beyler motor sanırım yarına bitiyor. şase boyası jantlar ön kavalların boyası herşey bitmiş durumda.
arka dişlinin 39 olduğunu farkettik. orjinal 42 dişlisini bulduk ve taktık. büyük performans artışı bekliyoruz.
son durumu yazarım sizlere, elveda :rendeer:
Hmmmm....
Bitmemiş orjinal debriyaj balataları,
K&N Performans filtresi.
Yağ soğutma kiti.
İridyum bujiler.
İyi ayarlı karbüratörler.
Performans eksozu.
Açıkçası bende senin pek şansın olcağını zannetmemekteyim ağabey![]()
Arka dişliyi 48 yaparız aĞa maksat kalkmak son sürat değilHımm... Şimdi makina serileşecek biraz dahaAma benim peşimden gelemezsiniz yine de ümitlenmeyin
![]()
Resimler gelicek sabırlı olunuzzz
İlkan bey büyük harfle yazmak forumda bağırmak sayıldığından sizi esefle kınıyorum !
Lütfen İ AR fayfhandırınızı alınız marmarise geliniz. draga davet ediliyorsunuz !![]()
Arka dişliyi 48 yaparız aĞa maksat kalkmak son sürat değil))))))