- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Evet aynen öyle Tamer. Burda sahil yoluna çıkınca tadına doyum olmuyor ama şehir içine girince kendimi ızgaranın üstündeki et gibi hissediyorum. ayakkabının üst boganın bittiyi yerdeki et hafiften yeme kıvamına geliyor
3
Bu arada arkadaşlar hayduttan sonra vstrom düşünuyorum. İlanlara bakarken bir ilan kafama takıldı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sorunsuz-suzuki-dl-650-v-strom-96459331/detay
Bu ilanda göstergelerin çekildigi fotoğrafa bakın; kontak açık ama motosiklet çalışmıyor,bu durumdayken mantıken yag lambasının yanması lazım,malum yag devirdaim yapmıyor ama bu ilana bakıyorum yanmıyor. Ampulun kesme ihtimalini düşünüyorum ama genelde o ampullere kolay kolay birşey olmaz. Bedneki haydut 2001 model ama hala saglam. Sanırım o ayrıntı satcının bile dikkatini çekmedi.
Bu arada arkadaşlar hayduttan sonra vstrom düşünuyorum. İlanlara bakarken bir ilan kafama takıldı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sorunsuz-suzuki-dl-650-v-strom-96459331/detay
Bu ilanda göstergelerin çekildigi fotoğrafa bakın; kontak açık ama motosiklet çalışmıyor,bu durumdayken mantıken yag lambasının yanması lazım,malum yag devirdaim yapmıyor ama bu ilana bakıyorum yanmıyor. Ampulun kesme ihtimalini düşünüyorum ama genelde o ampullere kolay kolay birşey olmaz. Bedneki haydut 2001 model ama hala saglam. Sanırım o ayrıntı satcının bile dikkatini çekmedi.







