Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Selam arkadaşlar;

Bu gün sahile indim motorla tek motor bostancı -pendik arası gittim geldim arada asıldım gaza stressimi attım. arada 70-80 gittim 6 da boş boş dolandım. Sonra maltepe mc in orda oturdum starbucks falan günü böyle geçirdim. Ama inanın çok sıkıldım motorla dışarı çıktığımda hep üstünde olmak istiyorum gittiğim durduğum yerlerde uzun uzun oturmayı sevmiyorum. Ama malesef herkezin planı v.s olduğu için havada serin gibi olunca kimseyi bulamadım ve saatlerimi kahve içerek geçirdim. Çok kötü geçti bu anlamda :pale:

Birde bu gün şunu bir daha anladımki sehir içinde motora binmeyi sevmiyorum. Hele hele bizim motorlarla hiç zevk vermiyor uzun yola gideceksin doyadoya yaşayacaksın motorun tadını. Heleki şimdi havalar ısınınca istanbul trafiği hiç çekilmez heleki sahil şeridi. Apaci dolu heryer :queen: Ben bundan sonra havalar düzeldimi uzun yol hatta buralarda binmek için ufak bir scooter düşünüyorum. :queen:

Yani giyin kuşan git sahile kahve iç gel giyin soyuna ayıırdığın zaman gideceğin yoldan daha çok zaman alıyor:queen: Engüzeli diyorumki bunun yanına ufak bir scooter al tak kaskı devam.

Neyse beyler mevzu böyle işte bir hafta sonunu daha bitirdik. artık yeni planlar bir sonraki haftaya ama allah nasip ederse önümüzdeki hafta uzun yol planlarım var yağış olmazsa.
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
valla kardeşim aynı durumu bizde yaşadık biraz :) ama biz iki kişiydik . Arkadaşımda da fz6 fazerle ikimiz çıktık yola tam birbirimizi bulmuşuz :) ne yapalım diye sorup duruyoruz birbirimize :D dediğin gibi uzun süreli oturmalar sıkıntı veriyo hep motorun üstünde olmak istiyoruz :) dediğin gibi şehir trafiğinde tatmin olmuyoruz motor kullanmaktan. gidebileceğimiz çok güzel yerler var aslında ama onada biraz maddiyat müsade etmiyo :) toplamda 60 km gitmişiz. güzeldi yine , hava çok güzeldi . yine dediğin gibi gönül istiyoki uzun yola git ister yavaş yavaş git keyfini çıkar ister gazla .. yaz gelsin hele bi de :)
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
7
Selam arkadaşlar;

Bu gün sahile indim motorla tek motor bostancı -pendik arası gittim geldim arada asıldım gaza stressimi attım. arada 70-80 gittim 6 da boş boş dolandım. Sonra maltepe mc in orda oturdum starbucks falan günü böyle geçirdim. Ama inanın çok sıkıldım motorla dışarı çıktığımda hep üstünde olmak istiyorum gittiğim durduğum yerlerde uzun uzun oturmayı sevmiyorum. Ama malesef herkezin planı v.s olduğu için havada serin gibi olunca kimseyi bulamadım ve saatlerimi kahve içerek geçirdim. Çok kötü geçti bu anlamda :pale:

Birde bu gün şunu bir daha anladımki sehir içinde motora binmeyi sevmiyorum. Hele hele bizim motorlarla hiç zevk vermiyor uzun yola gideceksin doyadoya yaşayacaksın motorun tadını. Heleki şimdi havalar ısınınca istanbul trafiği hiç çekilmez heleki sahil şeridi. Apaci dolu heryer :queen: Ben bundan sonra havalar düzeldimi uzun yol hatta buralarda binmek için ufak bir scooter düşünüyorum. :queen:

Yani giyin kuşan git sahile kahve iç gel giyin soyuna ayıırdığın zaman gideceğin yoldan daha çok zaman alıyor:queen: Engüzeli diyorumki bunun yanına ufak bir scooter al tak kaskı devam.

Neyse beyler mevzu böyle işte bir hafta sonunu daha bitirdik. artık yeni planlar bir sonraki haftaya ama allah nasip ederse önümüzdeki hafta uzun yol planlarım var yağış olmazsa.
Kesinlikle scooter kısmına katılıyorum.
Bende öyle yaptım gittim bi scooter aldım, bir baktım 6 ayda 200 km yapmışım GSR ile. Bu durumda en iyisi satayım dedim. Geçtiğimiz hafta 2007 'de sıfır aldığım GSR ımı malesef sattım.
Şimdilik scooterla takılıyoruz, hayırlısı bakalım. Sende en kısa sürede bir scooter edinmelisin bence.
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
arkadaşlar ben de gsrıma kavuştum 2008 absli siyah,o link yolladığım değil başka :)

üstüne bindikten sonra doğru tercih yaptığımı farkettim hakkaten çok başarılıymış,iyi ki gidip kawasaki falan almadım :)

puig ön cam var kn hava ve yağ filtresi var.
1 2 hafta alıştıktan sonra egzoz almak istiyorum.
Devil carbone u hem ses hem görüntü olarak beğendim.Nerde nasıl kaça bulurum?
Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
valla kardeşim aynı durumu bizde yaşadık biraz :) ama biz iki kişiydik . Arkadaşımda da fz6 fazerle ikimiz çıktık yola tam birbirimizi bulmuşuz :) ne yapalım diye sorup duruyoruz birbirimize :D dediğin gibi uzun süreli oturmalar sıkıntı veriyo hep motorun üstünde olmak istiyoruz :) dediğin gibi şehir trafiğinde tatmin olmuyoruz motor kullanmaktan. gidebileceğimiz çok güzel yerler var aslında ama onada biraz maddiyat müsade etmiyo :) toplamda 60 km gitmişiz. güzeldi yine , hava çok güzeldi . yine dediğin gibi gönül istiyoki uzun yola git ister yavaş yavaş git keyfini çıkar ister gazla .. yaz gelsin hele bi de :)

Birbirinize sorup duracağınıza burada paylaşsaydınız bende katılırdım size belki başka katılanda olurdu. En azından iki muhabbet ederdik neyse bir dahaki sefere artık. Maddiyat evet malum bizim motorla araba gibi toplanıp bir dizel minibüsle topluca geziye çıksak bir gün istanbulda yakacağımız benzinle Antalyaya gidip döneriz :queen: şaka bir yana maddiyat önemli ama ben şehir içinde aylak aylak gezeceğime en azından bir garipçe veya şile yapmayı tercih ederim en kısa mesafede gezilecek en güzel kısa parkur budur heralde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:58 ----------

Kesinlikle scooter kısmına katılıyorum.
Bende öyle yaptım gittim bi scooter aldım, bir baktım 6 ayda 200 km yapmışım GSR ile. Bu durumda en iyisi satayım dedim. Geçtiğimiz hafta 2007 'de sıfır aldığım GSR ımı malesef sattım.
Şimdilik scooterla takılıyoruz, hayırlısı bakalım. Sende en kısa sürede bir scooter edinmelisin bence.

Bende sym fııdle varki geçen yaz 2010 sıfırdısedefli beyaz kappa çantalı falan. Lastiklerini dahi mıchelin ile değiştirmiştim. yani çok ama çok memnundum hem karizmatik bir scooter hemde acayip az yakıyor kullanımıda bir harika ondan önce suzuki burgman vardı inan onda fııdle daki kadar keyf almamıştım. sahibinden.com sağ olsun sıfır fiyatından fazla fiyat çektiğim halde motor satıldı amacım satmak değildi aslında :queen: ama sıfırının üzerinde para yazdım müşteri çıktı bende lafımdan dönemedim motor güme gitti. Walla sehir içinde gsr yazık hem motora yazık hemde bakımları boşa giden km lerle doldurup verdiğimiz bakım paralarına yazık alacağım tekrar bir scoter kafaya koydum. Belkide gsr ı bile satabilirim. Kıyabilirmiyim bilmiyorum ama bakacağız baksana binen yok tekde olmuyor bir scoter alıp scootercilere takılacağım yine eskisi gibi. büyük motorcularda ortam endurocularda onu bilir onu söylerim birde scooter ve customcularda. Race ve nakedcilerde iş yok :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------

zaten bu konuya bişey yaz bekleki 1 hafta cevap gelsin,eyvah eyvah :)

Selam walla ben egzost konusunda sana yardımcı olmak isterdim ama hiç bilgim yok. Bu konuda en güzel bilgiyi forumlarda dolaşarak veya http://www.forum.gsrturkiye.org/ bu adresten alabilirsin orda ozan var selamımı söyle o sana yardımcı olur. Ama ben gsr da egzost sevmiyorum gsr kendine has özel bir sesi var motorundan doğan yırtıcı bir ses heleki bir gazla devir yaptır 5-6 binden sonra bak nasıl değişiyor. Zaman içinde binip sese alıştıkça daha da gürültülü oluyor. Tamam ezgost iyide belirli bir yere kadar bence egzost için acele etme önce motora alış gez toz sonra kararını ver. Bence almaktan vazgeçeceksin çünkü gsr ın sesi gayet güzel ve yeterli . Birde bir ton para verip motorun görüntüsünü bozacaksın soba borusu gibi çıkacak egzostlar o güzelim bu motorun en güzel yeri arka dizaynı bozulurmu hiç :silent:
Ama tercih senin eğer gsr de egzost düşünüyorsan miw tavsiye ederim slincerli ayrıca :bounce:istediğin zamanda kapatabiliyorsun sesi. Benim motorumda varmış ilk sahibinden aldım motoru çocuk anlatıyor 670 euro verip almış sonra eve gelirken yolda pişman olup haftasına söktürmüş sonrada satmış :queen:

Dışarıdan ses hoş ama üzerinde uzunsüreli çekilmiyor. DEMEDİ DEME :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
yok yok ben alışkınım sese sıkıntı diil benim için =)
ayrıca sesi güzel evet ama yeterli değil benim için teşekkür ederim verdiğin bilgiler için =)
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Birbirinize sorup duracağınıza burada paylaşsaydınız bende katılırdım size belki başka katılanda olurdu. En azından iki muhabbet ederdik neyse bir dahaki sefere artık. Maddiyat evet malum bizim motorla araba gibi toplanıp bir dizel minibüsle topluca geziye çıksak bir gün istanbulda yakacağımız benzinle Antalyaya gidip döneriz :queen: şaka bir yana maddiyat önemli ama ben şehir içinde aylak aylak gezeceğime en azından bir garipçe veya şile yapmayı tercih ederim en kısa mesafede gezilecek en güzel kısa parkur budur heralde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:58 ----------



Bende sym fııdle varki geçen yaz 2010 sıfırdısedefli beyaz kappa çantalı falan. Lastiklerini dahi mıchelin ile değiştirmiştim. yani çok ama çok memnundum hem karizmatik bir scooter hemde acayip az yakıyor kullanımıda bir harika ondan önce suzuki burgman vardı inan onda fııdle daki kadar keyf almamıştım. sahibinden.com sağ olsun sıfır fiyatından fazla fiyat çektiğim halde motor satıldı amacım satmak değildi aslında :queen: ama sıfırının üzerinde para yazdım müşteri çıktı bende lafımdan dönemedim motor güme gitti. Walla sehir içinde gsr yazık hem motora yazık hemde bakımları boşa giden km lerle doldurup verdiğimiz bakım paralarına yazık alacağım tekrar bir scoter kafaya koydum. Belkide gsr ı bile satabilirim. Kıyabilirmiyim bilmiyorum ama bakacağız baksana binen yok tekde olmuyor bir scoter alıp scootercilere takılacağım yine eskisi gibi. büyük motorcularda ortam endurocularda onu bilir onu söylerim birde scooter ve customcularda. Race ve nakedcilerde iş yok :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:07 ----------



Selam walla ben egzost konusunda sana yardımcı olmak isterdim ama hiç bilgim yok. Bu konuda en güzel bilgiyi forumlarda dolaşarak veya http://www.forum.gsrturkiye.org/ bu adresten alabilirsin orda ozan var selamımı söyle o sana yardımcı olur. Ama ben gsr da egzost sevmiyorum gsr kendine has özel bir sesi var motorundan doğan yırtıcı bir ses heleki bir gazla devir yaptır 5-6 binden sonra bak nasıl değişiyor. Zaman içinde binip sese alıştıkça daha da gürültülü oluyor. Tamam ezgost iyide belirli bir yere kadar bence egzost için acele etme önce motora alış gez toz sonra kararını ver. Bence almaktan vazgeçeceksin çünkü gsr ın sesi gayet güzel ve yeterli . Birde bir ton para verip motorun görüntüsünü bozacaksın soba borusu gibi çıkacak egzostlar o güzelim bu motorun en güzel yeri arka dizaynı bozulurmu hiç :silent:
Ama tercih senin eğer gsr de egzost düşünüyorsan miw tavsiye ederim slincerli ayrıca :bounce:istediğin zamanda kapatabiliyorsun sesi. Benim motorumda varmış ilk sahibinden aldım motoru çocuk anlatıyor 670 euro verip almış sonra eve gelirken yolda pişman olup haftasına söktürmüş sonrada satmış :queen:

Dışarıdan ses hoş ama üzerinde uzunsüreli çekilmiyor. DEMEDİ DEME :queen:



kardeşim biz izmirdeyiz yahu :queen: ordan kalkıp izmiremi gelcektin :) he gelirsen buyur gel başımızın üstünde yerin var :) yoksa tabiki burdan seslenirdim varmı gelcek olan diye ama bizde öle aniden oldu ufak bi dolandık izmir içinde :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
kardeşim biz izmirdeyiz yahu :queen: ordan kalkıp izmiremi gelcektin :) he gelirsen buyur gel başımızın üstünde yerin var :) yoksa tabiki burdan seslenirdim varmı gelcek olan diye ama bizde öle aniden oldu ufak bi dolandık izmir içinde :)


Pardon ya ben seni istanbulda gibi anımsadım. Ama fark etmez ben deliyim izmirede kalkar gelirdim. zaten bu sene izmir planım var :queen: yaza görüşürüz :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
arkadaşlar ben de gsrıma kavuştum 2008 absli siyah,o link yolladığım değil başka :)

üstüne bindikten sonra doğru tercih yaptığımı farkettim hakkaten çok başarılıymış,iyi ki gidip kawasaki falan almadım :)

puig ön cam var kn hava ve yağ filtresi var.
1 2 hafta alıştıktan sonra egzoz almak istiyorum.
Devil carbone u hem ses hem görüntü olarak beğendim.Nerde nasıl kaça bulurum?
Teşekkürler şimdiden.

motosiklet.net'ten olduğunu söyleseydin belki satardım egzozu sana :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

Beyler cumartesi bir aksilik olmazsa Sapanca'ya gidicem. İşim gereği orada kalmam gerekiyor. Yalnızca gidiş yolunda bana eşlik etmek isteyen varsa, beklerim...
 
Katılım
28 Kas 2006
Mesajlar
182
motosiklet.net'ten olduğunu söyleseydin belki satardım egzozu sana :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------

Beyler cumartesi bir aksilik olmazsa Sapanca'ya gidicem. İşim gereği orada kalmam gerekiyor. Yalnızca gidiş yolunda bana eşlik etmek isteyen varsa, beklerim...

Sat o zaman bak burdayım :cherry:
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Yahu yaz geldi bizim gsr cılar kış uykusundan hala uyanamadı hahaa :queen:
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
5
suzuki gsr 600 ün kullanım kılavuzunun Türkçesini nereden bulabilirim arkadaşlar. :(((
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst