Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
benim bahsettiğim makineyi 9500'e alma durumum var. fiyat olarak uygun mudur sizce?..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
piyasada sıfır motor satısı az oldugundan 2.el piyasasının haliyle yuksek fiyatları ve sezonun başı oldugundan da bu durum böyle yuksek...
2-3 sene evvel ki fiyatlarla olaya bakmamak lazım..3 sene once benzin 3.80 di misal... arz - talep meselesi bu motora zevk için binecek isem piyasa fiyatı neyse onun uzerınden pazarlık yapar ve verır parayı alırım..3 sene once bu motor 10 bın liraydı diyerekten almamazlık yapmam..o zaman motor alamayız.. :silent:


....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben de fiyat konusuna takılmakla beraber,daha çok km.konusuna takılıyorum.kimsenin motoruna laf söylemek istemem ama 2006 model 1-2 motorun bu kadar düşük km.li olması şüphe uyandırıyor bende.2006 model elbette çok nadir bir şekilde bu km.de motor olabilir ama şahsen hafta sonları binse bile yada yılda bir kez uzun yola yapsa bile sanki bu km.leri geçebilir diye düşünüyorum.(mesela benim bildiğim bir arkadaşımın motoru,2007 model ama henüz 7200 km.de)fakat bu motoru tanıyor biliyorum,böyle bir durum olabilirmi,ee evet olabilir,ama yine de şüpheleniyor insan.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Şu halimle devam edersem yılda en fazla 5000km yapıyorum.
Satıcı kişilerinde ortalama bu kilometreleri yapmış olacağını varsayarak 2006 model bir makinenin 35000 civarı olabilitesi var.
Daha aşağısı olmaz mı? Olur.

Kilometre konusuna pek takılmamak lazım. Aslolan nasıl kullanıldığı.. İyi bakılmış 80.000'de bir motor, kötü bakılmış 20.000'deki bir motordan çok daha iyi bir alternatiftir.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Novarix; 9000 tl alınır. yakıt sürekli tam gaz gitsen bile max. 7.5-8 lt yakarsın. 10 lt göremezsin.

volkan: tabiki sizin görüşünüze saygı duyarım, sonuçta ilerde satmak isticeğiniz bir banditiniz var. Yalnız benzinle karşılaştirma olmamış. benim bildiğim ev,arsa yani taşınmaz mal değerlenir fakat ülkemizde 2.el taşıtlara rodajını düzgün yaptım diye sıfırdan daha fazla fiyat isteyen şark kurnazlarıda var. 2.el taşıtta değer yapan tek sey klasikler. yani 2.el demek adam zaten sıfırını alamadıgı için 2.el' e yöneliyor. kim fahiş fiyattan 2.el almak ister biraz düşünelim. isterimki herkez istediği fiyata satsın, fakat baktım hep aynı ilanlar. Allah herkezin pazarına hayırlı müşteri versn.

yalnız bu arada ben bandit almıcam yanlış anlaşılmasın hani alıcamda fiyatlara itirazım varmış gibi.:bounce: gerçekler böyle olduğu için söyledim.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Novarix; 9000 tl alınır. yakıt sürekli tam gaz gitsen bile max. 7.5-8 lt yakarsın. 10 lt göremezsin.

volkan: tabiki sizin görüşünüze saygı duyarım, sonuçta ilerde satmak isticeğiniz bir banditiniz var. Yalnız benzinle karşılaştirma olmamış. benim bildiğim ev,arsa yani taşınmaz mal değerlenir fakat ülkemizde 2.el taşıtlara rodajını düzgün yaptım diye sıfırdan daha fazla fiyat isteyen şark kurnazlarıda var. 2.el taşıtta değer yapan tek sey klasikler. yani 2.el demek adam zaten sıfırını alamadıgı için 2.el' e yöneliyor. kim fahiş fiyattan 2.el almak ister biraz düşünelim. isterimki herkez istediği fiyata satsın, fakat baktım hep aynı ilanlar. Allah herkezin pazarına hayırlı müşteri versn.

yalnız bu arada ben bandit almıcam yanlış anlaşılmasın hani alıcamda fiyatlara itirazım varmış gibi.:bounce: gerçekler böyle olduğu için söyledim.

Eğer üzerinde HONDA yazıyorsa muhtemelen 2.eli sıfırından pahalı olur. Dolardan hızlı yükseliyor fiyatları! :cherry:

Adam 8.000km yol yapmış sıfırı 19200 lira olan motora 20.000 yazmış. Pazarlık yoktur diyor.
Neden 20.000 dersen, arkada 35litrelik kappa çanta varmış; birde alım satım masrafları 400-500 liraymış zaten?
Sormazlar mı bu delikanlıya; senin yaptığın 8000km ne olacak peki?
Şimdi bu adamı öper misin sabaha mı bırakırsın?..

Bu arada sıfır motor tescil masrafları herşey dahil 230 lira civarı tutarken, 2. elde plaka değişmezse bu miktar 150 lira civarı. Kısacası 400-500 lira vermektense biraz akıllılık edip kendi koştursa; cebini deldirmeyecek ama farkında değil!
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Günaydın. Haydut 1200'ü sattım ama bu sayfadan bir türlü kopamıyorum. :) Bu durum devam ederse yine bir 1200 gelecek gibi. :)

Bu arada özellikle 1200'lerdeki hararet konusunda neler düşünüyorsunuz? Tekrar 1200 alırsam radyatöre fan takmayı düşünüyorum fakat bu noktada en büyük sorun yagın nekadar sogudugunu bilememek. Fanı manuel açacagım için kapatmam gereken noktanın tespiti önemli. Hayduta hararet göstergesi takmanın bir yolunu bulmam gerekiyor. Bu konuda önerisi olan var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Günaydın. Haydut 1200'ü sattım ama bu sayfadan bir türlü kopamıyorum. :) Bu durum devam ederse yine bir 1200 gelecek gibi. :)

Bu arada özellikle 1200'lerdeki hararet konusunda neler düşünüyorsunuz? Tekrar 1200 alırsam radyatöre fan takmayı düşünüyorum fakat bu noktada en büyük sorun yagın nekadar sogudugunu bilememek. Fanı manuel açacagım için kapatmam gereken noktanın tespiti önemli. Hayduta hararet göstergesi takmanın bir yolunu bulmam gerekiyor. Bu konuda önerisi olan var mı?

Fabrika bunu uretırken hareret saatı koymadıysa gerisini dusunmeyi gerek bence..
ama dusunelim ki fanı koyduk kac derecede acıcaz kapaycaz ? , ne faydası olucak motora ? , bi faydası olucak ise suzuki nie koymamış ?? , :mrgreen: :silent:

faydalı olurmu acaba :mrgreen:

termometre-3rl4x-13885.jpg



...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Volkan suzuki fan koymadıysa bir bildigi vardır diyorsun ama yüksek hararetten üst kapak contasını haşlamış 2 tane 1200 görmüşlügüm var :) He şu var diger yüksek cc li motorlara göre blogu daha iyi sogutan bir motosiklet. Diger illerde sorun yok ama istanbuldan çıkan 1200'lerin üst kapak contalarının etrafı sürekli terliyor :)

Velasıl motorun hararetini ögrenmek ve gerektiginde de fanı açmanın bir yolunu bulmak lazım. Aslında bizim buralarda sorun olmaz ama taktım bir defa :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Selam Haydut sever arkadaşlar ;
Gökhan dogru söylüyorsun aslında,İstanbul trafiği çogu motora işgence çektiriyor.yağ sogutmalı bir motosiklet'e ek tertibat gereklimi-bence istersen olur.
aslında motosiklet'i devrinde kullanmalı pek sıkıştırmamalı,kullanılan yağın özelliklerini ve çalışma aralığını iyi bilmeli zamanın'da yağ degiştirmeli,kaliteli APİ seviyesi yüksek yağ kullanmalı.
ek ilaveye gelince istenirse yağ radyatörü'nün arkasına fan takabilirsin,olmadı 2.bir yağ radyatör ilavesi'de yapabilirsin yabancı forumlarda mevcut.
yağ sıcaklığını ölçmek ve fan devresini çalıştırmak için mişür ilavesi yapabilirsin montajı gayet kolay.istersen yağ sıcaklığını ölçmek için dijital termometre'de kullanabilirsin.bir zamanlar düşünmüştüm termametre takmayı ama sonra vaz geçtim 600 pek hararet yapan makine degil.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet 600'ler 1200'ler gibi ısınmıyor. Bir aksilik olmazsa 2-3 gün sonra 600s almayı düşünüyorum. Bloga özellikle dikkat ettim contalarda terleme vs. yok. 1200'lerde okadar haşlanmış üst kapak contasını gördükten sonra tertemiz 600s blogunu görmek şaşırttı :) Yinede motoru alırsam hararet göstergesi ve fan takmayı düşünüyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bir zamanlar bir yerlerde okumuştum,yağ soğutmalı motorların geç ısınıp geç soğuduğunu.ayrıca bloğun metalinin daha dayanıklı farklı bir metalden yapıldığını...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Evet 600'ler 1200'ler gibi ısınmıyor. Bir aksilik olmazsa 2-3 gün sonra 600s almayı düşünüyorum. Bloga özellikle dikkat ettim contalarda terleme vs. yok. 1200'lerde okadar haşlanmış üst kapak contasını gördükten sonra tertemiz 600s blogunu görmek şaşırttı :) Yinede motoru alırsam hararet göstergesi ve fan takmayı düşünüyorum.

gökhan sen bu fan hararet olayına takmış gibisin takıbındeyim :mrgreen: :cat:




...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bir zamanlar bir yerlerde okumuştum,yağ soğutmalı motorların geç ısınıp geç soğuduğunu.ayrıca bloğun metalinin daha dayanıklı farklı bir metalden yapıldığını...

Evet su sogutmalı bloglara göre sogutma konusunda daha başarılı oldugunu bende okumuştum.

gökhan sen bu fan hararet olayına takmış gibisin takıbındeyim :mrgreen: :cat:


...

Her bandit birgün fanlı olacak!!! :p
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Arkdaslar Kulagınız Delik Olsun Motorumu Satıyorum..Aldıgım Fiyata Vericem Gitcek Nalet Olsun Yaaaaa :salut:
Arkadaşım Çok Tahlıhsız Bı Kaza Gecirdiği(Gözümün Onumde) ::facepalm1:: İçin Bu Saatten Sonra Motorumu Kapalı Garajımdan Cıkarmıyorum, Brandasının Altında ve Yenı Sahibini Bekliyor Olucak..:pr::pale:

http://www.malkarasonhaber.com/malkarasporlu-eski-futbolcu-erman-caliskan-kaza-gecirdi/



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-sade.ce-bandit-k6-122549268/detay/


...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst