Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Biz satıp izumaya geçelim kardeşim 10 bine isteseler gs 500 ün 2012 sini getiriler piyasada motor kalmaz ama getirmiyorlar :))türkiye satış fiyatı 5000 euro idi :)))) Bu arada forumdan olup abi 4750 lira param var ölücü değilim diyen arkadaşı burdan kınıyorum sahibinden hesabım kapanmasın diye ölçülü yazdım :)))))

Forumdan olup ayıp edeni şuan ağır bir dil ile kınıyorum :)
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaslar yeni gs500 aldım fakat ön farın yuvarlak olusu hiç hoşuma gitmiyor forumu biraz karıstırdım ama kafama yatan birsey bulamadım. gt250r ın grenaj seti gs500 e uyarmı takılabilirmi?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Öncelikle hayırlı olsun.Bence öyle kullan ileride satar grenajlı bir motor alırsın.Orjinal olmayan eklentiler kullanışında problem yaratır.Sadece far modifikasyonuna gitmen daha mantıklı.
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
7
far da da karar weremedim :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

xt600r nin ön farı uyar mı acaba?
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
orjinal farı kaybetme, acerbis cyclops far al bir tane görsel olarak güzel aydınlatma olarak kötü. seni tatmin eder die düşünüyorum ....Fotodaki motor ise antalyadaki gs yi almışsın gibi :)))
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
6
Herkese selamlar. Daha önce bu başlığa bir mesaj atmamıştım, kısaca kendimi tanıtayım 22 yaşında üniversite öğrencisiyim. 1994 model bir GS500E sahibiyiz. Motorum şuanda kötü durumda yıllardır yatıyor. Elden geçirmeye çalışıyorum. Şuan için benzin deposu ihtiyacım var çok fazla etüt edemedim ama bilginiz varmıdır nereden ne kadara bulurum?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
orjinal farı kaybetme, acerbis cyclops far al bir tane görsel olarak güzel aydınlatma olarak kötü. seni tatmin eder die düşünüyorum ....Fotodaki motor ise antalyadaki gs yi almışsın gibi :)))

Bana da öyle geldi :) Turuncu 98leri çok seviyorum.Ama benim sarı 99un yerini tutamaz :D
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Herkese selamlar. Daha önce bu başlığa bir mesaj atmamıştım, kısaca kendimi tanıtayım 22 yaşında üniversite öğrencisiyim. 1994 model bir GS500E sahibiyiz. Motorum şuanda kötü durumda yıllardır yatıyor. Elden geçirmeye çalışıyorum. Şuan için benzin deposu ihtiyacım var çok fazla etüt edemedim ama bilginiz varmıdır nereden ne kadara bulurum?


dostum ulaş bana elimde sorunsuz depo ve diğer aksam var 535 588 96 24 :)))))
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
7
ewet antalyadaki motoru aldım 3-5 sene binmeyi düşünüyorum sonra bi daha değiştiririz. sizce doğru bi tercihmi yapmışım?
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
evet sesini duymadım ama fotolar güzeldi, yedekleri mevcut bişey olursa burdan haber et astek turuncusu orjinal boya tek gs 500 o bildiğimm kadarıyla ....
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Türkiyede var 3-5 tane.Benim bildiğim 2 tane var.Birisi bikepics'te duruyor çilçil aradım sahibini ulaştım kendisine 4 sene önce sattığını söyledi :D
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
İlkan o motor bu olabilir bizi bunun ilanını 40 binlerdeyken de gördük şimdi 70 binlerde motoru bakım görmediyse 80 binlerde yağ eksiltme ex zinciri gibi durumlar görülebilir, ama tam açılmıştır deli gibi gidiyordur bu var ya :)))
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
İlkan o motor bu olabilir bizi bunun ilanını 40 binlerdeyken de gördük şimdi 70 binlerde motoru bakım görmediyse 80 binlerde yağ eksiltme ex zinciri gibi durumlar görülebilir, ama tam açılmıştır deli gibi gidiyordur bu var ya :)))

Sen yatmadın mı :D

Makina konusundaki görüşlerine katılmamak içten bile değil.Fakat dediklerin yapıldıysa ii gider bu makina :)
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
7
motorun sahibini tanıyorum zaten yediğim içtiğim insan. tüm bakımlarını yaptırdı eğer bakım isteyen bişey olsaydı bana satmazdı o kadar güveniyorum aldıgım kişiye. yapacagın hiçbir masraf yok dedi. ama hala on grenajlara bi çare bulamadım. hyıosung grenaj seti var 300 tl ye alsam buna taksam nasıl olur acaba ?
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Sakın ha bulaşma orjinal haliyle bin bozma o motoru.Ayrıca grenaj istiyorsan sat hyo al uğraşma onla. Bu motorlar naked benim ön far crom görünüş bozulmasın diye siperlik camı takmıyorum.
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
iyi dileklerin için çok teşekkür ederim hocam.Bu arada dediğiniz motora baktım (gsx250inazuma) çook güzel makina içim geçti abi yaa :) Bu arada bu motor Türkiye ye gelmiyecekmi acaba?
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
9
arkadaşlar bu arada motorumu satıyorum bilginize. #75700391 shibinden ilan no...500cc Naked önereceğiniz veya buradaki arkadaşlardan satan var ise görüşebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
5500 e 15 gün 2004 ünün ilanını tuttum gelen teklifleri görsen motorunu yakarsın veya denize atarsın ya ilanı sil sezonu bekle yada 3500 4 arası gelen teklifleri değerlendir. dostum :))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst