Suzuki Suzuki Intruder C800 / VL800 / C50 / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
1
Intruder-C800-Suzuki-Motosiklet-M16.jpg


Suzuki Intruder C800 / VL800 / C50

Teknik Özellikler

Renkler Metalik inci siyah, metalik koyu mavi
Garanti 2 yıl veya 30.000km
Motor Tipi 4-zamanlı, SOHC, 45° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonu
Supaplar 4, silindir başına
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 805 cm3
Çap 83,0 mm
Strok 74,4 mm
Sıkıştırma oranı 9,4 : 1
Maksimum güç 53 hp / 6000 dd
Maksimum tork 69 Nm / 3200 dd
Aktarma Tipi Şaftlı
Şanzıman sıralaması 5-vites

Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi Elektrikli marş

Toplam uzunluk 2500 mm
Toplam genişlik 955 mm
Toplam yükseklik 1110 mm
Aks arası mesafe 1655 mm
Zeminden yükseklik 140 mm
Sele yüksekliği 700 mm
Çalışır ağırlık 277 kg
Yakıt depo kapasitesi 15,5 Litre

Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Eklem tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisör
Ön fren Disk
Arka fren Kampana
Ön lastik ölçüsü 130/90-16 M/C (67H) İç lastikli
Arka lastik ölçüsü 170/80-15 M/C (77H) İç lastikli
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
motorlariniz cok guzel ama sanirim bu forum disinda baska bi adreste yazisiyorsunuz. biraz bilgi almak icin basligi ziyaret ettim tik yok :)
 
Katılım
1 Nis 2015
Mesajlar
1
selamlar c800 hakkında bir başlık bulamadım.ankaradan yazıyorum benim rölanti dengesizliği sıkıntım var.Acaba aranızda bunu yaşayan veya çözen birisi var mı? Not: Enjeksiyonlu model
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
127
selamlar, fazla aktif bir sayfa değil sanırım. intruder m800 ya da vl800 merakına düştüm. diğer emsalleri ile kıyas yapan, inceleyen var mı ? yani neden dragstar değilde intruder gibi bir soru mesela. bir de tecrübeleriniz nelerdir ? ne düşünüyorsunuz.. vallahi neden hiç bu tarz mesajlar yok anlamadım.
 
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
42
selamlar, fazla aktif bir sayfa değil sanırım. intruder m800 ya da vl800 merakına düştüm. diğer emsalleri ile kıyas yapan, inceleyen var mı ? yani neden dragstar değilde intruder gibi bir soru mesela. bir de tecrübeleriniz nelerdir ? ne düşünüyorsunuz.. vallahi neden hiç bu tarz mesajlar yok anlamadım.

Biraz geç bir cevap olacak ama bilgilerim dahilinde yardımcı olayım.

Volusia 800 karbüratörlü, intruder 800 enjeksiyonlu modeller. Volusia 2004'e kadar üretilmişti yanlış hatırlamıyorsam.
Ben 2 gün önce 2002 model bir Volusia sahibi oldum. Sesi kuvveti vs. müthiş. Bir kaç eksik var onları da tamamlayınca süper olacak.

Volusia'lar XL kasa olarak üretilmiş, cüssesi 1600 cc chopperlere denk bir kasa. En irilerinden diyebilirim. Dragstar yanında çok ufak kalıyor.
Tabi makineden üstün makine vardır ona lafım yok ancak VL gerçekten çok kalıplı bir makine.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
2
bende 2003 volusia var yani vl800 veya c50 diye adlandırılan modeli kullanıyorum. çok memnunum fakat universiteye farklı bir şehire gidecegim için satıyorum. iki ayda 5000km yaptım bir kez bile sıkıntı çıkarmadı yakıt olsun güç olsun harika bir motor. kesinlikle tavsiye ederım. dusunen arkadaslar mesaj atabılır.
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
:) nc den vazgeçemem... 2. motor olarak ucuz bişey düşünüyorum cruiser tarzında... yok bursaya 20 tl ye gidersin dersen takasa gireriz :)

NC gibi Kızılay dağıtmışçasına herkesin altında olan bir makineyle hayatta takasa girmem : ) Özel makineler, özel makinelerle takas edilmeli. Ucuz bir şey düşünüyorsan hacım, Dragstarlara bakmalısın. Bizim motorun sıfırı 40.000 TL şu an ve özel siparişle geliyor. Sıfır bulabileceğin alet klasik versiyonu. Bendeki yeni kasa muscle versiyon. Ben üzerindeki ekstralarla 6000 km'de ve Türkiye'ye sınırlı gelen rengiyle 35'e bırakmayı düşünüyorum. M1800R alacağım için böyle bir düşüncem var. Verdiğim linkte benim motorun tüm ekstralarını görebilirsin.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Herkese slmlar herkes dediğimde 5-10 kişiyiz de :) Hadi sohbet açıyorum kışın sıkıntı çeken var mı? yani motoru bikaç hafta beklettikten sonra çalışmaayan ? yani karbüratörü vakum ve diyaframlı modellerde benzin haznesindeki benzin depoya geri döndüğü için herkes ''vurdurarak'' (tenzih ederim :)) ) çalıştırıyor yada akü bitiriyor vs zorluyor yani bu meretlerin benzin musluğu cartu curtu bişeysi yokmu suzuki bunu düşünmemiş olamaz ki harley de zamanında aynı karbüratörü kullandı Not :Karbüratör Mikuni.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Yeni eve taşındığımdan bir süredir dışarıda, branda ile örtülüydü valla benim motor. Hem de 1 hafta kadar karlar altında bekledi. Bu süre içerisinde aksi gibi ayağım da kırıldığından motoru 3 hafta çalıştıramadım. Biraz karlar eriyip de bana kırık ayağıma rağmen yardımcı olacak biri bulabildim sonunda ve motor tek marşta çalıştı : ) Bir sıkıntım olmadı yani. Motor 2013 M800 enjeksiyonlu. Karbüratörlü her motorda olduğu gibi Volusia'lar için soğuk hava koşulları biraz uğraştırır. Mümkün mertebe kapalı ortam gerekiyor.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Yeni eve taşındığımdan bir süredir dışarıda, branda ile örtülüydü valla benim motor. Hem de 1 hafta kadar karlar altında bekledi. Bu süre içerisinde aksi gibi ayağım da kırıldığından motoru 3 hafta çalıştıramadım. Biraz karlar eriyip de bana kırık ayağıma rağmen yardımcı olacak biri bulabildim sonunda ve motor tek marşta çalıştı : ) Bir sıkıntım olmadı yani. Motor 2013 M800 enjeksiyonlu. Karbüratörlü her motorda olduğu gibi Volusia'lar için soğuk hava koşulları biraz uğraştırır. Mümkün mertebe kapalı ortam gerekiyor.

Abi gecmis olsun. Bayadir da yazamiyorum.

Dediginiz durumu bende yasayacagim. Bakalim calisacak mi. 1 kasimdan beri yatiyor motosiklet.
Aku sokulu, depo dolu, motosiklet sehpada.
Muhtemelen 10 nisanda mars vuracagim. Once akuyu saglam sarj ettirip, bakima goturecegim, yag filtre vs. Sonrasinda uzun yola cikacagim. Bakalim ne olacak. Icindeki benzin tahmin etmiyorum bozulacagini ama. Ici gecmis olabilir:)

karburatorlu araclarda da jikle falan ilk denemelerde calisir diye tahmin ediyorum. Eski motosikletim oyleydi, aku ölü oluyordu ancak ayak marsinda jikle ile tek seferinde aliyordu. Hee, jikle kapatmak, hafif gaz vermek rolantiye dusurmeden, falan baya ugrastiriyordu yalniz, motor isinana kadar.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Sağolasın İbrahim. Daha 3 hafta alçıda duracak ayak.

Aküyü şarj edip de bağlayıp çalıştırırsan bir problem olmaz. Sadece benzin uzun süre durmaktan bayatlayabilir ya da tortu bırakabilir. Depoya çok az miktarda temizlik katkısı da dökersen bir sıkıntı olmayacaktır. O kadar uzun süre durduktan sonra depodaki yakıttan hayır gelmeyebilir. En ideali haftada 1-2 defa en az 15 dakika çalıştırıp lastiklerin sırt yapmaması için motoru biraz sürmektir.
 
Katılım
7 Ağu 2016
Mesajlar
9
Merhaba, şuan bajaj avenger street kullanıyorum. 2002 model VL800 Intruder almayı düşünüyorum. Uzun yıllar beklemiş açıkta beklemiş bir motor buldum almak için sahibiyle konuşmayı düşünüyorum. Fakat almadan önce sizlere sormak istedim. Bilinen kronik bir arızası var mı. Bide dediğim gibi motorun durumu pek iyi değil. Sizce en fazla ne kadara almam mantıklı olur eksiklerini falan da yaptırmam gerekecek çünkü. Öğrenci olduğum için bütçemi ona göre ayarlamam gerekecek. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Merhaba, şuan bajaj avenger street kullanıyorum. 2002 model VL800 Intruder almayı düşünüyorum. Uzun yıllar beklemiş açıkta beklemiş bir motor buldum almak için sahibiyle konuşmayı düşünüyorum. Fakat almadan önce sizlere sormak istedim. Bilinen kronik bir arızası var mı. Bide dediğim gibi motorun durumu pek iyi değil. Sizce en fazla ne kadara almam mantıklı olur eksiklerini falan da yaptırmam gerekecek çünkü. Öğrenci olduğum için bütçemi ona göre ayarlamam gerekecek. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler.

Suzuki cruiserların herhangi bir kronik arızası yoktur. Sadece ön frenleri zayıf olabilmekte. Bu durum doğru balata ile bile düzelmiyor maalesef. Yedek parçası da çok uygun fiyatlı olmadığından hem bu kadar eski hem de masraflı bir motosiklet almanızı tavsiye etmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst