Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah ağa
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
evet :) sanırım bu sefer doğru karar verdik. senin makinanda hayırlı olsun. herzaman 4 silindir, 2 silindirden iyidir :)
Hayırlı uğurlu olsun, ne güzel tercih!
Benim Asi Gelincik yatıyor 30.07.2010 dan beri.
Almayı kısmet ettiği gibi güle güle binmeyide nasip etsin.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar Karadut um için Egsoz arıyorum 2. el. Bilen, duyan, gören, satmak istiyen olursa ben talibim. Marka takıntım yok. devil, yoşi, arrow, akrep hepsi olur.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ER-6n'in kalkışta geçmesini neden bu kadar yadırgadınız anlamadım. Kağıt üstünde torku GSR'dan 1 Nm fazla, kilosu çok az daha hafif ve en önemlisi maksimum torkunu 7000 dev/dak'da veriyor. Oysa GSR600 9600 devirde maksimum torka çıkıyor. Bence başabaş sayılırlar. Ama ilereyen hızlarda GSR geçer tabi.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar. gsr 600 ile, er6 arasında çok fark var. sürücünün çok etkisi var. Dün akşam 600f ve 1000 rr la kalkışlar yaptık adamlar beni şaşkınlıkla izliyordu. :bounce:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşının öyle bir iddası varsa deneyelim imkansız söylediğin şey 10 bin km gs 500 kullanan biriyim ben muhabbet yanından bile geçmez .:cat:

gsr 600 ü süren arkadaş benden çok daha deneyimli ben mobilet binerken arkadaş 600 f kullanıyordu. er 6 ile kalkış 2 km düzde dene sonra konuşalım.yok illa deneyelim dersen ben kütahyadayım sen antalyada ortada bir yerde buluşur deneriz sorun degil yapmadıgım şeyler degil bunlar.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
motorum için egsoz arıyorum satmak istiyen arkadaşlar olursa görüşelim
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
bir önceki motorum er6'ydı. Yaklaşık 15 bin km yol yaptım o motorla. Son hızı 210-215 civarında kalkışı da epey seri olan bir motor hakkını yememek lazım.
ancak karşılaştırdığınız motor GSR... Er6 ilk gazı açışta kafayı daha önceden çıkarsa da 40 km'ye gelmeden GSR'nin gerisinde kalır.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bir önceki motorum er6'ydı. Yaklaşık 15 bin km yol yaptım o motorla. Son hızı 210-215 civarında kalkışı da epey seri olan bir motor hakkını yememek lazım.
ancak karşılaştırdığınız motor GSR... Er6 ilk gazı açışta kafayı daha önceden çıkarsa da 40 km'ye gelmeden GSR'nin gerisinde kalır.

bravo doğru yazmışın.forumların en güzel yanı herkez fikirlerini söyleyebiliyor paylaşa biliyor olmaları ama bazende doğru bildiklerini saptırarak yazmalarıdır amaclarını çözememiş olsamda öyle kabulleniyorum. o yuzden karşılaştırdığımız şeylere bir daha bakıp yazmak gerek ama malesef atmak kolayımıza geliyor =)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Hayırlı akşamlar. arkadaşlar. Egzozunu satan varmı suzuki gsr 600 için :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
bravo doğru yazmışın.forumların en güzel yanı herkez fikirlerini söyleyebiliyor paylaşa biliyor olmaları ama bazende doğru bildiklerini saptırarak yazmalarıdır amaclarını çözememiş olsamda öyle kabulleniyorum. o yuzden karşılaştırdığımız şeylere bir daha bakıp yazmak gerek ama malesef atmak kolayımıza geliyor =)


Eyvallah hocam... Bi arkadaş kağıt üstünde torku daha fazla er6'nın demiş. Doğrudur; ancak kağıt üstündeki değerler her zaman bir anlam ifade etmiyor. Zaten GSR'yi kullandığınızda anlıyorsunuz. GSR üst devirlerde çılgıncabir güçten öte tüm devirlere kontrollü olarak dağıtılmış bir güç sunuyor.
Hatta bana alt devirlerde daha atakmış gibi geliyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Eyvallah hocam... Bi arkadaş kağıt üstünde torku daha fazla er6'nın demiş. Doğrudur; ancak kağıt üstündeki değerler her zaman bir anlam ifade etmiyor. Zaten GSR'yi kullandığınızda anlıyorsunuz. GSR üst devirlerde çılgıncabir güçten öte tüm devirlere kontrollü olarak dağıtılmış bir güç sunuyor.
Hatta bana alt devirlerde daha atakmış gibi geliyor.

eski bir erg-f kullanıcı olarak bu yorumuna hak vermemek, inanmamak anlamsız. tecrübelerine güveniyorum. paylaşımların gerçekten akılcı ve tarafsız :cat::rendeer:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Eyvallah hocam... Bi arkadaş kağıt üstünde torku daha fazla er6'nın demiş. Doğrudur; ancak kağıt üstündeki değerler her zaman bir anlam ifade etmiyor. Zaten GSR'yi kullandığınızda anlıyorsunuz. GSR üst devirlerde çılgıncabir güçten öte tüm devirlere kontrollü olarak dağıtılmış bir güç sunuyor.
Hatta bana alt devirlerde daha atakmış gibi geliyor.

ben şunu bir kaç defa gördüm elimin ayarını kaçırdığımda daha doğrusu birine kızdığımda sanırım 3 veya 4 üncü vitesdi hatırlamıyorum kçı başı oynadı motorun çok ama çok güçlü ben herzaman uzun yollarda 110 la giderim şehir içindede kıvamında yarış yapma , benim motorum senin motorunu döver ben geçerim gibi konulara 11 senelik motosikler yaşamımda hiç girmedim girmemde ama doğru olanlarıda söylemekten kaçınmam :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:29 ----------

eski bir erg-f kullanıcı olarak bu yorumuna hak vermemek, inanmamak anlamsız. tecrübelerine güveniyorum. paylaşımların gerçekten akılcı ve tarafsız :cat::rendeer:

sende eski gsr cisin satmanı hiç istemezdim sende istemezdin ama hayat şartları izin vermiyor.ne kadar keyifli bir motor olduğunu biliyorsun. yeni motorun tekrar hayırlı olsun hocam allah güle güle binmek nasip etsin.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar daha öncede ilan koydum baya rağbet gördü yalnız kıyamadığımdan geri çektim ilanı muazzam bir ses çıkartıyor tekrar satışa sunuyorum yoshimura carbon trioval eksoz 3 gen =) vuruk kırık çatlak vs yoktur takmasıda çok basittir kaynak gerektirmez . isteyenler irtibata geçsinler fiyatı pazarlıksız 350 tl :cat:

[URL=http://img8.imageshack.us/i/29832808e8y.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]


buda videosu

http://www.facebook.com/video/video.php?v=439039294872&subj=562779872
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
18
Hayırlı akşamlar. arkadaşlar. Egzozunu satan varmı suzuki gsr 600 için :)

Yeni aldığın motor hayırlı olsun, ben de aynısından almıştım çok fazla olmadı. Aynen senin gibi egzost aramaya başladım. Kimse satmak istemedi. Motor satanları aradım egzostlu, egzostu ayrı olarak istedim yine vermediler. Ben de gittim sıfır Devil aldım kazığı yedim :)

engineer, bakım ile ilgili verdiğin cevap için teşekkür ederim. aynen uyguluyorum dediklerini.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 ----------

Arkadaşlar malum kış geliyor, ben çok zor şartlarda olmasa da genel olarak kışın motor kullanan birisiyim. Acaba kış için motosiklet lastiği var mıdır ? Ne almalı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------

Bir sorum daha olacak, daha önce scooter vardı arkasında çanta vardı kaskımı montumu ıvır zıvırı koyar kitler bakardım işime. Şimdi bu motorun arkasında çanta takma konusunda kararsısızım. Harika görünümlü kuyruğu ve bu sportif duruşu çanta koyarak bozmak istemiyorum. Ama çanta da lazım ne yapacağız ?

Sırt çantası kullanınca salyangoz gibi sürekli yanımda gezdirmek te istemiyorum. Aklımda şöyle bir fikir var mümkün müdür acaba;

Depoüstü çanta biraz büyükçe kask, mont sığacak istersek sırtımıza alabileceğiz ama istersekte aynı arka çanta gibi kitlenebilecek ve kolay kolay alınamayacak. böyle veya buna benzer birşeyler var mıdır biraz araştırdım ama tam istediğimi göremedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst