- Katılım
- 29 Eki 2005
- Mesajlar
- 462
007 ne gizlisi abicim adamın evinde posterler falan varmış..birisi gelince üzerini kapatıyormuş.... tam bir fanatikmiş.....
çanta mı ne çantası...yaa kardeşim böle kişisel hareketlerde bulunacaksanız söyleyinde bilelim yani...nerde grup, nerde işbirliği.....
Uzzy (sema) kardeşim .. bırakalım bunları yaa.. bunlar kendi aralarında bişeyler yapio..... :bounce:
Mertg bizde aramızda biseyler yapalım sonra yazalım buraya her daim yanındayım bu arada benim KaraKızan 490 km. oldu Tameri ziyaret etmem gerekioo herhalde ilk yag degisim 500 degilmi arkadaslar :bounce: