Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Sucuğunuz sarkıyor biliyorum :p

Ama işlerimin başlaması dolayısı ile ilgilenemiyorum. Birkaç güne toplanacakmış. Yan kapaklar ve jantlar da boyanmış. Toplama işi bittikten sonra profesyonel resimlerini buraya koyacağım. :)

sevgilerimle, :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hadin yahu...çatlamaya başladık...:)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
beyler motor sanırım yarına bitiyor. şase boyası jantlar ön kavalların boyası herşey bitmiş durumda.

arka dişlinin 39 olduğunu farkettik. orjinal 42 dişlisini bulduk ve taktık. büyük performans artışı bekliyoruz.

son durumu yazarım sizlere, elveda :rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
beyler motor sanırım yarına bitiyor. şase boyası jantlar ön kavalların boyası herşey bitmiş durumda.

arka dişlinin 39 olduğunu farkettik. orjinal 42 dişlisini bulduk ve taktık. büyük performans artışı bekliyoruz.

son durumu yazarım sizlere, elveda :rendeer:

Hımm... Şimdi makina serileşecek biraz daha :) Ama benim peşimden gelemezsiniz yine de ümitlenmeyin :p
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Hmmmm....

Bitmemiş orjinal debriyaj balataları,
K&N Performans filtresi.
Yağ soğutma kiti.
İridyum bujiler.
İyi ayarlı karbüratörler.
Performans eksozu.

Açıkçası bende senin pek şansın olcağını zannetmemekteyim ağabey :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Hmmmm....

Bitmemiş orjinal debriyaj balataları,
K&N Performans filtresi.
Yağ soğutma kiti.
İridyum bujiler.
İyi ayarlı karbüratörler.
Performans eksozu.

Açıkçası bende senin pek şansın olcağını zannetmemekteyim ağabey :p

AH benim canım yaa :) Pek bir gaza gelmişsin olm sen.. Sen git patronun gelsin :p

1- VAR
2- VAR
3- SU SOĞUTMA :D
4- VAR
5- BİZZAT TARAFIMDAN
6- 7BİNE KADAR OLAN BEKLEMEN BİTTİ ŞİMDİ HEP HIZLANACAKSIN :) AMA KAWADA ÖYLE BİR BEKLEME ZATEN YOK xD
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Resimler gelicek sabırlı olunuzzz :p

İlkan bey büyük harfle yazmak forumda bağırmak sayıldığından sizi esefle kınıyorum ! :p

Lütfen İ AR fayfhandırınızı alınız marmarise geliniz. draga davet ediliyorsunuz ! :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Resimler gelicek sabırlı olunuzzz :p

İlkan bey büyük harfle yazmak forumda bağırmak sayıldığından sizi esefle kınıyorum ! :p

Lütfen İ AR fayfhandırınızı alınız marmarise geliniz. draga davet ediliyorsunuz ! :p

Marmariste yol mu var oolm :) uçtan uca 6 ya takmam anasını satıyim :D
Siz gelin İzmit'e burda çok yol var yankees.. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------

Arka dişliyi 48 yaparız aĞa maksat kalkmak son sürat değil :)))))))

52 yap kanka kross yaparken faydası büyük :D :D :D :D :D
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
142









---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

selam millet... bugun bi arkadas la.. motora topcase baglantı aparatı yapptık.. honda cbf150 nin orjinal demirini bi iki dokussla gs500 e uydurabildik.. maliyet 40 tl.. resimlerde adım adım ve bitmis hali mevcut..
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Kendi motorumu sattım, hedef piayasa düşünce xt 660 :))) elimde yüklü miktarda 0 ve 2. el yedek parça mevcuttur.özelden ulaşabilirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst