- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 14
arkadaslar ben ıkıncı el gsr 600 aldım oncekı sahıbı kullanma kılavuzunu bulamıyor acaba nerden ındırebılırım bılenınız varmı herkese kazasız surusler dılerım
arkadaslar ben ıkıncı el gsr 600 aldım oncekı sahıbı kullanma kılavuzunu bulamıyor acaba nerden ındırebılırım bılenınız varmı herkese kazasız surusler dılerım
çok güzel motor ya; hayallerimde yerini almaya başladı yavaş yavaş.kullanımı falan,motora hakimiyet kolay diyolar. böle bi motorla başlamak istiyorum![]()
eeee hadi hep gezdim gezdim diyorsunuz. hiç foto moto koyanınız yok biraz fotoğraf falan koyunda gözümüz günlümüz açılsın değilmi.
işte gezi yazımız,hemde 10 gün kadar önceki.
http://www.motosiklet.net/forum/etk...61109-1600-km-5-gun-ve-guneydogu-anadolu.html