- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Suzıkıyı cok sevıom ya aynı yabanı at gıbı ustundekı jokey sınırlendımı delı danalar gıbı sallıo ve dusurmeyı becerıo haha
.....
:queen::queen:
şaka yaptım taşı yaw :cat:
sen rüzgarın oğlu yazınca ben de üvey oğlu yazdım:bounce:
biz kardeş sayılırız..senin motorun benim motorum...:queen::queen::queen:
Bu suzuki'de birşeyler var, özellikle tulum giymiş sürücüyü hiç sevmiyor
[YT]pzPrxbdUbw8[/YT]
allahın kazmaları.....................
millet binmeye bulamıyor,bunlar bulduklarını rezil ediyor......r:
Tayfaya bak hele:queen:
Ne o kuzum yine kovaladılarmı sizi
Hem hazır seni bulmuşken Ekamba'cığım, senin şu R1 varya.. işte o gitmiyo:cherry: