suzuki gsr 600 mü? yamaha mt-03 mü?

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
3
Herkese Merhaba,
Motorsiklet dünyasına yeni adım atmış bi arkadaşınız olarak fikre ihtiyacım var,
2007 suzuki gsr 600 12binde
2008 yamaha 5800 de
aynı paraya
suzuki çıplak, yamahada aksesuar var, KARTEL KORUMA, KORUMA TAKOZLARI, KARBON YAN GRANAJLAR, SPECIAL DİREKSİYON, ÖN CAM, KARBON KAPLAMALAR.

hangisini tercih ederdiniz siz olsanız ?
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Arkadaşım mt03 sıfır deseydin belki önerirdim ama. GSR 600 çok daha güçlü ve kendine yer etmiş bir naked. İkisini de çok az test ettim. Mt03 iri duruşuna rağmen beygir gücü olarak bir süre sonra güçsüz gelebilir senin için. Ama tabiki iki motoru kullanan arkadaşlar daha iyi fikir verebilirler sana.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
Kullanan arkadaslarimdan gsr 600 mukemmel bir alet oldugunu duydum memnun olmayan yok gibi,,

yamaha iin se burada okuduklairmdan baska bilgim yok.. ama yazilanlar gore sahipleri memnun
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
aynı sınıf makinalar değiller, yamaha tek silindir, daha fazla vibrasyon, daha az beygir, daha az yakıt tüketimi.. servis ve yedek parça konusunda fazla sıkıntı yaşamazsın, suzuki ise naked bir canavar, ancak servisi konusunda birşey söyleyemem, benim yamaha ile 2006 model gsr takas etmek istediler, vermedim :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Herkese Merhaba,
Motorsiklet dünyasına yeni adım atmış bi arkadaşınız olarak fikre ihtiyacım var,
2007 suzuki gsr 600 12binde
2008 yamaha 5800 de
aynı paraya
suzuki çıplak, yamahada aksesuar var, KARTEL KORUMA, KORUMA TAKOZLARI, KARBON YAN GRANAJLAR, SPECIAL DİREKSİYON, ÖN CAM, KARBON KAPLAMALAR.

hangisini tercih ederdiniz siz olsanız ?

yeni adım attıysan

mt-03
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum bence GSR600 almalısın...MT-03'ün vergisi çok fazla...10 cc yüzünden Hayabusa ile aynı vergiyi ödüyorsun...:pr:Ayrıca MT-03 alınca halyile aşırı hız istiyorsunuz elbette haklısınız fakat MT-03 660 cc olmasına rağmen 165-170 km'ye ancak çıkıyor...:)GSR600 ise 240 km'lere kadar çıkabiliyor...Benim sana tavsiyem GSR'dir...Ancak son karar senin...:cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Gsr kullanmadım, mt-03 üm var. Şehir içinde cbf 150 gibi kullanıyorum. Çok kıvrak ve atak bir makine, aralara girebiliyorum. yakıt yaklaşık 5 litre / 100 km.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Arkadaşım kusura bakma yeni başlayacaksan ve kesin ikisi arasında seçim yapacaksan. Mt-03 senin için daha uygun.(Ben bu detayı atlamışım)
Ayşe şule bilgiç' in bir yazısı vardı sitede arattır.Mt-03 ile ilgili oda yeni başlayanlara tavsiye ediyordu...
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Arkadaşım keşke resim de ekleseydin modelleri bilmeyen arkadaşlar için.

Suzuki GSR-600

suzukigsr6002006011024x.jpg


2006suzukigsr600c.jpg


Yamaha MT-03

2007mt03dom5eurstu0009m.jpg


2007mt03eursta0035pw5.jpg


yamahamt032007191024x76.jpg
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Yeni başlayacaksan ikisinide alma bence.
İllaki ikisi arasından hangisi dersen MT03 kullanman sağlığın için daha iyi olur.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
2
Konuyu hortlatıyim bari 2 haftadır düşünüyorum bende bi türlü karar veremedim ikisi arasında bi seçim yapamadım ikiside çok güzel görünüyo gözüme.Tecrübe olarak her tarz motor kullandım 11yıllık ehiliyetim var en son sattığım makina kawasaki vn1500dü ama her zaman aklımda bi naked var(canım ducaticim vazgeçirdiler alma dediler seni:)) içinizde naked sever ve ikisinide kullanmış bi arkadaş varsa ve yardımcı olabilirse süper olur gerçekten.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
valla ben mt-03 begeniyorum ama 10cc yüzünden kol gibi vergi ödemekte istemiyorum ,zuzuki bence daha ideal aynı paraysa
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
14
Selam, ikisi arasında tercih yapman çok doğru değil, çünkü GSR nin bariz bir üsütünlüğü var. GSR kullanıcısı olarak senin de memmun kalacağını düşünüyorum.
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
2
Evt bende gsrden yana kullanacağım terciğimi sanırım bugün mt03 kullandım güzel şekilli torklu makina ama çok değişik geldi önü çok yakın, sanırım chopperdan sonra bindiğim için böyle geldi bana:)İkinci el gsrlere bakıniyim biraz ben en iyisi sağolun yorumlar için.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
her iki motoru da kullanmış birisi olarak gsr 600 ü tek geçerim. mt malesef tek silindir dezavantajından dolayı sınıfta kalıyor. uzun yolda titreşimi bariz hissediyorsun. ellerin kolların neticen uyuşmaya başlıyor. daha sık mola verip kendine gelmeye çalışıyorsun. gsr de 4 silindirden dolayıo yakıt sarfiyatın biraz fazla olsa da 98 beygirin verdiği güç muhteşem. naked bir motordan beklediğin herşeyi gsr de buluyorsun. şehir içi 0,230-0,250 (benzin 3.31) şehir dışı 120 km/sa 6. vites sabitlenmiş 0,140-0,150 (benzin 3,31) tl yakıt tüketimi var. tabiki tek silindir bi motora göre fazla yakıyor ama vn 1500 e göre sanırım normal bi yakıt tüketimi. ben gsr 600 ü seçtim ve uzun yol yapıyorum. kappa 3'lü çanta seti taktım ve yolculuk camı ve motor koruma demiriyle muhteşem bir uzun yol makinası haline geldi. tek dezavantajı bana göre deposunun 16,5 lt yakıt alması. benim istediğim benzini doldurup arkama bakmamak. bundan sonraki motorum ise 33,5 lt depoya sahip BMW R 1200 GS Adventure olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst