Suzuki Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bende uygun fiyatlı metzeler z6 buldum(ön düz arka int.). Bildiginiz gibi lastik daha çok touring amaçlı ama nekadar yol tutuyor bu konuda şüphelerim var. Genelde sakin bir kullanıcıyımdır öyle limitleri zorlamam ama arada viraj yapasım geldiginde de lastigin yolu bırakması pek hoş olmaz sanırım.:)

Bu z6'ların yol tutuşu konusunda neler söyleyebilirsiniz?

metzeler-Z6-tires-1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu sitede çok farklı degerlendirmeler var. Bazıları tüm koşullarda kullanımdan en üst düzeyde memnun . Bazılarının degerlendirmesi ise orta düzeyde.
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
70
benim motorun üzerindede roadtec z6 var.tekrardan z6 almayı düşünüyorumdum çifti 1000 lira civarı dediler taksitli bende pilot road 2 ye kaydım.z6 ile 4 5 bin km yaptım ama lastik eskiydi 2008 üretimi idi. onun için tam özelliklerini bilemiyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Fotoğraflar hakikaten güzel :) Özellikle arka planın bulanık olması için konulan efekt hoş olmuş.Motosiklette şahane bu arada :)

Ben bile günde 4-5 kez bu soruya maruz kalıyorum, bu sefer ben soracağım :) 100 km'de kaç litre yakıyor acaba? :mrgreen:

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:26 ----------

Bu arada birşey dikkatimi çekti; Suzuki GSF 600-650-1200 Bandit S'lerin fiyatları neredeyse birbirine yakın.Bu motorların piyasasında mı sorun var yoksa ben mi cahilim?

Bir de "Speedy46" nickli arkadaşımız sanırsam motosikletini satıyor.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sagol soykan. Yakıt konusunda; normal kullanımda( 5. vites 120 km) 100km/5.6 lt civarı ama basınca 7 yi görüyor tabi. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
şehir içi 120 km ve üzeri kullanımda ortalama 6 lt civarı yakıyor son kontrolde,no problem :)
her zaman demişimdir ekonomik olmasını istiyorsak ne işimiz var 500-1000 cc motorlar'la.alırız 50-100 cc kenardan kenardan manzaraya bakarak yolculuk yaparız.
çogu arkadaş gaz sesini duyunca özenir yüksek cc motosiklete heleki gençler,sonra yakıt durumu sorulur söyleyince gözler açılmaya başlar delimisin hesabı :)
zevkin tarifi yok yaşamak lazım derim :queen:
tekeriniz düz bassın kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Sagol soykan. Yakıt konusunda; normal kullanımda( 5. vites 120 km) 100km/5.6 lt civarı ama basınca 7 yi görüyor tabi. :)

Bence 1200'lük bir motosiklet için gayet makul.

Speedy46, ben büyük motosiklet istiyorum daha konforlu oldukları için fakat yakıt konusu canımı çok sıkıyor.Öğrenci bütçemle nasıl karşılarım bilemiyorum :)

Tamer Tekin haklısın, bu tarz motosikletler çok zevklidir fakat o zevkin bir bedeli var.Aslında benzin fiyatları normal seviyede olsa çok dert etmeyiz fakat ne yazık ki değil.Arabistan taraflarında küçük cc'li motorlarla gezenleri dövüyorlarmış :mrgreen:

Bu arada bu konunun samimiyetine güvenerek bir şey söylemek, daha doğrusu sormak istiyorum.
Bizim burada Honda CBX 750 P gördüm, biraz dökülmüş halde ama yürür aksamda sorun yoksa almak niyetindeyim.Çünkü çok ucuza veriyor.Fakat fena yakan bir alet olduğunu öğrendim o yüzden cesaret edemiyorum.Alıp, yavaşca toparlamak istiyorum dışını.Sizce değer mi?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Arabistan taraflarında küçük cc'li motorlarla gezenleri dövüyorlarmış :mrgreen:

Bu arada bu konunun samimiyetine güvenerek bir şey söylemek, daha doğrusu sormak istiyorum.
Bizim burada Honda CBX 750 P gördüm, biraz dökülmüş halde ama yürür aksamda sorun yoksa almak niyetindeyim.Çünkü çok ucuza veriyor.Fakat fena yakan bir alet olduğunu öğrendim o yüzden cesaret edemiyorum.Alıp, yavaşca toparlamak istiyorum dışını.Sizce değer mi?

arabistan olayı güzelmiş.:)
orda olmak vardı demek isterdim akaryakıt ucuzlugundan dolayı ama Güzel memleketimin bir örneği yok Dünya'da bence.

eski model çogu motosikleti çok begenirim bende ileride belki alıp restore eder ara sıra salınırım yollara,nostaljiyi üzerinde yaşamak bir başka güzel oluyor.ucuz bulursan kaçırma derim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
1200lükler benim 6500 ile uzun yolda aynı yakıtı yakıyor. söyle yeni kasa absli bir 1200 bandit kıstırsam alasım var ama bilmiyorum walla.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

sizin haydutlar iyi geziyor yazık benimki brandası tozlu halde satıyor. ( söylentilere göre yatmaktan bir yerleri agrırmıs diyorlar ya hadi bakalım :) )
4q8yd.jpg

4q8zs.jpg

4q90h.jpg


bekçimde hazır. sevgimiz karşılıklı o benim motorumu koruyor bende rahatını sağlıyorum :wiinkk:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Dogan benim haydutuda 1-2 ay yatırmıştım tepki olarak zincirini paslatmaya başladı. Bu haydutlar fena alıngan oluyor dikkat et. Arada 3-5 km de olsa açık havaya çıkar gez dolaş gönlünü al. :)

Bu arada lastik işi tamam sırada zincir dişli seti var. Sahibindene baktım DİD'in takım fiyatı 600TL'lerde geziyor. RK'ya baktım oda yok. Kısaca zincir dişli setide 600-650TL bayılacagım gibi görünüyor.DİD veya RK'yı bu fiyattan daha ucuza alabileceğim bir yer var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
selam haydut sever dostlar :)
Gökhan baktığım yerlerde fiyatlar ortalama 600 tl civarı oringli setler.
cbf türkiye'de senin adaş var ona bir sor derim fiyatlar piyasaya göre daha uygun
Gökhan Orhan
tel:05356610170
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Dogan benim haydutuda 1-2 ay yatırmıştım tepki olarak zincirini paslatmaya başladı. Bu haydutlar fena alıngan oluyor dikkat et. Arada 3-5 km de olsa açık havaya çıkar gez dolaş gönlünü al. :)

Bu arada lastik işi tamam sırada zincir dişli seti var. Sahibindene baktım DİD'in takım fiyatı 600TL'lerde geziyor. RK'ya baktım oda yok. Kısaca zincir dişli setide 600-650TL bayılacagım gibi görünüyor.DİD veya RK'yı bu fiyattan daha ucuza alabileceğim bir yer var mı?

edicem edicem. bu hafta zincir dişli değişcek ondan sonra baya guzel yakınlaşcaz :)

zincir ve dişli ölçülerin nedir?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Merhaba arkadaşlar. Lastik zincir dişli seti vs... degişti. Tam motor on numara oldu yollar bekler diyerekten sanayiden çıkıyorumki bu seferde egzantrik ses yapma bakladı :queen: Velasıl egsantrik zincir ve gergi siparişide veriyorum. Siparişi verdiğim servis "bunların gergiye kolay kolay birşey olmuyor" dedi ama yinede takım olarak degiştirmeyi düşünüyorum.

Soruma gelince.

1- İzmir'deki Serviste görevli subap lastikleri ve subapları degiştirip degiştirmek istemedigimi sordu. Bujileri degişirken bakmıştım bi sorun yoktu. Hatta burdaki usta bujileri görünce şaşırmıştı. Bujilerin ateşleme yaptıgı noktada en ufak bir kurum vs. yoktu ama yinede aklımda kaldı. Acaba subap ve lastiklerinide degişsem mi?

2-Devil egsoz aldım. Takarken usta motoru sıkıştırır diye susturucuyuda söktü. Evet ses fena :) ama motorun rolanti biraz etkilendi. Eskiden boştaytken devir gazı acıp bıraktıgımda devir saati 1000 devire inip tekrar 1100dd. e çıkıyordu. Devilden sonra her gazı bıraktıgımda devir saati 800dd civarına kadar iniyor 2-3 sn. içinde yavaş yavaş 100dd. kadar çıkıyor.Kısaca rolantide o eski kararlılık yok artık. Çözüm olarak susturucuyu takmayı düşünüyorum veya senkron ayarını mı yaptırsam bu noktada kararsızım. Sizin düşenceniz nedir?

Bu arada z6 takım aldım ve fena halde memnunum. Lastiklerin bukadar çabuk ısınacagını beklemiyordum. Ayrıca lastik tasarımı m5 ler gibi. Yani lastik bildiginiz "v" şeklinde. :) Buda virajları daha eglenceli hale getirdi. Eski bridgestone'lerle virajlarda yatmak istemezdim bunla kalkmak istemiyorum. O derece:)
524585_10150866735336320_585141319_11692766_502500449_n.jpg


542921_10150866728216320_585141319_11692752_859377820_n.jpg


62654_10150866727891320_585141319_11692750_1000617000_n.jpg


303470_10150866727286320_585141319_11692747_604941374_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
1- şmdi bu tamamen bütçene bağlı. kimse sana değiştirme demez çünkü orjinal oalrak yenilenmiş malzeme kullanılmıs bir maldan her zaman daha iyidir. burası bütçene bakıyor artık.
2- o takacagın devilin susturucusu motoru sikmaz. orjinal egzosu sıkmıyosa o küçücük susturcu hiç sıkmaz sadece geri basınç azda olsa artacagından orjinal egzosuna yakın bir güç elde edersin.

egzantirik znciri için ustan motormu yarıyor yoksa usten perçini çıkartıp eklememi yapıyor? egzantirik zinciri ve gergisini ne kadara ve orjinal mi alıyorsun? işçilik ne kadarmış?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Doğan bütçe konusunda şöyle deyim. bu son alımla beraber yaptıgım masraf 3000TL civarı. E tabi olabildignce az masrafla kurtarmak ideal oluyor.

Egsantrik zincir dişli konusunda ise evt orjinal alıyorum. Sİzin şu motostoptan. Yusufla ailemden çok görüşür oldum. Resmen onlara çalışıyorum. Ge.enki partiden sonra aşagıdakileride istedim.

Fiyat sormuşsun. Buyur:pale:

BANDİT 1200S ŞASE NO: .............. GSF1200S 2001 MD, YC6



1. EXANTRİK ZİNCİR GERGİSİ 12830-46E10 160,94TL+KDV YOK

2. EXANTRİK ZİNCİRİ 12760-26D00 180,38TL+KDV YOK

3. SİLİNDİR ÜST KAPAK CONTA 11141-32F01 150,87TL+KDV YOK

4. SİLİNDİR ALT CONTA 11241-32F00 28,15TL+KDV YOK

5. KULUBÜTÖR CONTA 11173-06B03 63,57TL+KDV YOK

6. BAĞLANTI PULU 8 ADET 09161-11008 6,63TL+KDV YOK

7. CONTA 2 ADET 11178-27A02 10,01TL+KDV YOK

8. CONTA 2 ADET 11179-27A03 9,81TL+KDV YOK


Dogan parçalar kaç güne geliyordu Diger şiparişleri vereli 30 gün oldu hala ses seda yok. Yusufa söyledim yarın ilk işim o dedi. Bakalım artık...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst