Suzuki GSXR pist performansı

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mükkemmel bir atlayış:p

[YT]LShY-dIns8g[/YT]
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Evet mükkemmmmmel bir atlayış sayın seyirciler..
Ama diyarbakırda olmamış bu biline..:queen::queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sanırım yeni ve soğuk lastikle gaz açtı.
Orada çekim yapılıyor reklam vs motor sıfır olabilir.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gergerli abi Diyarbakır olimpiyatlarında bile böylesi yoktur:queen:

Sanırım yeni ve soğuk lastikle gaz açtı.
Orada çekim yapılıyor reklam vs motor sıfır olabilir.

Evet aynen öyle, reklam çekimi, yani profesyonel bir sürücü...

Zaten o yüzden forumda paylaşmak istedim, yoksa benzeri kaza gani gani.

İlk siz farkettiniz tebrik ederim:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Dediğiniz gibi sürücü pro alışkın sakız gibi lastiğe bunu çiğneyemedi,eeeee damla sakızı bu sert adamın dişini söker.:wiinkk:
Ya da muhallebi yerken diş kırmak denir dilimizde.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Baya bi uzun yol gitmiş ya :mrgreen::mrgreen::mrgreen:Tamamdır ya makinanın nasıl birşey olduğunu,ne kadar hıza çıktığını vs. teknik verileri falan filan çıkartılmıştır.:mrgreen::mrgreen:

Usta nerden bulmuşlar o motorcuyu ya:queen::queen:Bindircen ona bizim Rüzgar Hakan Abimizi:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
adama sadece bunda değil diğer tüm videolarında ynı istikrarla düşüyooo arızalımıdır nedir (adam yani motor değil ):p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
racelerin kaçınılmaz sonu bölüm -2- :p
bunu bize tekrar hatırlattığı için aYe arkadaşımıza tşk ederiz :p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
muratcım sen bu gece pek bi sıkılmışın site için çalışıosun belli belli kanki:mrgreen:
teşekkür ederiz video ayy pardon videolar için:)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Baya bi uzun yol gitmiş ya :mrgreen::mrgreen::mrgreen:Tamamdır ya makinanın nasıl birşey olduğunu,ne kadar hıza çıktığını vs. teknik verileri falan filan çıkartılmıştır.:mrgreen::mrgreen:

Usta nerden bulmuşlar o motorcuyu ya:queen::queen:Bindircen ona bizim Rüzgar Hakan Abimizi:queen::queen::queen:

aynennn katiliorummm... lutfen ismini telafuz ederken biraz dikkat " meshur ruzgar hakan" bunlardan sonra artik ya "gazi meshur ruzgar hakan" olur yada fatih meshur ruzgar hakan":queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Murat abi telif hakkı pls:queen:
hiç acımam alırım 1000RR yi:queen:

Bir haftadır öyle, sendekini yeni görüyorum, kimin önce yaptığı önemsiz, değiştiriorum hemen senlen aynı imzayı taşımam ben:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
almam o motordan arkası kayıyo :)

Kullanıcı kararını vermiş bile:queen:Suzuki firması bu sene baya zarar edecek gsx ler ellerine patlıyacak gibi o salak sürücü yüzünden:p:queen::queen:


racelerin kaçınılmaz sonu bölüm -2-:p
bunu bize tekrar hatırlattığı için aYe arkadaşımıza tşk ederiz :p

:silent:Hocam racinglere kastın nedir:silent:Her yerde aynı şeyi demişsin:queen::queen::queen::mrgreen:Merak ettim şimdi:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu suzuki'de birşeyler var, özellikle tulum giymiş sürücüyü hiç sevmiyor :p

[YT]pzPrxbdUbw8[/YT]
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
abi şakamı bu yaaa aynı adam aynı düşüş..bilerekmi yapıyor anlamadım..ama suziiileri bu adamdan uzak tutmak lazım yazık motorlara yaaa
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ilk videodaki eleman Vincent PHILIPPE, Dünya Şampiyonu 24h yarışlarında. 4 sene üstüste şampiyon olmuş eleman 1 saniyelik dikkatsizlikle yeri öpüyor.

Buda demektirki aşırı güven,dikkatsizlik doğurur,dikkatsizlik kaza yaptırır.
Adam dünya şampiyonu ama düşmüş,motora binerken bu görüntüler aklınıza gelsin dikkatli olun.

Her iki videodaki düşme sebebide lastikler,ilk videoda soğuk,ikinci videodaki lastiklerde yeni alındığı içim mumlu.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Bir haftadır öyle, sendekini yeni görüyorum, kimin önce yaptığı önemsiz, değiştiriorum hemen senlen aynı imzayı taşımam ben:p
:queen::queen:
şaka yaptım taşı yaw :cat:
sen rüzgarın oğlu yazınca ben de üvey oğlu yazdım:bounce:
biz kardeş sayılırız..senin motorun benim motorum...:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst