Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
4 Silindir hayali hepppp büyüledi.
Hep 4 silindirlere arkadan baktım.
Ybr125 ile yol alırken teyyyyyyy dedim
Ybr250 aldım, sabır dedim,
GSR600 aldım. Heyttt be dedim
Homur homur devillen devillendim
Yakar dediler, masraflı dediler, bi takım lastiği şu kadar dediler,
bakımdan şu fiyattan aşağı çıkamazsın dediler,dediler, dediler...
dedim ki çooookkk arkadan baktım bennn
Hem aldığın makina belli, işine geliyor ise al, yakıtsa sorun ybr125 al, lastikse sorun ybr125 al, bakımsa sorun ybr125 al...
Aldım Gsr600 çok memnunum iyiki almışım, nakedin kralı şuan TR de GSR
Fz6 yanında nakavt duruyor. Fz8 bilemem ama GSR750 onuda bilemem
Yakar da kaçar da, gülü seven dikenine katlanırda....
Memnunum, tavsiye ederim, edecemde :)



gazı açtınmı gider :cat:
14000 devire kadar yolun var :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er6 n için okuduklarımla ve gsr a yaktırdıklarımı dusununce fark oluyor:)
sehir içi gsr 6 6.5 litre yakarken er6n okuduğuma göre 4.5 litre yakıyormuş..
tabi performanslı kullanım vs. gibi faktörleri eşit değil ama yinede er6n az yaktığı bilinen bi gerçek..
ben motoru aldığımda üzerinde yoshi vardı ama belki bir dahaki bakımda orijinal egsozu takabilirim.
ancak ses ve farkındalığı arttırması açısından egsoz avantajlı bence:)

CanTR, bende yeni üye oldum gsrturkiye ye belki toplantılarda karşılaşırız..



Ara gaz vererek dikkatleri üzerine çeken şahıs,kendi can güvenliği için değil milletin bakışlarını-dikkatini üzerine toplamak için egzos takıyor kanaatindeyim.Yani herkesi kapsamıyorum fakat büyük bir çoğunluk bu şekilde.Çevreye rahatsızlık verenlerde var,araçların yanlarından geçerken öttürüp küfür yiyende ;)Çevremizde yaşayan insalarıda düşünmemiz gerekiyor.
Örn:Bir arkadaşım sokagın başında kontagı kapatıp 100m kadar motorla yavaş yavaş gelip garajına oyle sokuyor motorunu...Bence doğru olanı yapıyor.:cat:
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
o arkadaş kontağı kapatıp gelirken vitesi boşa alıyorsa motoru boştamı bırakıyor? yoksa boşa almıyorda öylemi geliyor, eğer vitesteyke kontağı kapıyorsa debriyajı elinden kaçırması iyi olur :mrgreen: ben o şekilde izlemesi zevkli bir tehlike atlatmıştım bizim park yerinde :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o arkadaş kontağı kapatıp gelirken vitesi boşa alıyorsa motoru boştamı bırakıyor? yoksa boşa almıyorda öylemi geliyor, eğer vitesteyke kontağı kapıyorsa debriyajı elinden kaçırması iyi olur :mrgreen: ben o şekilde izlemesi zevkli bir tehlike atlatmıştım bizim park yerinde :cherry:

Debriyajı sıkarak geliyor :p
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
aman dikkat o hareket bacak ve kasıklara zararlı :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Energy,

herkes için geçerli değil gerçekten de.. bende garaja girerken girdiğim anda kapatıyorum motosikleti yoksa çok ses çıkarıyor..
ama trafikte şakacıktan(buraya çok güzel bi kelime var da koyamıyorum) gaz verip insanları korkutmak gibi bir amacım olmadı hiç bir zaman..
yer yer farkındalık adına gerçekten işe yarıyor..

benim motorumda iridium buji+yoshi ler var, bir dahaki bakımda kn hava filtresi (18.000 km de) taktıracağım sanırım..
ek olarak ayna değiştirme aklımda var..ama CanTR nin dediği gibi bunlar satarken para etmiyor..
Megan66, alet yakıyor ama her baktığımda mutlu oluyorum,içim titriyor..

Lastik olarak 2CT var üzerinde kışın çok kullanmadım ama kullandığımda ıslak kuru tatmin etti performans olarak..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
arkadaşlar çift lastik aldım 610 lirayakargo dahil michelin pilot power baya uygun verdi nejdet abim alacaklara yardım edebilirim ve şu var hangi yollarda kullanılacağını söylerseniz yani örnek veriyorum ben daha ziyade uzun yol şehir içinde çok kullanmamak kaydıyla aldım ki öyle gidiyorum ona göre size öneri sunuyor isteyenler özelden bana ulaşabilirler telefonunu size yazabilirim .
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Şehir için sakin kullanımda 100km 5-6lt yakmıyormu bu alet?
Uzun yolda sakin kullanımda 4.5 yakıyor bildiğim kadarıyla?
Yanlışmıyım :)
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Energy,

herkes için geçerli değil gerçekten de.. bende garaja girerken girdiğim anda kapatıyorum motosikleti yoksa çok ses çıkarıyor..
ama trafikte şakacıktan(buraya çok güzel bi kelime var da koyamıyorum) gaz verip insanları korkutmak gibi bir amacım olmadı hiç bir zaman..
yer yer farkındalık adına gerçekten işe yarıyor..

benim motorumda iridium buji+yoshi ler var, bir dahaki bakımda kn hava filtresi (18.000 km de) taktıracağım sanırım..
ek olarak ayna değiştirme aklımda var..ama CanTR nin dediği gibi bunlar satarken para etmiyor..
Megan66, alet yakıyor ama her baktığımda mutlu oluyorum,içim titriyor..

Lastik olarak 2CT var üzerinde kışın çok kullanmadım ama kullandığımda ıslak kuru tatmin etti performans olarak..
Evet bende her defasında onu farının en uç noktasından öpüyor, iyi geceler aşkım deyip, üzerini 3 kere örtüyor, aklım onda ayrılıyorum. O yakar, bu yakar, şu öyle ammannnnnnnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------

arkadaşlar çift lastik aldım 610 lirayakargo dahil michelin pilot power baya uygun verdi nejdet abim alacaklara yardım edebilirim ve şu var hangi yollarda kullanılacağını söylerseniz yani örnek veriyorum ben daha ziyade uzun yol şehir içinde çok kullanmamak kaydıyla aldım ki öyle gidiyorum ona göre size öneri sunuyor isteyenler özelden bana ulaşabilirler telefonunu size yazabilirim .
Ok de aldık geldi diyelim, kim takacak, kim balas yapacak? E öyle kaça patlayacak :)
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Evet bende her defasında onu farının en uç noktasından öpüyor, iyi geceler aşkım deyip, üzerini 3 kere örtüyor, aklım onda ayrılıyorum. O yakar, bu yakar, şu öyle ammannnnnnnn

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 ----------


Ok de aldık geldi diyelim, kim takacak, kim balas yapacak? E öyle kaça patlayacak :)

kardeşim hem izmirde hemde istanbulda bayileri var ben senin saydığın şeyleri bedavaya onlara yaptırırım lastik takılması ve balansı ben uzak olduğumdan burda bir ustaya yaptırdım ama senin için bu geçerli değil profilinde istanbul yazıyor şayet dediğin gibiyse alacağın zaman bana ulaşman yeterli benim bu işten tek karım forumdan birilerinin yararlanması olur ve ben motoru ilk aldığımda lastikler yüzünden yerinde durmuyordu alet ufak bir ön frende hemen kayıveriyordu şu anda o kadar iyiki anlatamam .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:15 ----------

Bende GSR'ımın resimlerini paylaşayım sizlerle :wiinkk:



K7 safkan naked tam bir fighter :)

hocam maşallah çok güzel olmuş grenajlar falan ama en çok ilgimi çeken mono kapak oldu eyer onuda ingiltereden aldıysan bizimki hayal olur ama sanayide döktürebilirsek bizde yararlanabilirsek süper olur bilgi verirsen sevinirim bu arada rengimiz aynı motorların bende eklim buraya =)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Türkiyede aksesuar bulmak zor oluyor dimi? e-bay vs sitelerden siparişlemi getirtmemiz gerek illaki :silent:
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
en son şehir içinde normal veya agresif ne kadar yaktığını söyleyebilcek varmı veya uzun yolsa şu kadar gittim şu kadar hızla devam ettim bu kadar yaktı dıyecek ? ben izmirden ıspartaya 130 140 arası geldim 100 lira benzin yaktı 400 km yol .şehir içinde ise 55 km de 20 liralık benzin aldım. bujileri değiştirmeye niyetim var _
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
150
Selam Hercule, mono kapağı Ermax.uk adresinden aldım,motorumun üstündeki parçaları genel olarak yurt dışında getirtiyorum, istanbul esfnafları okadar acımasız oluyorlarki bazen maddi acıdan,bende başımın çaresine bakıyorum, GSR ile ilgili modifikasyonlar ve aksusarlar yapan arkdaşlarımız var GSRTÜRKİYE forumlarından iletişeme gecebilirsin.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
en son şehir içinde normal veya agresif ne kadar yaktığını söyleyebilcek varmı veya uzun yolsa şu kadar gittim şu kadar hızla devam ettim bu kadar yaktı dıyecek ? ben izmirden ıspartaya 130 140 arası geldim 100 lira benzin yaktı 400 km yol .şehir içinde ise 55 km de 20 liralık benzin aldım. bujileri değiştirmeye niyetim var _

1 ay önce,ADANA-ANTALYA-ADANA,2 kişi yaptık benim suzi ile (580 km gidiş 580 km geliş).belki biliyorsunuz,bu yolun büyük çoğunluğu,bol virajlı bir yoldur.virajlarda zaten hızlı gidemiyorsunuz,düz yolu gördüğünüz anda basmak istiyorsunuz ama nafile :pr: diyebilirim ki her 10 km.ye bir radar vardı.düz yolda da 75-80-85 gitmek zorunda kaldık mecburen(eziyet)1150 km.yolu 200 tl.ye gittik geldik.yani ortalama 100 km.de 3,5 lt.yaktı.akıllı gidince bu motor hiç yakmıyor.yine geçen yıl 19 mayıs ta,5 motor,ADANA-URFA-MARDİN-HASANKEYF-D.BAKIR-URFA-ADANA yaptık.bu gezide de ortalama110-120 gidişle,bir depoyla,325 km. yol yaptım benzin uyarısının ikiside yanıyordu ama hala bitmemişti,benzin aldım.benim genel sürüşüm,motoru üzmeden,sakin kullanımdır.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
Selam Hercule, mono kapağı Ermax.uk adresinden aldım,motorumun üstündeki parçaları genel olarak yurt dışında getirtiyorum, istanbul esfnafları okadar acımasız oluyorlarki bazen maddi acıdan,bende başımın çaresine bakıyorum, GSR ile ilgili modifikasyonlar ve aksusarlar yapan arkdaşlarımız var GSRTÜRKİYE forumlarından iletişeme gecebilirsin.

sağol hocam eyerki aynı yerden yine malzeme alırsan şayet biradette benim için alırsan sevinirim ve fiyatı ne kadardı ? gsrturkiye de uyeliğim mevcut orayla irtibat içindeyim zaten saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------

1 ay önce,ADANA-ANTALYA-ADANA,2 kişi yaptık benim suzi ile (580 km gidiş 580 km geliş).belki biliyorsunuz,bu yolun büyük çoğunluğu,bol virajlı bir yoldur.virajlarda zaten hızlı gidemiyorsunuz,düz yolu gördüğünüz anda basmak istiyorsunuz ama nafile :pr: diyebilirim ki her 10 km.ye bir radar vardı.düz yolda da 75-80-85 gitmek zorunda kaldık mecburen(eziyet)1150 km.yolu 200 tl.ye gittik geldik.yani ortalama 100 km.de 3,5 lt.yaktı.akıllı gidince bu motor hiç yakmıyor.yine geçen yıl 19 mayıs ta,5 motor,ADANA-URFA-MARDİN-HASANKEYF-D.BAKIR-URFA-ADANA yaptık.bu gezide de ortalama110-120 gidişle,bir depoyla,325 km. yol yaptım benzin uyarısının ikiside yanıyordu ama hala bitmemişti,benzin aldım.benim genel sürüşüm,motoru üzmeden,sakin kullanımdır.

hocam benim şu anda tek sorunum aklımda olan bujiler sanırım 10 bin km de iken bujileri değişmiş şu anda 16 binde ama iridyum buji değil sadece ngk takılmış bujinin değişmesi bana bir fayda sağlarmı onu merak ediyorum sağlarsa şayet sizdeki nedir yani öylede böylede değiştirmek istiyorum bujileri. ve söylediğinize göre iki kişi o kilometrede bu kadar yakması çok ilginç geldi bana kesin bende bir sorun var müsaitseniz msn den görüşmek isterim [email protected]
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bende eski sahibinin taktığı iridyum bujiler var..eski sahibi bunlar daha uzun ömürlü diye taktım perf. olarak çok bi farkı yok demişti..

benim sorcağım şey ise, yağ değişim aralığı 3000 km mi 6000 km mi?
bir de 18000 km bakımında hava filtresi değişiyor mu?
değişiyorsa kn tavsiye edermisiniz
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
217
iridyum buji geç aşınır o yüzden muhtemelen sen motoru sattıktan sonra değiştirme zamanı gelmiş olucak :)

yağ değişim 6bin
18binde değiştiriceksin hava filtresini eğer 6-8 bin civarında değişti ise zaten.. hava filtresini KN al zamanı gelince sadece solüsyonu ile yıkanıyor okadar..
kesinlikle tavsiye..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
bujiler değiştirdim arkadaşlar gsr 600 buji kodunu yazıyorum herkeze lazim olabilir CR9EIX NGK
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Slm, GSR 12000 geliyor. İstanbul Esenyurttayım. Bakıma nereye kime gideyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst