
) Bu aralar resmi işlemlerden dolayı girip cevap yazamadım sizlere

Arabamda silencer'lı egzost ve cam filmi var diye bir kalleş tarafından bağlandım.İstanbul'dan İzmit'e evime dönüyordum.Adam sırf inadına ve rüşvet vermediğim için aracımı yediemin'e bağladı.
Bunların uğraşısından dolayı yanınızda olamadım.
Ferhat sana da bir motor alacağız harbiden devlet meselesine döndü

Sen kıbrısta kendine motor al.Dönmeden satarsın zaten.Buradan alıp götürmenin mantığı yokki

Ayrıca büyük makinayı kıbrısta ne yapacaksın

Zaten heryer max. 1 saat

Tüm adayı döneyim desen bir günde bitirirsin.Sonra gezecek yerin kalmaz.Sen git işlerine bak orada.Dönünce en uygun neyse alırız sana bir makina.Dört silindirden de korkacak birşey yok.Racing almadığın sürece GS500 gibi rahat bir biçimde kullanabilirsin.Alt devirleri zaten çift silindir ile aynı duyarlılıkta.7Bin devir üstüne çıkınca ciddi bir fark söz konusu...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
İnanç , Ferhat senin motora ne veriyorsa 250 fazlasını ben veriyorum kanka :queen::queen::queen::queen: