suzuki volusia motor hakkında tecrübelilerden yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla fantazi olsun diye toplanacak motor arayan var ise birde ducati var ama hurda sayılır birazdan ondanda 3-5 foto koyayım bunu çok daha ucuza filan alırsınız herhalde
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ah bize düşmezki alıp söküp parçalayıp toplayalım. Sıfır gibi olsun :)

Bak bu konuyu okuyanların büyük kısmı kulağını çınlatıyordur senin benden söylemesi. Uyarmadı deme :)

Sadece bir jant parasına komple motor alıyorsun marka ve modeli önemlimi ?
Öncelikle cezaları vergileri ne durumda onları araştır. Ayrıca evrak sıkıntısı varmı ve üzerine alabiliyormusun. Hani o fiyata onların bile önmei yokya benim için oda ayrı konu :)
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
vallahi olur, sanırım marmarisin deniz havası paslandırmış motoru... halledilmeyecek sorun değil bu, millet perte çıkmış makinaları topluyor. herşeyi yerinde olan makinanın makyajıyla ugraşmak keyif verir bence...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah bize düşmezki alıp söküp parçalayıp toplayalım. Sıfır gibi olsun :)

Bak bu konuyu okuyanların büyük kısmı kulağını çınlatıyordur senin benden söylemesi. Uyarmadı deme :)

Sadece bir jant parasına komple motor alıyorsun marka ve modeli önemlimi ?
Öncelikle cezaları vergileri ne durumda onları araştır. Ayrıca evrak sıkıntısı varmı ve üzerine alabiliyormusun. Hani o fiyata onların bile önmei yokya benim için oda ayrı konu :)

doğru söylüyorsun arkadaşımda işte imkan çok kısıtlı şuan bakıyor araştırıyorum, altından kalkabileceğime inanırsam mevcut motoru satıp bunu yaptıracağım.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Eğer zevkli bir şekilde elden geçerse eski günlerine geri döner bencede bu makina, yer ve imkan varsa bazı şeyleri kendiniz yapıp işçilik masrafınıda azaltabilirsiniz, birazda aksesuarla muhteşem olabilir, bence bu fiyat bedava :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
ekremz, ben cidden talibim, çekildiği yerdeki toplam masrafı, vergisi, borcu harcı astarı yüzünden pahallıya gelmeyecekse(ve daha içinde muayene masrafı var) ciddi anlamda haber bekliyorum. izmiRT125 ile toplarız
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
ekremz, ben cidden talibim, çekildiği yerdeki toplam masrafı, vergisi, borcu harcı astarı yüzünden pahallıya gelmeyecekse(ve daha içinde muayene masrafı var) ciddi anlamda haber bekliyorum. izmiRT125 ile toplarız

saat olmuş 01.30 ... sen daha ayakta mısın?? Yarın motor bincezz, dağlara çıkacezz... ... :mrgreen:
(insallah yağmur olmaz da rahat rahat çamurlanıp gezeriz... ...)
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
o fiyata o motoru verirlermi ya kim bilir ne durumlar var:) sadece arka 3lü cantası 500-1000 eder ya:D
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
o fiyata o motoru verirlermi ya kim bilir ne durumlar var:) sadece arka 3lü cantası 500-1000 eder ya:D
1000 liraya verseler bile kâr eder bence o motosiklet.200 kg olsa kilosunu 5 liradan almış olursun. :p Ön cam,jant,egzoz vs derken bir sürü parça var...Tabi bence parçalamak yerine toplamak en iyisidir.4000 tl yatırıp 8000 tl kazanılabilir tahminimce.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben cruser kullanıyorum. benim düşüncem paslı bir cruiser'ı kimse almaz. sıkıntı olmasın size
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Tanrılar çıldırmış olmalı. Almayacaksan haberimiz olsun...
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
1000 liraya hayatta kaçırılmayacak bir motosiklet. çok fena ya :D hatta ben o kadar masraf olacağını zannetmiyorum. silindirler mesela karınca yaptıysa bile honlatılıp kullanılabilir. nikelaj işi de dert değil izmir gibi bir yerde. elektrik tesisatı da komple orjinal olmasa bile az bi masrafla halledilebilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grenajları boyaya girecek
nikelaj olan yerler nikelaja girecek
farlar, balatalar, sinyaller, döşemeler, lastikler, açıktaki tüm kablo ve hortumlar, vb. şeyler mutlaka değişecek.
elektrik tesisatı ya komple değişecek yada komple değişmeye yakın bi işlemden geçecek.
motor karbüratörlü %90, karbüratör büyük ihtimal sorun çıkartacaktır. belkide değiştirilmesi gerekebilir bilmiyorum.
arkadaki çanta seti kaplamaya gönderilmeli.
komple motor bloğu açılacak. içinden çıkacaklar süpriz.
aklıma gelenler bu kadar ama eminim başka sıkıntılarda çıkacaktır.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
1000 liraya verilecekse o motor kesinlikle bir çapanoğlu var o işte. Motor u iyice kontrol ettir yatak sarmış falan olmasın. Tüm evraklarını kontrol etmeden sakın ola alma. Eğer gerçekten hiç bir sıkıntısı yoksa ve hala 1000TL ye satıyorlarsa o motoru hemen al. Satan adamı da ruh ve sinir hastalıklarına kontrole gönder.
 
Katılım
17 Kas 2010
Mesajlar
96
[yt]vnnxsp9dq1o[/yt]
Kusura Bakmayin resmi küçültemedim.

Yapılıcakları, arkadaşlar zaten yazmışlar.

Elektrik,Sıvılar,Motor,Blok v.s Hepsini bir elden geçirmek gerek.

Alman Forumlarinda Japon Harleyi diye geçer.

Ses ve sağlamlığı 10 Numara diyorlar...

Fiyatı bence uygun.Fakat Bir çok Parçayı yurt dışından getirmen icab edebilir.Bunu da hesaba kat derim.Malum Vergiler..:jocolor:

Suzuki Intruder 800 LC Volusia
Tasarım, Silindir: V, 2
Hacmi: 805 cc
Güç: 38 (52) kW (PS)
6000 rpm: motor hızında
Boş ağırlık: 261 kg
Sele yüksekliği: 700 mm
Vmax: 160 km / s


Alıntı

Kolay gelsin...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Hocam, noldu motorun akibeti, kaça onlaştınız aldınızmı, tamirine başladınızmı vs. ?? talipliler, haber bekleyenler çok :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iş belirsiz bi süre rotara kaldı. makinanın evrak işleri tamamlanmamış henüz bakalım yetkili haber verecek beklemedeyiz.

evrak işlerinden sonrada fiyat belirlenip satışa çıkacak.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
borcu harcı, astarı yüzünden pahallı olabilir yani? hayırlısı olsun diyelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya aslında konu biraz farklı şimdi tam birşey diyemiyorum sonuç tam belli olmadan. ben almaz isem zaten isteyen birinize aldırırız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst