SYM EVO 250i İle Tekirdağ-Ankara-Kütahya-Bursa-Bolu-Ankara-Tekirdağ

Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
43
harika olmuş geziniz valla bir kaç seferdir hep scooter la yapılmış gezilerle karşılaşıyorum bende de 150 cc çin malı vardı çık rahattı uzun yol yapmadım memlekette bindim ama tadı başka. aklımda yeni bir motor almak vardı cbf 150 düşünüyordum ama bu gezileri görünce vazgeçtim güzel bir scooter alayım dedim. nasıl performansı iki kişi ile yol tutuşu falan iyimi bu sym nin. resimlerin ve anlatım mükemmel özeniyor insan. kazasız belasız sürüşler diliyorum saygılarımla...
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Tebrik ederim gerçekten fotolar gittiğiniz yerler harikaymış hem eğlence gezi hemde akraba gönlünü almışsınız düğün ile harika :)

250cc scooter benim çok düşündüğüm bir şeydi sizin adınıza yolculuğun eksi yönleri var mıydı motor ve gittiğiniz yol açısından bunları da paylaşırsanız çok memnun olurum

Tekrar tebrikler umarım çok daha uzun yollar yapma fırsatınız olur ileride :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel gezmişsin..
Tekerine sağlık....

Karaşarlımısın , beypazarlı mı ?..
Kaçırmışım... :silent: :p
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Teşekkürler arkadaşlar sorulara detaylı cevap müsait olduğumda yazarım


Allah korusun karaşardan da beypazarından da

Ankara şereflikoçhisarlıyım
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
110
2 gün öNCE abim sym gts 250 evo aldı. .çok guzel mOTOR .o kadar çok gezdıgınıze göre sağlm dEMEK ki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst