Suzuki Moto Bike Expo 2017 Resimler

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Bu sene fotograf degilde video yaptim. Daha guzel oldu benim icin. :) Cektigim bikac fotografida buraya birakiyorum. Duke390 kalbimi caldi. <3 Fiyati azcik yakiyor gibi ama...


[url]http://i.hizliresim.com/37RN4j.jpg
[/url]

*[url]http://i.hizliresim.com/P0Epjv.jpg[/url]

*[url]http://i.hizliresim.com/GB1Ejy.jpg[/url]

*[url]http://i.hizliresim.com/vbom3O.jpg[/url]

*[url]http://i.hizliresim.com/kbYAl7.jpg[/url]

Ablacım duke'u çekmemişsiniz ama.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
YBR'yi 9990 TL'ye satan zihniyetin tek varacağı nokta kuryelere Hint motoru aldırmak olacaktır. YBR125'e o parayı verecek normal kullanıcı çıkacağına ihtimal vermiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

V-Strom'un lastikler nefismiş.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Bu vstrom 250 modelinin üzerindeki blok inazumanın bloğu mu dvayol 77 (hüseyin abi) Seko (serkan abi)?

Ayrıca Gsx r 250 modelindeki blokda yeni mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Video çektim demişsiniz, videoyu paylaşmamışsınız bizimle :cherry:

Bu Ankarayı hiç sevmiyorum. Her yere, her şeye uzak memleket mi olur.

Videoda bizde görünüyoruz ve komik konusmalarimiz filan var o yüzden atmadım. :D Biyerde yayınlamak için değilde bize hatira olsun diye çektim.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Videoda bizde görünüyoruz ve komik konusmalarimiz filan var o yüzden atmadım. :D Biyerde yayınlamak için değilde bize hatira olsun diye çektim.

Bu olmadı işte :santa: Bende birileri video çeker de yükler diye bekliyordum. Neyse elbet bir yerden buluruz videoyu da, ilgi nasıldı fuara?
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Bu olmadı işte :santa: Bende birileri video çeker de yükler diye bekliyordum. Neyse elbet bir yerden buluruz videoyu da, ilgi nasıldı fuara?

Normalde gelir biletimizi oradan alir direk iceri girerdik biraz erken ve ilk gun gelince daha rahat geziliyordu. Bu sefer saat 2 ye kadar kimseyi almadilar biz 1 saat erken gelmistik bekledik birde, herkes toplaştı orada. Çok kalabalıktı ve yoğun ilgi vardi. Bebek arabasiyla fuarda dolanan kadin bile gordum :D 7den 70e herkes vardi.

Önceden bilet alip gidenleri önden soktular yalnız. Biz bileti fuardan aldık o yuzden bekledik biraz. :/ Keşke önceden alsaymişiz. Normalde sıkıntı olmuyordu ama degismis.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
2017 Z1000SXe muthis hallenmistim. Bugun oturdum, Kawasaki'nin bize ayni seyi daha fazla doviz kuruyla yutturmaya calistigina inandim ve fuarda bunu alirim diye dusunurken vazgecip 1 ay once ikinci el bmw aldigima sukrettim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bu vstrom 250 modelinin üzerindeki blok inazumanın bloğu mu dvayol 77 (hüseyin abi) Seko (serkan abi)?

Ayrıca Gsx r 250 modelindeki blokda yeni mi?

Hem V-strom 250 hem de gsx 250r'daki ünite İnazuma ile blok boyası dışında bir fark yok, en güçsüz Japon 250'lik blok bu...24hp
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst