- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,357
Forumda senelerdir her yeni çıkan 600 cc altı motorun fiyatı açıklandığında hemen bu fiyata ikinci el fazer alırım kanka diye biten adamlar vardı.Neyse onlar bitmiş galiba.
Arkadaşlar 250lik motorun hacminin 500 lüğün yarısının olması; onun üretim maliyetinin de yarısı kadar olacağı anlamına gelmez.Burada firmanın bir hatası yok,en fazla devletin vergilendirme konusunda küçük motorları teşviği söz konusu olabilir.Motoru görmedim ama gsr havası var,çirkin ve karizmatik olmuş bence.SYM nin bile 250 liliği 10000 küsür tl.Buna değer bence.
Arkadaşlar 250lik motorun hacminin 500 lüğün yarısının olması; onun üretim maliyetinin de yarısı kadar olacağı anlamına gelmez.Burada firmanın bir hatası yok,en fazla devletin vergilendirme konusunda küçük motorları teşviği söz konusu olabilir.Motoru görmedim ama gsr havası var,çirkin ve karizmatik olmuş bence.SYM nin bile 250 liliği 10000 küsür tl.Buna değer bence.