- Katılım
- 19 Şub 2007
- Mesajlar
- 703
sağol kardeşim alan arkadaş pro fotoğrafçı imiş düzgün ışıkta fotolar atıcvak buraya aktarırımHayırlısı olsun kardeşim.... :/
sağol kardeşim alan arkadaş pro fotoğrafçı imiş düzgün ışıkta fotolar atıcvak buraya aktarırımHayırlısı olsun kardeşim.... :/
peki benzin konusunda ne diyorsunuz cidden bu kadar fazlamı yakıyor er 5 _? er topiginde bir kullanıcı çok yakıyor motorum 80ni geçmiyorum falan demiş =/
---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:32 ----------
bu arada inanc sende gs500f var nerden satın aldın türkiyede yok diye biliyorum _?
peki benzin konusunda ne diyorsunuz cidden bu kadar fazlamı yakıyor er 5 _? er topiginde bir kullanıcı çok yakıyor motorum 80ni geçmiyorum falan demiş =/
---------- Post added at 12:59 ---------- Previous post was at 12:32 ----------
bu arada inanc sende gs500f var nerden satın aldın türkiyede yok diye biliyorum _?