Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Arkadaşlar bu gün itibarı ile motorumu bu forumdan izmirli bir arkadaşa satmış bulunuyorum. bundan sonra başka markada maceralara devam edeceğiz. görüşmek üzere sevgilerrrr
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Arkadaşlar bu gün itibarı ile motorumu bu forumdan izmirli bir arkadaşa satmış bulunuyorum. bundan sonra başka markada maceralara devam edeceğiz. görüşmek üzere sevgilerrrr


Hayırlısı olsun umut , alanada sanada . ben 14000 istiyodum , Annemin sağlık problemi vardı , ne olduğu kesin belli oldu ,göğüs kanseri çıktı acil ameliyat tedavi falan baya nakit gerekicek , O yüzden 13 000 tl ye satıcam acil :( linki tekrardan vereyim de arayan olursa.

13000 tl !!!


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kacirilmiycak-firsat-daha-temizi-yok-gsr-600-fulll-ful-50146033/detay/
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
çok geçmiş olsun...güzel sağlık haberlerini alırız inşallah annenizin...umarım sizde daha iyi motorlara sahip olursunuz ilerde...
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
çok geçmiş olsun...güzel sağlık haberlerini alırız inşallah annenizin...umarım sizde daha iyi motorlara sahip olursunuz ilerde...

çok teşekkür ederim iyi dileklerin için arkadaşım. motor herzaman alınırda , Sağlık olsun eterki.
 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
132
Arkadaşlar merhaba; size bir sorum olacak.bende 2006 honda cbr 600f var.daha önce fazer kullandım 98 bg.şimdi hondayla suzukiyi takas fırsatım oldu.bana honadan sonra tavsiye edermisiniz? 109 bg den sonra 98 beni tatmin edermi bilmem ama,bu motorun kronik sıkıntısı ,artı sı eksisi yorumlarınızı bekliyorum.bide baktığım GSR 600 DE EGZOZU KAPADIĞIMDA EKLİMLE MAKİNA ŞAKIRTILI GELİYODU SESİN.suzukinin çalışmasımı böyle yoksa baktığım makina mı yatak dağıtmak üzere.suzukigsx600r da bakmıştım oda şakırtılıydı yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
tolgatumlu

bildiğim kadarıyla performans egzoz takılmış motorlar sonradan standart egzoza dönse de siboplar da şakırtı olabiliyor. Ama bu durumun herhangi bir olumsuz etkisi yok. Zaten GSR rölanti de dizel araç gibi çalışıyor. yine de almadan önce bir ustaya göstermen yerinde olur...

Batu;
nereye gittin uzun yola :)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
arkadaşlar motorumu sattım :( ilerde inş yine almak nasip olur. Sizlere kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Herkese merhaba,

2007 Siyah GSR ile aranıza katılmış bulunmaktayım :)

Sport Cruiserdan sonra ilk izlenimlerim beklentilerimin gayet üzerinde :)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Burası çok hareketsiz,GSR cılar nerelerde yahu :)

Neyse gelen gören olursa benim 2 sorum var,Ön cam taktıracağım kesin ancak ne kadar faydalı olacak,yorumlar ikiye ayrılmış durumda,

hiç bir işe yaramıyor,bi beklentin olmasın diyenler ve camdan sonra rüzgar kesildi baya bi rahatladım diyenler,henüz fırsatım olmadığı için cam olayına giremedim ama nasıl olacağını da çok merak ediyorum zira resmen rüzgarla boğuşuyorum.

Cruiserdan gelipte naked a binmenin dezavantajları galiba :)

Birde süspansiyonlar hakkında aceba bu motorlarda ayarlı flanmıdır,çok az daha indirme şansımız varmıdır motoru aşağıya,

Ya önceden dizler kırık ayaklar tam güç bastığımdan yere şuan alışamadım, ama kendimi güvensiz hissediyorum,yere biraz daha yakın olasım geliyor :)
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
valla beklesen daha beklerdin :D .... ölmüş bu başlık ... en güzeli 600 f başlığı ;-]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

7. ayın 25i son mesaj :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
sayfa 11 deki ön camın markasını(siyah çerçeveli) bilen yazabilir mi? çok acele lütfen...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Elimdeki paraya göre suzuki GSR 600 almaya karar verdim...2007-2008 model...ABS'li falan...satımı daha rahattır emsallerine göre denildi...ancak 3 motora baktırdım...hepsinin üst kapaklarından yağ kaçırması vardı...ustaların bazıları hararet yaptırmış,kimisi çok sıkıştırmış,kimiside çok ince yağ kullanmış falan dedi...bu modellerde böyle bir sıkıntı var mıdır yada başka kronik arızası nelerdir?...birde en kötü durumu göz önünde bulundurursak parçalarının hepsi rahat ulaşılabilir midir?...şimdiden teşekkür ederim...
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
88
Arkadaşlar merhabalar Forumun bu başlığı neden bukadar cansız anlamış değilim ben motor hayatına yeni başladım geçen Ağustos ayının ortasında CBR 250R aldım bu sezon biraz kullandım motorum suan 3200 km de yalnız GSR 600 e gönül verdim şuan araştırma içerisindeyim bana yardımcı olacak fikirlerini ve motosikleti anlatacak biri varmı acaba. Bu başlıkta genel olarak izlenimler güzel fakat çok az bilgi var daha 44. sayfada CBR250R sayfası 200 ü geçmiş durumda. gerekli bilgileri yabancı forum sitelerinden toplamak zorunda kalıyorum arkadaşlar BİLGİ PAYLAŞTIKÇA ÇOĞALIR.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst