Suzuki GSXR pist performansı

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Suzıkıyı cok sevıom ya aynı yabanı at gıbı ustundekı jokey sınırlendımı delı danalar gıbı sallıo ve dusurmeyı becerıo haha :D .....
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
harbi vahşi at gibi bunlar yaw.
çocukken bizim manda ları otlatmaya götürüyorum bi gün
yürümeye üşendim bindim mandanın sırtına
tabi manda da gidon yok sele yok aynen ilk video da ki durum oldu:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
:queen::queen:
şaka yaptım taşı yaw :cat:
sen rüzgarın oğlu yazınca ben de üvey oğlu yazdım:bounce:
biz kardeş sayılırız..senin motorun benim motorum...:queen::queen::queen:

Ben direkt üvey oğlu yazmıştım ya neyse konuyu saptırma:p

@Shrieker

Eet aldılar kontamı çok feci kapıştım:p

Abi bana şu soruları sormayın lütfen, bir erkek başka bir erkekle kapışıyorsa bu güç gösterisidir, bir erkek niye başka bir erkeğe gücünü göstermek istesin, alternatifi yok kesin geydir.:pr:
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Yanlış hatırlamıyorsam, motosiklet sürücüsü Fransa şampiyonu ve bir reklam filminin çekimi için hazırlık yapıyordu.
Herkese iyi seneler
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
abi bakın işte böyle adamlar şampiyon oluyo bizde biraz daha özen gösterilse moto gp şampiyonu bile çıkar.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Suzuki kullanmak ciddi tecrübe,deneyim ister.Honda ilkokul ise Kawasaki ortaokul,Yamaha lise,Suzuki Üniversitedir.Üstündeki pro bile olsa atabilir.Hırçın,agresif motorlardır herbiri:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
allahın kazmaları.....................
millet binmeye bulamıyor,bunlar bulduklarını rezil ediyor......:pr:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tayfaya bak hele:queen:

Ne o kuzum yine kovaladılarmı sizi:p

Hem hazır seni bulmuşken Ekamba'cığım, senin şu R1 varya.. işte o gitmiyo:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
[YT]Owf9AHJ2ot8[/YT]

:p:p :p
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
Tayfaya bak hele:queen:

Ne o kuzum yine kovaladılarmı sizi:p

Hem hazır seni bulmuşken Ekamba'cığım, senin şu R1 varya.. işte o gitmiyo:cherry:

Bizden bahsediyorsun galiba.Kimse kimseyi kovalamadı.Erbil ile göbekler bitişik bizim.Doğru söylüyorsun R1 gitmiyor.Bu ara GSXR 1000'e fena halde kafayı takmış durumda.Hemde Yoshimura TT Edition GSXR diye:cyclopsan.Olsa TR'de hemen alacak
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Harbiden Ekamba'cığıma bir GSXR alında kalkış anı taklalı video izleyelim biraz:p
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
yanlız adamın kıyafet manyak full+full koruma
kask+don:queen:
daha neler görecez bu konuda:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu motosikletler çok dikkat istiyor gerçekten.
bende diyorum aye sıkı honda cıdır.suzuki ile ne işi olur diye?maksat madara etmek:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst