Bir V Strom kullanıcısı olarak değil, objektif bir açıdan kendi görüş ve tecrübelerimi aktaracağım.
Öncelikle, Transalp ve V strom başka bir forumda kıyaslandı ve tartışıldı!
Yinede, V Strom Transaplten daha ağır gibi olsa da, Ağır arazi de TA ya göre daha hantal kalsa da, V Strom genele bakıldığında kesinlikle Transalpten daha üstün bir motosiklet. Şehir içi trafikte ağır ve hantal kalacağını düşünenlere kullanmadan yargıya varmamalarını tavsiye ederim:bounce: Ben her fırsatta şehir içinde kullanıyorum ve %99'unda artçım olur! en ufak bir sıkıntım olmadı bu güne kadar. 3'lü çanta seti dolu iken artçımla birlikte yaklaşık 400kg gibi bir toplam ağırlık ile uzun yolculukalara çıkıyorm! en ufak bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar. Uzun yolda ve tüm yük'e rağmen, ortalama 110-130km/s sürat ile yakıt ortalaması 4,5lt/100km biraz daha gaz açarsam 5lt/100km ye çıkıyor ama hepsi bu:wiinkk: 150 - 160km/s ve daha üstüne çıkıldığında hak ettiği 5,7-6lt yi elbette yakıyor ama aynı süratlerde seyir eden kuzenimim Africa Twin'i 7-8lt/100km ve üstüne çıkıyordu arkadaşlar:bounce:
Sonuç olarak. İyi ki almışım DL 650 mi diyorum ve her binişimde ayrı bir keyf alıyorum. Siddetle tavsiye ederim:cat: