Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
evet haklısınız günde 2-3 tane talep çıkıyor ama bir gram mantık yok tekliflerde.Adam paramparça olmuş hayosung gt250 siyle kafakafaya takasa girelim benim motorun modeli daha yeni diyor hadi buyur burdan yak :)
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
ARKADAŞLAR GEÇENLERDE MOTORU BAKIMA SOMUŞTUM 10 GÜN OLUYOR.DÜN AKŞAM KULLANDIKTAN SONRA MOTOR CONTALARINDAN SOL TARAFINDAN YAĞ KAÇIRDIĞINI VE YAĞINA BAKTIĞIMDA EKSİLDİĞİNİ FARKETTİM.VE EGZOZTAN SİYAH DUMAN ATIYOR ACABA NEDİR NEYAPILABİLİR.TAMİRCİYE SORDUM SOL SİLİNDİRİN SORUNLU OLDUĞUNU YAĞI ORADAN KAÇIRDIĞINI SÖYLEDİ BEN ANLAMIYORUM AMA TAM OLARAK AYDINLATAMADI BENİ.SATMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BU HALDE SATIPTA ARKAMDAN KÜFÜR ETTİREMEM.YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Herkeze merhaba arkadaslar...:) gs500 ön lastik alıcam,hangi markayı tavsiye edersınız?mıchelın 110/70/17 270tl'ye internetde arastırdım,ne dersiniz?
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
sport demon kullanıyorum 150 /70/17 110/70/17 sert taban bir lastik pek aşınmıyor işin gerçeği :))) silinidir sekman piston bende mevcut lakin ilerde bana da lazım olabilir diye saklıyorum, kara duman ayarsızlıktan atar dostum bu yağ yakıyor demek değil. 15/50 ve 20/50 yağlarla düzgün çalışır gs 500 10/40 koyarsan yağ eksiltebilir (hırçın kullanımda) :)))) Tavsiyem Yağ kaçıran contaların değişimi genel bakım sonrasında tekrar değerlendirmeniz. Kış vakti bu motorları satmak cidden mantıksız ben denedim gördüm kalsın mümkünse :))))
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
110/70/17 80 değil arkayı da 130/70/17 kullanman lazım benim arka lastik heybetli görünse de, su felan sıçratıyor sırtıma artı yakıt artı motora bir yük getiriyor. Motor zaten bu lastiğin 130 tabanını kullanıyor :)))))
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
sport demon kullanıyorum 150 /70/17 110/70/17 sert taban bir lastik pek aşınmıyor işin gerçeği :))) silinidir sekman piston bende mevcut lakin ilerde bana da lazım olabilir diye saklıyorum, kara duman ayarsızlıktan atar dostum bu yağ yakıyor demek değil. 15/50 ve 20/50 yağlarla düzgün çalışır gs 500 10/40 koyarsan yağ eksiltebilir (hırçın kullanımda) :)))) Tavsiyem Yağ kaçıran contaların değişimi genel bakım sonrasında tekrar değerlendirmeniz. Kış vakti bu motorları satmak cidden mantıksız ben denedim gördüm kalsın mümkünse :))))

verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederimhocam.Peki bu üst kapak contasını nereden bulabilirim çünki benim motorum çok kaçırıyor acil değiştirmem lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

birde bu bor yağ muhabbeti var yağ katkısıymış çok işe yarıyor diyorlar.Kullanan varmıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

bu arada yağ kaçıran yerin resmini çekip ekleyeceğim yanlış bilgi vermiş olabilirm.(64.sayfada bu konu sunulmuş onun için resmini ekleme kararı aldım)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Katlı koyarsa debriyaj kaçırırı yağ kanlların tıkanabilir vs vs sorunlar daha da büyür sen benceo contadan edin ilkan kardeşimde vardı satmadıysa :)))) eski makinalara bakmak lazım yoksa yedek parça olur bakınız bende parçaya ayrılmış bir 98 model var :))))Adam 2 lira masraf yapıcak kaçınıyor 4 e yürüyeni var diyor ve parçaya bırakıyor :))) ben düzgün yürüyen ve çalışan motora aksesuar ve yedekleriyle 1300 tl lik bir masraf yapıyorum motor koruma demiri de alıcam gibi onu da alırsam 1500 lira çıkmış olucak :))) 2004 kasa daha da dolu olarak geliyor :)))Onur un katkılarıyla :))))
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
ben yine sanayi'ye gider. 2004 kasacığımızın çooooooooook işi var daha, öpüyorum hepinizi :queen:

---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:59 ----------

Kimsin sennn ??? Niye izinsiz konuşuyorsun ??? :queen::queen::queen::queen::queen:

dışarı da çıkim mi :queen:
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Yok resim almıyorum şuanda görüntü çok kötü çünkü. :queen:

Egzoz'un sesine inanç abi de bende bittik yanlız he :)))
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
Katlı koyarsa debriyaj kaçırırı yağ kanlların tıkanabilir vs vs sorunlar daha da büyür sen benceo contadan edin ilkan kardeşimde vardı satmadıysa :)))) eski makinalara bakmak lazım yoksa yedek parça olur bakınız bende parçaya ayrılmış bir 98 model var :))))Adam 2 lira masraf yapıcak kaçınıyor 4 e yürüyeni var diyor ve parçaya bırakıyor :))) ben düzgün yürüyen ve çalışan motora aksesuar ve yedekleriyle 1300 tl lik bir masraf yapıyorum motor koruma demiri de alıcam gibi onu da alırsam 1500 lira çıkmış olucak :))) 2004 kasa daha da dolu olarak geliyor :)))Onur un katkılarıyla :))))

ilginiz için teşekkür ederim işlerim nedeniyle motorla ilgilenemedim bu hafta.İZMİR kahramanlarda iyi bi usta buldum hemde parça temiin eden bir servis.İlk fırsatta motorumu oraya götürüp elden geçittireceğim heralde durduk yere 200-300 TL kaçacak gibi.Ama yapacak bişey yok bu durumda motoru satmam,zaten ölücü dolu temelli öldürüyorlar.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
ilkan egsoz iimiş valla kanka :)))) onur sanayide şase zımparası yapıyordu son gördüümde :))))
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Son durum nedir ? Aşamaların resimini çekiyor musun ?

Resim istediydindi abey. Seni mi kırcam :rendeer:

Zımpara işlemleri sırası işte. Çıbıldak CiESbeşşüz :queen: Zımparayı tabiki de ben yapıyorum :(

Foto_raf0033.jpg


Buda o ünlü! kornaaa !! :rendeer:

Foto_raf0034.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst