Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
s.a arkadaşlar.. uzun bir araştırma içindeyim gs 500 için. yaklaşık 6 küsür param var bu parayla 2nci el nasıl bir motor alabilrim araştırmasından sonra er -5 ve suzukı gs500 bulmuş bulunmaktayım. aslında 98 model srad 600de buldum fakat korkuyorum altından kalkamam onun temizini bulamam.Neyse konuya dönelim klasikleşmiş soruyu sormak isterdim er5mi suzukı gs 500mü diye kendim geniş çaplı bir araştırma yaptım. er5de su sogutma arka fren kampana daha yüksek performans ve gs500e göre begenilmeyen amörtisrlerini buldum. gs500n ise arka frenin disk olması vede hava sogutma olması.. ben hava sogutmayı dert etmıyorum suzukı yapmış sonucta şişecegini düşünmüyorum en kötü kendım yag sogutma kiti yaptırrım. Sizin görüşleriniz neler sizce hangi motoru almalıyım bu paraya illa gs 500 yada kawasaki er5 olacak demiyorumda. fakat gs 500 tip olarak daha güzel geliyor bende dikkat ederim görüntüye.zaten gs 500 alırsam al sakat yaptırıcam yada döktürecem bi şekilde vede ön farı yamaha fz6 gibi yapmayı düşünüyorum sizce mantıklımı düşünüyorum bu düşüdüklerimi gerçekleştirmem çokmu zor yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
6500 e yapılmışı oynanmışı vss vs 10 gün evvel satıldı önceden talep olsaydıo san verirdik :)))) Şaka bir yana gs 500 ünü satan varsa kaçırma er 5 in de cidden temizine bak idare motorlar alma. Kawa nazlıdır affetmez :)))
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
kawa nazlıdır affetmez derken pek temizi yok gs 500 kadar dayanıklı degilmidir diyosun
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Hayır devirli olduğundan yurdum insanı racing gibi kullanıyor :)) Avrupada bozulamasa da türkiyede çamaşır makinası gibi çalışan çok er5 var. mesela ben ilkanın motorun videosunu görünce inanamadım (ilk defa tam sessiz Ex 500 sesi duydum )) hırpalanmamış bir motor mesela onunki gibi olsun er 5 çıt çıt diye sübap sesisi gelen jaga jaga diye balansör sesi gelen motor alma :))))
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
anladım tercihimi gs 500den yapıcam 2004 model ve üstü bulursam alıcam daha aşagı modellerin kuyruk kısmından dolayı tipi hoşuma gitmiyor 6-7 lirayada başka alınacak bi motor bulamadım. :S
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Neden genç motoru daha hızlı gittigi içinmi =). sesi daha kötü araştırdıgım kadarıyla er 5 topiginde egsoz açtırmayı dogru bulmuyorlar sesini chopperlara benzetmişler. suzukı gs 500 sesi performans egsozla gayet güzeldi bide er-5 topiginde makinanın çok yaktıgını idda edenler gözümü çok korkuttular =/.. suzukı bu kadar yavaş aletmi max hız kac yapabilir 2004 model gs 500 _?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
imzama dikkat edersen son 3 motorumun bahsi geçen 500cc sınıfında olduğunu görürsün.
Sırasıyla en sondaki motorum şuanda kullandığım Kawasaki ER5 ;)

04>Suzuki GS500 - 99>Suzuki GS500EX - 05>KAWASAKi ER5 - 41 RE 500
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
gs 500 190 yapar er 5 200 yapar bu son sürate er 5 önce ulaşır. 0/100 kalkış gs 500 geçer çünki er5 3 cü vitesten sonra kendine gelir. 3. vitesi çok uzun ve iyi ivmelenir bu viteste. dediğim gibi Er 5 in temizini al piyasası şuan daha parlak gibi. Ben 6500 den dostuma verdim motorumu . Ama sağlam er5 ler 7000 tl yi buluyor. 5 e de varmış diyip alırsan hata edersin. kawanın ekmeği yenmişi düzen tutmaz. Geçen hafta er6 ile gezdim çok güzel idi daha 2500 km de idi ama sesli çalışıyordu. Birkaç tane daha er 6 deneyip kesin yorum yapıcam bunlar karakteristik ex zincir sesi mi veriyor yoksa bindiğimde mi sıkıntı var görücez. Bir de hep fanlı gezdim hararetli bir motor kanımca:))))
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Kanka Kawasaki genel itibariyle kütürkütür çalışıyor.Rahatsız edici bir ses değil aama suzukinin tıslamasını bulamazsın :D Hırpaniliğin kütürtüsü var içinde sanırım . :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
peki benzin konusunda ne diyorsunuz cidden bu kadar fazlamı yakıyor er 5 _? er topiginde bir kullanıcı çok yakıyor motorum 80ni geçmiyorum falan demiş =/

---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

bu arada inanc sende gs500f var nerden satın aldın türkiyede yok diye biliyorum _?
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
peki benzin konusunda ne diyorsunuz cidden bu kadar fazlamı yakıyor er 5 _? er topiginde bir kullanıcı çok yakıyor motorum 80ni geçmiyorum falan demiş =/

---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

bu arada inanc sende gs500f var nerden satın aldın türkiyede yok diye biliyorum _?

bildiğim kadarıyla 5lt/100km den fazla yakıyor er-5
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
piyasa er 5 te daha yüksek şu ara dediğim gibi düzgünü alınır . gs 500 zaten kalmadı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

peki benzin konusunda ne diyorsunuz cidden bu kadar fazlamı yakıyor er 5 _? er topiginde bir kullanıcı çok yakıyor motorum 80ni geçmiyorum falan demiş =/

---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

bu arada inanc sende gs500f var nerden satın aldın türkiyede yok diye biliyorum _?

bu 3. cü gs 500 idi açıkçası ilk ikisi ile 70 bin km kadar bindim bu sonuncuya da 15 bin felan bindim sanırım. bünye artık başka motor istiyor yoksa bozulmaz. biraz para biriktirdim bir de sezonu geçirmek için beat aldım er6 ile xt 660 arasında gidip geliyorum uygun fiyatlı düşerse sezon sonu patlatıcam bir tane hayırlısı bu paralara ki ben 6500 e verdim. ya gs 500 ya er5 alınır. Gerisi teferruattır :))))
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
ER5'im ile şuanki yakıt değerlerim 5.2Litre/100Km'dir.Karışık kullanım,düz yol,aralıklı performanslı,rampa çıkışı+inişi şeklinde.

K&N filtre
Ngk iridyum bujiler
Stok egzost
Sübap+senkron ayarlı.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yakıtı bana fazla geldi nerdeyse araba kadar.malum ögrenciyim az yakmasıda önemli benim için.siyah er -5 çok güzel duruyor acayip hoşuma gitti görüntüsü izmirde olan varsa bi görüşebilirsek çok güzel olur verdiginiz bilgiler için tşkler =)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
verdiginiz bilgilerden dolayı teşekkür ederim. 1 tane er -5 buldum izmirde motor yıllardır yatıyor bizim yan apartmanda hemde ama paslı kirli degil brandalı bir şekilde. bugune kadar onun er-5 oldugunu farketmemiştim yeni farkettim :D bu arada gsinanac benim almak istedigim bütün motorları elinden geçirmişssin senın yardımına ihtiyacım var gerçekten...

şimdi ben chopper kullanıyorum kle500 almayıda düşünüyorum fakat kararsızım er-5mi alsam yoksa kle 500mü +ları -leri nelerdir chopperden kle 500e geçmek mantıklımı birde bmw f650 buldum 8bin tlye bu konuda görüşlerin nelerdir kle 500 daha mantıklımı sence . ?
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
142
performans kullanımda gs500 ile 5 litreyi zor buldum ben arkadaslar.. normal kullanımımda 4.4 civarı.. egerr ekonomii yaparsam 3.8 e kadar dusebiliyor...

---------- Post added at 08:41 ---------- Previous post was at 08:37 ----------

yakıtı cok oynakk bi motor degil gs 500.. daha once bende xl200 vardı.. onda hicbir fakr yoktu.. nasıl gidersen gitt yakıt aynı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst