insanlar o farkı anlamıyor iste. bana alcagım dizel 1,3 araba hiçbir zaman motorun zevkini vermicek bu aşikâr fakat şartlar şu anda arabayı gösteriyor.motosikletim yine olcak ama 100-150 cc olcak yoksa izmir trafiği çekilmez

. gerçekten 4 silindir türkiyeye çok fazla gerek yakıt gerek bakım ama ahh bu zevk kısmı, hızlanırken o g kuvveti yok mu o. aklımızı alıyor kandırıyor bizi

.
yolda birçok sefer şahinler ara gazı çekiyor ışıklarda vs tenezzül bile etmiyorum. cunku o vitesini 4 e attıgında ben daha 2ye yeni atmış oluyorum
bakalım artık nasip kısmet guzel fotograflarını cekince koyucam sahibindene artık satılırsa satılır.