- Katılım
- 8 Şub 2012
- Mesajlar
- 9
evet haklısınız günde 2-3 tane talep çıkıyor ama bir gram mantık yok tekliflerde.Adam paramparça olmuş hayosung gt250 siyle kafakafaya takasa girelim benim motorun modeli daha yeni diyor hadi buyur burdan yak 
bende bugün baktım ön lastik michelin markaya 250 tl linkini gönderiyorum bilgin olsun arkadaşım.
http://www.feyizoglu.com/Michelin-110-80-17-on-Lastik-Pilot-Activ_46629.html#0
Paramparça hyoyu satıyorlar ben şahidim))
Evet çok yakından şahit olduğuna eminim ağabey! :queen:
sport demon kullanıyorum 150 /70/17 110/70/17 sert taban bir lastik pek aşınmıyor işin gerçeği)) silinidir sekman piston bende mevcut lakin ilerde bana da lazım olabilir diye saklıyorum, kara duman ayarsızlıktan atar dostum bu yağ yakıyor demek değil. 15/50 ve 20/50 yağlarla düzgün çalışır gs 500 10/40 koyarsan yağ eksiltebilir (hırçın kullanımda)
))) Tavsiyem Yağ kaçıran contaların değişimi genel bakım sonrasında tekrar değerlendirmeniz. Kış vakti bu motorları satmak cidden mantıksız ben denedim gördüm kalsın mümkünse
)))
Kimsin sennn ??? Niye izinsiz konuşuyorsun ??? :queen::queen::queen::queen::queen:
Katlı koyarsa debriyaj kaçırırı yağ kanlların tıkanabilir vs vs sorunlar daha da büyür sen benceo contadan edin ilkan kardeşimde vardı satmadıysa))) eski makinalara bakmak lazım yoksa yedek parça olur bakınız bende parçaya ayrılmış bir 98 model var
)))Adam 2 lira masraf yapıcak kaçınıyor 4 e yürüyeni var diyor ve parçaya bırakıyor
)) ben düzgün yürüyen ve çalışan motora aksesuar ve yedekleriyle 1300 tl lik bir masraf yapıyorum motor koruma demiri de alıcam gibi onu da alırsam 1500 lira çıkmış olucak
)) 2004 kasa daha da dolu olarak geliyor
))Onur un katkılarıyla
)))
Son durum nedir ? Aşamaların resimini çekiyor musun ?