Suzuki Moto Bike Expo 2017 Resimler

Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
dl250 nin alt sakal dediğimiz kısmı yere çok yakın, kaldırımdan inerim, yeri gelir araziye vururum gibi hevesleri olanlar dikkat etsin.

Çantalı olarak 22 olursa alınır ama doğuş varken hayal. Çıplak 22 derler, Çantalı 25 olur.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
dl250 nin alt sakal dediğimiz kısmı yere çok yakın, kaldırımdan inerim, yeri gelir araziye vururum gibi hevesleri olanlar dikkat etsin.

Çantalı olarak 22 olursa alınır ama doğuş varken hayal. Çıplak 22 derler, Çantalı 25 olur.

O fiyattan nasıl satılır bilemiyorum. Yani 250 cc, eh kalite iyi ama güç ortada, birde ağırdır. Sanmıyorum o fiyatlara öyle beklendiği etkiyi yaratacağını.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Arkadaşlar ben de 2006 DL650 sahibi olarak dört gözle yeni kasa V-strom'ları bekliyordum. Nacizane fikirlerimi şurada paylaştım;

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst