: n/a
Kuru ağırlık: 123 kg
Yakıt depo kapasitesi. 7,5 Litre

Şasi :

Ön süspansiyon: Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon: Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisörlü
Ön fren: Disk
Arka fren: Kampana
Ön lastik ölçüsü: 100/90-12 (59J) Tubeless
Arka lastik ölçüsü: 130/70-12 (59J) Tubeless
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
39
arkadaşlar omuzum kırık olduğu için iki aydır motor yüzü göremedim ama yetti artık bu gün ne olursa olsun binicem. bundan sonra birşeye sahip olmayı değilde onu kullanmayı dilicem ALLAHTAN..
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
arkadaşlar omuzum kırık olduğu için iki aydır motor yüzü göremedim ama yetti artık bu gün ne olursa olsun binicem. bundan sonra birşeye sahip olmayı değilde onu kullanmayı dilicem ALLAHTAN..

Cook gecmis olsun apexhan bilirim ne demek oldugunu bende yasadım 1 ay .. Dilegine bende katılıooo kazasız keyifli sürüsler diliorum sana :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar bugün istanbuldan trakya üzerinden çanakkaleye geldim.100-110 bazen kısa süreli 130 la geldim.2 kez mola verdim yoruldum çünkü.hararet vs. olmadı fakat bi ara 130 yapmaya çalışırken egzozoun motora yakın kısmında yağ seviye çubuğuna yakın 2 tane civata varya 1 i düştü...başladı motor acayip bağırmaya malkarada servis varmış gittim bi vida uydurduk. başka sorun olmadı çok şükür toplamda 320 km yol yaptım yol başında boş depoyu fulledim 32.5 ytl lik benzin aldı 1lt=2.840 ytl şuan alttan 2 çizik kaldı.az yaktı galba ama sorun şuki çok rüzgar vardı ve pek keyifli olmadı sürüş bu rüzgardan olsa gerek max.hız125 seyrek 130 ve bayır aşağı bi ara 135 oldu 135 lerde rüzgardan dolayı hemen gaz kesip yavaşladım.
ŞİMDİ TÜM ARKADAŞLARA : motorlarınızın max. hızı nedir ve km leri kaç benimki 8100 de satın aldım şuan 8800km de max. hız 130 ilk sahibi 2 kişi 130 gördüm diyor ısınınca tek kişi 138 görmüş istanbula giderken.ben mi kullanamıyorum yoksa bunun limiti bumu??
Ayrıca sym ler için çip varmış bu çip takılınca hız net 150 oluyormuş burdaki servis şase no larını alıp motorlar için sipariş verecekmiş.bu konuda bi bilginiz varmı?? Slm/Syg...Kandiliniz mübarak olsun arkadaşlar.

varmı harbiden öyle çip olayı falan :silent:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
arkadaslar merhaba benım kymco granddınk150 ım var 150cc ıle ben zaten 120 130 gıdıyorum gts 250 suratı dusuk bence enazından 140km yapması bence

140km yapması lazım bence olucaktı
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Amannnn Mert duymasın hemen takar ... :p Chip var mı abi :silent: Cheap se aliim abiii... :p

Her hakkı mafuzdur... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amannnn Mert duymasın hemen takar ... :p Chip var mı abi :silent: Cheep se aliim abiii... :p

Her hakkı mafuzdur... :)

:mrgreen: tahtakalede kapı kapı dolasıomus...çip varmı abiiii die...:mrgreen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Adam o civarda dolaşıo zaten... :) Akvaryumculardan hava filtresi arar... Su geçirmez hoparlör 20 ATM... Selanik pasajında chip arıomuş görmüşler... En son habere göre motora yelken taktırtırmış... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst