Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam haydutçu dostlar :)
vakit bulmuşken bir kaç degişik haydut resimleri atayım belki hoşumuza giden aksesuarlar olabilir e-bay'da bolca mevcut parçalardan.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 20:25 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

birkaç tane daha kalmış :)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

gösterge ışıklarını haftaya böyle yapmayı düşünüyorum mavii :)



Uploaded with ImageShack.us

gösterge saatinin içi



Uploaded with ImageShack.us

açılmış motor blogu ;



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:25 ----------

siyah ve gri'ye boyanmış motor blogu ;



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
Vay be topik hareketlenmiş.Sevindim :)
En son gezimde 1580 Km yol yaptım (İST-AVANOS-ÜRGÜP-İST)363 TL yakıt aldım.Full yüklü ve artçılı...Dönüş yolunda 140-180 arası geldim bu arada.
Senkron ayarı ne kadar da KM'de yaptırıyorsunuz arkadaşlar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

Buda benim kara haydutum...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
gezmekten vakit buldukça ugramaya çalışıyoruz :)

benim haydut 40.000 km oldu servise ugradım hayırlı işler dedi gönderdi.
şimdilik yağ degişimi yapıp yola devam ediyorum.

GKN kardeş çekişte-yakıtta bir anormallik yoksa,motorda vuruntu yoksa boşuna senkron ayarlarıyla oynatma gerek yok dedi aslında mantıklı dogru çalışan motora elletmemeli boşu boşuna.

tekerlerimiz düz bassın.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
U3NU1.jpg


ZZOCs.jpg


tBWGW.jpg


2hiJd.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Gokhan banditin keyfini suruyon walla motor cikmis anlasilan ugradigin yok:))
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yok be Dogan,keyiften degil sıkıntıdan ugramıyorum. Hala çıkmadı. Bakalım ustadan söz aldık salı günü yani yarın çıkacak diyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sorun motorun işlerinin bitmemesi. Parçalar Japonya'dan 16 güne geldi bizim usta 15 güne motorun işlerini bitiremedi. Normalde sabah başlasa akşama bitecek işi ama sallıyoda sallıyo. Birde bunlara ek olarak kvk ile ugraşıyorum. Bir telefon aldım(htc one x) programında sorun vardı garantiye gönderdim. 40 gündür gelmiyor. En son 10 gün önce telefonu kaybettiklerini itiraf ettiler şimdi bayii bayii arıyolar "size mi gönderdik" diye. Tüketici haklarına gittim onlarda tutar fazla oldugu için asliye hukuk mahmesine git diyor. Oraya gitsem dava uzayacakta uzayacak . Böyle işte.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
İsin dustumu ustalara boyle sende parayi verirken ayni yap.

Kvk olayi tam bir fiyasko olmus. Parani iste tuketici hakem heyeti ilgilenmesi lazm umursamamislar. Kvkya mahkemeye vercegini ve kesin kazancagini soyle mahkeme masraflari bosuna oducekler bi goz korkut sonucta kesin kaybetckleri bi davaya lades demezler
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar, motorumu tarz değişikliği nedeniyle satıyorum. Ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki linkten bulabilirsiniz. Belirttiğim gibi sorunsuz, orjinal temiz bir motordur. Yakıt konusunda endişesi olanlar için uzun yolda 4 - 4.5lt şehir içi kullanımda da maksimum 5-5.5 lt. Öyle abartıldığı gibi 6-8lt yakıt tüketimini hiç ama hiç görmedim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-sorunsuz-suzuki-bandit-600s-94167538/detay/
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sonun'da gösterge led lambalarını mavisi ile degiştirdim
sonuç bence güzel :)
resmi yarın atarım artık,bu resim yükleme işi adamı sinir ediyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
İsin dustumu ustalara boyle sende parayi verirken ayni yap.

2-3 saat önce motoru ustadan teslim aldım. Yakıt tüketimini ölçme imkanı olmadıgı için şimdilik birşey diyemeyecegim fakat tork ve kompresyon fena olmuş. Motor gerilmiş yay gibi . Gaz kolundaki en ufak bir degişligi dahi motor algılıyor. Açıkcası düşük viteslerde gazı açarken biraz temkinli açtım. Bu arada motosikletin rolanti ilk çalıştıgında daha erken düzene binmeye başladı ve çok kararlı. 1100-1200dd e gelip orda çakılıyor.Son olarak debraj balatasıda degiştigi için vitesler biraz kemikli ama usta zamanla düzelecegini söylüyor. Bakalım nekadar bir düzelme olacak görecegiz.

Kısaca motosiketin genel kondisyonundan oldukça memnun kaldım...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
harika allah içine sindirsin o zaman :) yakıtta bence düşme yaşıcan fakat hiç zorlamaya gerek yok rodaj bitene kadar :) hayırlısı olsun artık.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sagol.
Bu arada sen ne yaptın egsantrik gergisini zincirini degiştiriyormusun?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Yok ya naptin daha hicbir sey yok:). Ben hani fikir olsun diye sana nasil oldugunu sordum:).
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sagol Tamer. Yok zaten pek sıkan bir yapım yok, makul hızlarda giden birisiyim fakat şuan rodaj dönemi olması nedeniyle dahada sakin kullanıyorum. Genelde 4000-5000 dd arasında gidiyorum.

Bu arada arkadaşlar sabahları ilk çalıştıgında sizin haydutlarda hafiften trık trık gibi sesler yapıyor mu? Bende böyle hafiften bir sürtme sesi var ama ısınınca kayboluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
Yağ ne alayım beyler castrol&Ipone&Motul? Bunları kullanmış ve karşılaştırma yapabilecek var mıdır?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ben motul 5100 kullanıyorum aldıgımdan beri gayet güzel.
vites geçişleri sessiz,4000-5000 km aralıgında yağ degiştiriyorum çıkan yağ tertemiz özelliğini kaybetmemiş oluyor tavsiye ederim.4 lt lik alıyorum fiyatı 85 tl

benim haydut ilk çalışmalar'da düşük devirde çalışıyordu tekler gibi,üzerinde iridyum buji vardı çıkarttı GKN orjinal buji taktı şu an çalışması güzel.

tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
ben castrol racing kullanıyorum bir eksikliğini görmedim ama bu sefer ipone katana kullanmayı düşünüyorum fiyatı yüksek olsada denemek istiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst