Selamlar Bandit severler,
Eskişehir'den Teoman.Yaş 42,meslek öğretmen.Metin abi ile tanıştık,telefonda uzuuun uzuuun konuştuk:=)Bandit almak iyi hoş ta..Ahhh şu aksesuar sorunu:=(Ben motorumu alalı 3-4 ay oldu.Gönlüm hep endurodaydı.Sonra nette gezinirken bizim yakışıklının resimlerine rastladım,çok hoşuma gitti.Araştırdım,çok kaliteli,sağlam,yapı olarak azıcık herşeyi yapan-kısaca bizim memlekete uygun-bir motor olduğunu anladım.Temiz bir tanede bulunca kaçırmadım.Motorum 2006 model,şu anda 19.000 km de.Lansman rengi olan mavi.Mavişim diyorum ben ona:=)Üzerinde topcase var,ama sidecase ayarlayamadık bir türlü.Almanya'dan touring cam ve sidecase aparat getirttim,uymadı.Benim hatam,biraz da acemilik.Motordan memnunum,daha uzun yol yapamadık.Bu yaz bir arkadaşla Avrupa'ya çıkacaktık,planlar aksadı.Yani,motorla çıkamadık da,arabayla yaptık o işi.İnşallah motor başka bir yaza:=)Bandit kullanıcıları olarak azız evet.Hatta ben kafama takılan bazı şeyleri sahibinden.com daki satılık ilanlarını arayarak soruyorum:=)Örneğin yağ meselesi.Şu an elf 10-60 tam sentetik yağ koydum.Motorun vites geçişleri çok hoş oldu,Castrolden sonra.Şahsi kanaatim,yağı sık değiştireceğimiz için,abartılı yağ fiyatlarından kaçınmak.Litresini 20tl den aldım.Başka...Yakıt biraz fazla gibi...Ya da çok mormal de,benzin fiyatları malum.Benzinin normal sayılabilecek 3-3.5TL arası olduğunu hayal edip,motorumuzun yakıtını tekrar düşünelim:=)Ne kadar normal geliyor değil mi?Demek ki motorlarda değil sorun,fiyatlarda...Valla tanışma topiğinde çok bile yazdım:=)Herkese kazasız sürüşler diliyorum.Yazın bu son günlerini iyi değerlendirmemiz dileklerimle...