harika olmuş geziniz valla bir kaç seferdir hep scooter la yapılmış gezilerle karşılaşıyorum bende de 150 cc çin malı vardı çık rahattı uzun yol yapmadım memlekette bindim ama tadı başka. aklımda yeni bir motor almak vardı cbf 150 düşünüyordum ama bu gezileri görünce vazgeçtim güzel bir scooter alayım dedim. nasıl performansı iki kişi ile yol tutuşu falan iyimi bu sym nin. resimlerin ve anlatım mükemmel özeniyor insan. kazasız belasız sürüşler diliyorum saygılarımla...