Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
007 ne gizlisi abicim adamın evinde posterler falan varmış..birisi gelince üzerini kapatıyormuş.... tam bir fanatikmiş.....


çanta mı ne çantası...yaa kardeşim böle kişisel hareketlerde bulunacaksanız söyleyinde bilelim yani...nerde grup, nerde işbirliği.....

Uzzy (sema) kardeşim .. bırakalım bunları yaa.. bunlar kendi aralarında bişeyler yapio..... :bounce:

Mertg bizde aramızda biseyler yapalım sonra yazalım buraya her daim yanındayım bu arada benim KaraKızan 490 km. oldu Tameri ziyaret etmem gerekioo herhalde ilk yag degisim 500 degilmi arkadaslar :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mertg bizde aramızda biseyler yapalım sonra yazalım buraya her daim yanındayım bu arada benim KaraKızan 490 km. oldu Tameri ziyaret etmem gerekioo herhalde ilk yag degisim 500 degilmi arkadaslar :bounce:

aynen dorudur sen doooru tamere..:p
S&S
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
arkadaşlar peki buz motor bize de lastik verecek midir, kiminle görüşmek gerekir, stok durum nedir, ödeme koşulları nelerdir?
bir yardım rica etsek olur mudur?
thai hani tatil dönüşü uğrayacaktın bursa'ya? neyse tatil bitmiş, iş başlamış, sen de bizim siparişlerle ilgilenirsin artık heralde di mi ;)
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
Arkadaşlar,
Şu taktığınız Pirellilerin kodları nedir? Ben bakıyorum ön için gts23 1195000 56p, arka için gts24 1195600 63p görünüyor, doğru mudur?
:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,
Şu taktığınız Pirellilerin kodları nedir? Ben bakıyorum ön için gts23 1195000 56p, arka için gts24 1195600 63p görünüyor, doğru mudur?
:silent:

Aynen kod numaraları doğrudur..:cat:
Fiyatı ön+arka 90 euro dur. Maalesef 1 kuruş inmiolar..:pr: Ancak su an ellerinde sadece ön kaldı..:silent: Arka bulunabilirmi bilmiyorum..

Ayrıca gittiğimizde ngk bujinin "iridyum" olanını bulduk. sadece 4 adet vardı ve ben hemen 1 adet alıp taktım.. Sonuçmu? Sıcak soğuk farketmez harika start...1 depo benzinde ortalama %5 tasarruf..saat gibi çalışan bir motor..Dahada önemlisi en az 10000Km. buji derdinin olmaması..(Yetkilinin ifadesi:) ) (yarısı yalan olsa bile ii) fiyatmı? birazcık pahalı..:pr: 30 YTL.:pr:
Napiim dayanamadım..:)
Bujinin kod numarasını buradan görebilirsiniz..
http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&t=motorrad&lmf=SYM&h=SYM&m=250
Gördüğünüz üzere bizim motor için önerilen mal mevcut..(Şimdi bazı arkadaşlar iridyum buji sadece enjeksiyonlu motorlarda kullanılır) filen der die özellikle bu linki verdim..:bounce: Oradaki kod CR8EIX ancak bizim taktığımız CR9EIX. Nedeni ise kod içindeki noların sadece sıcaklık ifadesi olması..Yani 9 daha sıcak iklimli ülkeler de dahi kullanılabilecek bir ürün..Bilginize...:wiinkk:
S&S
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Sizleri sevdiğim için arada latife olsun diye yazıom kızlar...:p İnsanın 4 kankasında Suzuki Yan Mamul olunca yazmadan duramıo...:cherry:

Mert kardeşim o posterler SYM nerden bildin... Fakat eğilip bakınca altında küçük bir not var... " Artık çok geç" yazıo...:bounce:

cücü bak buraya yaziom .. fırsatını bulunca alacaksın sym.... gözlerinden anlaşılıo..bunu herkez biliorrrr:)bu arada çok geç yazısını görenler anlattı cücü.... şahsen ben görmedim ama çok gülmüşler... adamları güldürmüşsün..allahta seni güldürsün....

Aynen kod numaraları doğrudur..:cat:
Fiyatı ön+arka 90 euro dur. Maalesef 1 kuruş inmiolar..:pr: Ancak su an ellerinde sadece ön kaldı..:silent: Arka bulunabilirmi bilmiyorum..

Ayrıca gittiğimizde ngk bujinin "iridyum" olanını bulduk. sadece 4 adet vardı ve ben hemen 1 adet alıp taktım.. Sonuçmu? Sıcak soğuk farketmez harika start...1 depo benzinde ortalama %5 tasarruf..saat gibi çalışan bir motor..Dahada önemlisi en az 10000Km. buji derdinin olmaması..(Yetkilinin ifadesi:) ) (yarısı yalan olsa bile ii) fiyatmı? birazcık pahalı..:pr: 30 YTL.:pr:
Napiim dayanamadım..:)
Bujinin kod numarasını buradan görebilirsiniz..
http://www.ngk.com.tr/index.php?id=1860&pd=1861&t=motorrad&lmf=SYM&h=SYM&m=250
Gördüğünüz üzere bizim motor için önerilen mal mevcut..(Şimdi bazı arkadaşlar iridyum buji sadece enjeksiyonlu motorlarda kullanılır) filen der die özellikle bu linki verdim..:bounce: Oradaki kod CR8EIX ancak bizim taktığımız CR9EIX. Nedeni ise kod içindeki noların sadece sıcaklık ifadesi olması..Yani 9 daha sıcak iklimli ülkeler de dahi kullanılabilecek bir ürün..Bilginize...:wiinkk:
S&S


iridyum süperrrrrrr ..... giden biri olursa 1 tanede bana alsın lütfen..... hmmm bu arada yağmur başladı yaww...gene ıslancaz:salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw adam bizi güldürmek için eğilip o yazıyı yazana kadar neler oldu neler..:cherry: :queen: :cherry:
Şaka bi tarafa cücününde motoru gayet kaliteli ve güsel..herkes güle güle binsin..:rendeer:
S&S
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
güsel tabi motoru ..... çin malı dii mi dorada :queen:

Yalnış bilgini belli etmeseydin keşke... :p
Bu arada dediğin gibi Dorado China da Cfmoto da üretilmektedir. Fakaaattt;
V3 Corvus modeli İtalyan çizimi ve tasarımı olduğu için İtalyan patenti ve İtalya'nın verdiği E standartlarına göre China da imal edilmektedir...
Giydiğin Nike ayakkabı, diğer kullandığın bir sürü eşya gibi...
İstediğin taktirde motosikletin Türkiye girişindeki Uygunluk Belgesi evraklarını sana mail atabilirim bakarsın...:bounce:

Honda, Yamaha v.b. ( Vespa hariç ) motorsikletlerin 500cc ye kadar olanların nerelerde hangi ülkelerde fason olarak yapıldığını bir araştırsan diyorum...:wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Arkadaşlar Merhaba

GTS 250 kullanma kitapçığında ilk yag değişimi için 300 Km gösterilmiş. Tavsiyeniz üzerine Altan motoru aradım. İlk yağ değişimi ve bakımının 500 Kilometerede yapıldığını söyledi. Benim motor 300 Km oldu. Götüreyim mi yoksa 500 km olmasını mı bekleyeyim kararsız kaldım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:wiinkk:
Arkadaşlar Merhaba

GTS 250 kullanma kitapçığında ilk yag değişimi için 300 Km gösterilmiş. Tavsiyeniz üzerine Altan motoru aradım. İlk yağ değişimi ve bakımının 500 Kilometerede yapıldığını söyledi. Benim motor 300 Km oldu. Götüreyim mi yoksa 500 km olmasını mı bekleyeyim kararsız kaldım.

300-500 arası istediin zaman gidebilirsin...sadece yag degiştirip gözle kontrol edecekler..varsa senin sıkıntılarını giderecekler..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Arkadaşlar Merhaba

GTS 250 kullanma kitapçığında ilk yag değişimi için 300 Km gösterilmiş. Tavsiyeniz üzerine Altan motoru aradım. İlk yağ değişimi ve bakımının 500 Kilometerede yapıldığını söyledi. Benim motor 300 Km oldu. Götüreyim mi yoksa 500 km olmasını mı bekleyeyim kararsız kaldım.

SYMALİ birlikte gidelim hawa durumuna baglı ben yarın gidebilirim istersen gel :wiinkk: benimkide 480 oldu :bounce:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
99
oh be kurtuldum şu çantadan
zühtü paşanın ağzınaa düşeceyine sabah 09:01 çantayı verdim hiç zorluk çıkarmadılar teşekkür ederim özen motora ve tabi hemen paşanın yanına :flower:
 
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
Yalnış bilgini belli etmeseydin keşke... :p
Bu arada dediğin gibi Dorado China da Cfmoto da üretilmektedir. Fakaaattt;
V3 Corvus modeli İtalyan çizimi ve tasarımı olduğu için İtalyan patenti ve İtalya'nın verdiği E standartlarına göre China da imal edilmektedir...
Giydiğin Nike ayakkabı, diğer kullandığın bir sürü eşya gibi...
İstediğin taktirde motosikletin Türkiye girişindeki Uygunluk Belgesi evraklarını sana mail atabilirim bakarsın...:bounce:

Honda, Yamaha v.b. ( Vespa hariç ) motorsikletlerin 500cc ye kadar olanların nerelerde hangi ülkelerde fason olarak yapıldığını bir araştırsan diyorum...:wiinkk:

tamam çin malı değil....... italyan malı ...... merterde fasonculara yaptırmışlar :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
62
Paşam,
Teşekkür ederim.

Ben 500 km beklemeden götüreyim o zaman. Uzzy bugün hava fena gözükmüyor. Saat 10.00 gibi Gayrettepe'den çıkıyorum. Ögleden önce bitirip işe dönmem gerekiyor. Gelirsen orada görüşürüz.
 
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
38
sağol paşam, benim motoru aldığım motosport da pirelli ve metzeller bayiisi, online stok kontrolde biz de gördük arka lastik yokmuş :pale:
olsun en azından kodları öğrendik. :rendeer:
thai arka çanta aparatından haber var mı, sinyaller ne durumda? :bounce:
sevgiyle kalın.
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Paşam,
Teşekkür ederim.

Ben 500 km beklemeden götüreyim o zaman. Uzzy bugün hava fena gözükmüyor. Saat 10.00 gibi Gayrettepe'den çıkıyorum. Ögleden önce bitirip işe dönmem gerekiyor. Gelirsen orada görüşürüz.

Su saatte büyük ihtimal isini bitirmiş olmalısın ben ögleden sonra gidecegim 4-5 gibi :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst