Burası çok hareketsiz,GSR cılar nerelerde yahu
Neyse gelen gören olursa benim 2 sorum var,Ön cam taktıracağım kesin ancak ne kadar faydalı olacak,yorumlar ikiye ayrılmış durumda,
hiç bir işe yaramıyor,bi beklentin olmasın diyenler ve camdan sonra rüzgar kesildi baya bi rahatladım diyenler,henüz fırsatım olmadığı için cam olayına giremedim ama nasıl olacağını da çok merak ediyorum zira resmen rüzgarla boğuşuyorum.
Cruiserdan gelipte naked a binmenin dezavantajları galiba
Birde süspansiyonlar hakkında aceba bu motorlarda ayarlı flanmıdır,çok az daha indirme şansımız varmıdır motoru aşağıya,
Ya önceden dizler kırık ayaklar tam güç bastığımdan yere şuan alışamadım, ama kendimi güvensiz hissediyorum,yere biraz daha yakın olasım geliyor
