Suzuki Moto Bike Expo 2017 Resimler

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
"Alıntıdır."

Vstorm 250 gelmiş arkadaşlar duyurulur.
DSC00200-1.jpg
DSC00201-1.jpg
DSC00202-1.jpg
DSC00203-1.jpg
DSC00205-2.jpg
DSC00206-2.jpg
DSC00124-1.jpg
DSC00127.jpg
DSC00129-1.jpg
DSC00131-1.jpg
DSC00196-1.jpg
DSC00197-1.jpg
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Suzuki gsx 125 bana eski kasa cbr125 i andirdi. Fotodaki gibi durmuyor. Cok kucuk.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Elinize Sağlık... İş Durumumdan ötürü Cumartesi gününe kadar forum takip :)
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Vstorm müthiş görünüyör. GSX 125 i hiç canlı görmedim baya kalıplı duruyor
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
bu nasıl bişey :)
: 22-23 dediler
: yok hocam yanlış duymuşsun 23-25 dediler

ittire ittire 250 cc enduroyu 26 ya satacaklar :)
güzel görünüyor ama ben 23 falan vermem bu motora

gsxr 125 e 18 20 aralıgı dedıler :) ama fuarın en guzel motoru Suzuki GSX-S750 di bu sene çok fazla tutulacagından emınım ama fıyatı 40tan asagı olacagını sanmıyorum
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Arkadaşlar gsxr250 nin fiyatı 22 bin.Vstormun fiyatı daha belli değilmiş.O da 24 bin olur diyorum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
küçük cc endurolar uçtu gidiyor o paraya 15 mod tenere660 var nc 700 var 750 var kle650 var yani piyasada kendini kanıtlamış gücü dünya turuna artçılı çıkacak seviyede olan motosikletler varken bu paraya küçük cc kimse almaz
anca yeni yeni dir mantığıyla yürüyenler alır yoksa elinde kalır bu motorlar
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
esas bomba yeni dl650 xt modeli olmuş çıplak 50 51 arası diyorlar :(
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bu sene fotograf degilde video yaptim. Daha guzel oldu benim icin. :) Cektigim bikac fotografida buraya birakiyorum. Duke390 kalbimi caldi. <3 Fiyati azcik yakiyor gibi ama...




*

*

*

*
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst