Sanırım yeni ve soğuk lastikle gaz açtı.
Orada çekim yapılıyor reklam vs motor sıfır olabilir.
Murat abi telif hakkı pls:queen:Rüzgarın üvey oğlu![]()
Baya bi uzun yol gitmiş ya :mrgreen::mrgreen::mrgreen:Tamamdır ya makinanın nasıl birşey olduğunu,ne kadar hıza çıktığını vs. teknik verileri falan filan çıkartılmıştır.:mrgreen::mrgreen:
Usta nerden bulmuşlar o motorcuyu ya:queen::queen:Bindircen ona bizim Rüzgar Hakan Abimizi:queen::queen::queen:
Murat abi telif hakkı pls:queen:
hiç acımam alırım 1000RR yi:queen:
almam o motordan arkası kayıyo![]()
racelerin kaçınılmaz sonu bölüm -2-![]()
bunu bize tekrar hatırlattığı için aYe arkadaşımıza tşk ederiz![]()
Bu suzuki'de birşeyler var, özellikle tulum giymiş sürücüyü hiç sevmiyor![]()
:queen::queen:Bir haftadır öyle, sendekini yeni görüyorum, kimin önce yaptığı önemsiz, değiştiriorum hemen senlen aynı imzayı taşımam ben![]()