Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
selam arkadaşlar;
gezi organizasyonunu bir an önce gerçekleştirelim dicem ama havalar mağlum... Geçen hafta 20 bin bakımını yaptırdım motorun. Motor yerinde duramıyor :)

Heralde önümüzdeki haftadan sonra havalar düzelmeye başlar. Orta uzunluktaki bütün gezilere itina ile iştirak edilir :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
selam arkadaşlar;
gezi organizasyonunu bir an önce gerçekleştirelim dicem ama havalar mağlum... Geçen hafta 20 bin bakımını yaptırdım motorun. Motor yerinde duramıyor :)

Heralde önümüzdeki haftadan sonra havalar düzelmeye başlar. Orta uzunluktaki bütün gezilere itina ile iştirak edilir :)

Selam;
walla haklısın. Bende 24 bin bakımını yaptırdım nerdeyse 1 ay olacak 100 km anca yaptım üstüne. Bilseydim geç yaptıırdım maddi olarakta sıkıştırmazdım kendimi. Havaları sıcak gördüm dedim yaptırayım şimdi millet başlar bakımlara sonra sıraydı bilmem neydi uğraşamam.

Neyse havalar bence bu ayın 20 sine kadar böyle gider gibi düşünüyorum. Belkide ay sonunu bulur. Binilecek gibi gözüksede havalar motor için serin. Zaten boynumda en ufak üşütmede meydana çıkan bir ağrı var bu yüzden bende binmeye tırsıyorum açıkçası. Ama biryandanda dayanamıyorum :queen:

Evet havalar tadıyla motora binme ısısına ulaştığında güzel bir gezi planlayalım.

Geziyi bırak baksana hava bir fuu dedi millet bir haftadır topiğe bile uğramıyor.:queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Selam;
walla haklısın. Bende 24 bin bakımını yaptırdım nerdeyse 1 ay olacak 100 km anca yaptım üstüne. Bilseydim geç yaptıırdım maddi olarakta sıkıştırmazdım kendimi. Havaları sıcak gördüm dedim yaptırayım şimdi millet başlar bakımlara sonra sıraydı bilmem neydi uğraşamam.

Neyse havalar bence bu ayın 20 sine kadar böyle gider gibi düşünüyorum. Belkide ay sonunu bulur. Binilecek gibi gözüksede havalar motor için serin. Zaten boynumda en ufak üşütmede meydana çıkan bir ağrı var bu yüzden bende binmeye tırsıyorum açıkçası. Ama biryandanda dayanamıyorum :queen:

Evet havalar tadıyla motora binme ısısına ulaştığında güzel bir gezi planlayalım.

Geziyi bırak baksana hava bir fuu dedi millet bir haftadır topiğe bile uğramıyor.:queen:

Aman Umut hocam o kadar sürmeisin kötü havalar yaw :( Ben tam anlamıyla bir tatlı su motorcusuyum. Hiç de gocunmam bundan :) Bırakın yağmuru bulut görsem havada, binmem motora :) Valla başlıkta birisi Edirne demişti. O yöne yapılacak bi organizasyonu merakla bekliyorum :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Aman Umut hocam o kadar sürmeisin kötü havalar yaw :( Ben tam anlamıyla bir tatlı su motorcusuyum. Hiç de gocunmam bundan :) Bırakın yağmuru bulut görsem havada, binmem motora :) Valla başlıkta birisi Edirne demişti. O yöne yapılacak bi organizasyonu merakla bekliyorum :)

walla durum öyle gözüküyor bende bıktım ama yapacak birşey yok. Bende motora binmem bu havalarda hem tadı olmuyor hemde kendimi değil motoru düşünüyorum kirlenecek diye :queen: normal havada bile yolsa su olsa yolumu değiştiren bir tipim :queen::queen:

walla havalar açsa gidilecek yer çokta havalar kötü :farao:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
selam millet,

Bu gün işe motorla gideyim dedim. Sabah kalktım baktım havada bulut yok açık sıcaklıkta iyi atladım motora gittim işe buraya kadar herşey çok güzel. Akşam üzeri malum nisan ayı ne olacağı belli olmaz hava kapadı saat tam 18 oldu başladı atıştırmaya. Çıktım yola işten eve doğru yerler kuru hava yağsada. İçerenköyden çıktım kartal sahil yolundan eve gidecektim. Sahilde yağmur hızlandı ve eve yaklaşık 3 km kala boşalttı bütün suyu üzerime bulutlar. Yğrmuda motor kullanmak acayip zevkli hoşumada gidiyor ama yağrmur dolu dolu yağarsa güzel. Yerler jilet gibiydi birde sağ olsun yurdumun isanı çok aceleci kardeşim altımızdaki makina araba gibi değil o yolda yerler buz olsa daha iyi buzdan beter yeni çisele yağış tozla birleştimi çamurdan beter kaygan attım 3-4 60-80 km gidiyorum aceleci araba kullanıcıları baya rahatsız etti. Gerizekalılar altımızaki makinayı araba gibi görüyorlar bas gitte nasıl basayım zaten canavar yerinde durmuyor tork zaten zirvede neyseki sağ sağlim geldim eve. Düşmek falan değil derdim sadece düşersem motora gelecek zarar :queen: kendimden geçtim. birde pırıl pırıl motor hafif kirlendi sabah olsada yarın tekrar pırıl pırıl yapsam diye sabahı iple çekiyorum.

Bu hafta şu anda haberlerde izledim bazı yerlerde kar bekleniyormuş. yuh diyorum :queen:

Abi nedir bu kısmetsizlik anlamadım ya biz baharı yazı beklerken kar yapacakmış :queen::queen:

Bahtsız bedevi misali olduk walla.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Selam arkadaşlar suzukicilerin gsxr600 topiği yokmu ya :) bu motorun bu fiyati normalmi arkadaşlar yoksa kazası filanmı var acaba ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2005-suzuki-gsxr-600-42930889/detay

Acaba suzukinin 2.eli ve piyasası durgun diyemi fiyatları düşük..

bu fiyata 2005 zor alırsın suzuki yamaha hondadan pahalıdır. Diğer ilanlarla kıyaslarsan anlarısn. Zaten kazası varmı diye sormana gerek yok ilan detayında adam herşeyi açık ve net yazmış MOTOR RESİMLERDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. Nereye çekersen çek bende bir sürü şey görmüş geçirmiş. Ben motorumu satsam bir dünya yazarım çünkü motoruma güveniyorum. Kazası yok düşmesi yok bütün bakımları serviste yapıldı ve kayıtlıdır yazarım lastiği yeni bakımı yeni yapıldı Kazası belası yoktur yazarım . SADECE BÖYLE RESİMDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR VE MASRAFSIZ YAZMAM :queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kusursuz-orj-9500-km-45889262/detay

bak bu ilana hem fiyata bak hem yazılanlara farkı anlarsın
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
bu fiyata 2005 zor alırsın suzuki yamaha hondadan pahalıdır. Diğer ilanlarla kıyaslarsan anlarısn. Zaten kazası varmı diye sormana gerek yok ilan detayında adam herşeyi açık ve net yazmış MOTOR RESİMLERDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. Nereye çekersen çek bende bir sürü şey görmüş geçirmiş. Ben motorumu satsam bir dünya yazarım çünkü motoruma güveniyorum. Kazası yok düşmesi yok bütün bakımları serviste yapıldı ve kayıtlıdır yazarım lastiği yeni bakımı yeni yapıldı Kazası belası yoktur yazarım . SADECE BÖYLE RESİMDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR VE MASRAFSIZ YAZMAM :queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kusursuz-orj-9500-km-45889262/detay

bak bu ilana hem fiyata bak hem yazılanlara farkı anlarsın

Evet kesinlikle benim linkdekine parmak atılmış birde 38binde zaten yakında sekman vs filan ister..
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
bu fiyata 2005 zor alırsın suzuki yamaha hondadan pahalıdır. Diğer ilanlarla kıyaslarsan anlarısn. Zaten kazası varmı diye sormana gerek yok ilan detayında adam herşeyi açık ve net yazmış MOTOR RESİMLERDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. Nereye çekersen çek bende bir sürü şey görmüş geçirmiş. Ben motorumu satsam bir dünya yazarım çünkü motoruma güveniyorum. Kazası yok düşmesi yok bütün bakımları serviste yapıldı ve kayıtlıdır yazarım lastiği yeni bakımı yeni yapıldı Kazası belası yoktur yazarım . SADECE BÖYLE RESİMDE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR VE MASRAFSIZ YAZMAM :queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-kusursuz-orj-9500-km-45889262/detay

bak bu ilana hem fiyata bak hem yazılanlara farkı anlarsın

bende bu ilan a güvenmem :)) yazlık bi ilçede yaşayıpta 5-6 yıllık motorun 9 bin küsür km de olması imkansız gibi bişey :S inanmak çok zor :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
bende bu ilan a güvenmem :)) yazlık bi ilçede yaşayıpta 5-6 yıllık motorun 9 bin küsür km de olması imkansız gibi bişey :S inanmak çok zor :)

Ya bilader sende herşeye muhalifsin he ben km ne bak demedimki !!!! Adamın pazarlama şekli ve modele göre fiyatına bak dedim. Bu ilan sadece bir örnekti :queen::queen: Senden hemen km takıldın hahahaha
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Ya bilader sende herşeye muhalifsin he ben km ne bak demedimki !!!! Adamın pazarlama şekli ve modele göre fiyatına bak dedim. Bu ilan sadece bir örnekti :queen::queen: Senden hemen km takıldın hahahaha

öylee farklı açılardan bakıcaz ki bazen başkaları faydalansın :queen: :queen::wiinkk:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Selam arkadaşlar. Havalar ne zaman düzelecek fikri olan varmı ? Bütün hava durumu sitelerine bakıyorum bu ay bitti zaten mayısta bari güzel olsa ya :queen: akşamları bilhassa fena soğuk oluyor.

Havalar kapalı millet sustu yine topicte nerdesiniz millettttt :silent:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Selam arkadaşlar. Havalar ne zaman düzelecek fikri olan varmı ? Bütün hava durumu sitelerine bakıyorum bu ay bitti zaten mayısta bari güzel olsa ya :queen: akşamları bilhassa fena soğuk oluyor.

Havalar kapalı millet sustu yine topicte nerdesiniz millettttt :silent:


Boşuna uğraşma Umut; havalar böyleyken bırak motora binmeyi, siteye bile girmiyo kimse :)

Ya valla havalar pek düzelecek gibi değil daha...
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
hehehe :queen: ben dedim bu ay biter diye ne yapıyorsun demişlerdi. Siz dua edinde mayıstada böyle olmasın. Görüntü pek iç açıcı değil 27-28 nisanda 14-12 derece gösteriyor diğer günler 5-6-7- 8 derecelerde hep.

http://www.havadurumu.com.tr/

Walla bu aralar zaten motorun yüzüne bile bakmıyorum. Havalar soğuk birde peder arabayı bıraktı gitti başıma dizelde olunca multijet motor tadından yenmiyor benim motordan ekonomik hemde 6-7 kişiye kadar binebiliyorsun ( fiat- fiorino ) bu yüzden karar verdim bende nisan ayını arabayla çıkartacağım. :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
En iyisini yaparsın valla... Bu havalarda kendime olmasa da motoruma acırım. Ben de bizim pederin emektar 3000'lik camry'siyle idare ediyorum. Benim benzin canavarı GSR'yi arar oldum valla...
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
fotoğrafta göründüğü kadarıyla temiz motora benziyo fiyatıda iyi bence ama bu işin ustasıyla gidip bakmanı tavsiye ederim. hatta şiddetle bi ustayla gidip bakmanı tavsiye ediyorum :))

Arkadaşıma aynen katılıyorum :cat:. Fiyat konusunda ise bence 1500 tl alttan gir pazarlığa düşebildiği kadar düşürmeye bak. İçine çok sinerse ve ustanda okey verirse son pazarlık fiyatı neyse al ama tam sinmediyse bence acele etme piyasada bir sürü motor var. Alternatifleride değerlendir. Malı alırken kazanırsın satarken değil bunuda unutma.

Beyler bu hafta sonu cumrteside pazarda hava pırıl pırıl olacak yağmur yok sıcaklık 15 derece. Yarından itibaren hava ısınıyor en azından hafta sonu güzel yerler kuru havada ısınır hafta sonuna kadar evet artık açalım sezonu tanışalım kaynaşalım. ufak çaplıda olsa ısınma turu yapalım Edirne falan şimdi uygun olmaz bence daha yakın bir gezi yapalım. Şile üzerinden ağva mesela veya sapanca veya maşukiye ne biliyim yalova tarafları veya aklına daha renkli bir plan gelen varsa paylaşalım. Gün içinde herkez fikirlerini yazsın cumartesimi pazarmı ? pazar diyen çok olursa cumarteside istanbul içinde herhangi bir yerde kahve içmek için hemde pazarın planını yapmak için toplanabiliriz.

Lütfen mümkün mertebe katılımda bulunalım. Ya millet acayip geziyor 100 cc motorlarla izmirlere gidiyorlar. Biz koca canavarlarla daha çay içmeye gidemedik :queen:
Cuma akşamı saat 22 ye kadar bu konuyu netleştirelim .

0533 543 66 88 umut
Bu numaradan bana ulaşabilirsiniz veya [email protected] msn adresim.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bildiğiniz üzere; motosikletimi karadeniz bölgesine daha uygun bir motor alacağım için değiştirmeye kara verdim :)
Buralarda mı takılmaya baslasam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst