- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,156
Bu sene fotograf degilde video yaptim. Daha guzel oldu benim icin.Cektigim bikac fotografida buraya birakiyorum. Duke390 kalbimi caldi. <3 Fiyati azcik yakiyor gibi ama...
[url]http://i.hizliresim.com/37RN4j.jpg[/url]
*[url]http://i.hizliresim.com/P0Epjv.jpg[/url]
*[url]http://i.hizliresim.com/GB1Ejy.jpg[/url]
*[url]http://i.hizliresim.com/vbom3O.jpg[/url]
*[url]http://i.hizliresim.com/kbYAl7.jpg[/url]
Ablacım duke'u çekmemişsiniz ama.
