Suzuki DR800 Big ile Skoda Favorit Takas

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bolu'dan bi abimde var.Yıllardır kullanıyor ve şu an satılık fikrini değiştirmediyse. Onu buraya yönlendireceğim. İnşallah hayırlı olur.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Şu motosikleti aslında eğer istediğim motosikleti alamazsam almak isterim ama satmak neredeyse Türkiye'de imkansız.Bana göre bu motosikletin tek sıkıntısı bu.Yoksa parça derdiymiş felan artık o sıkıntılar geride kaldı günümüz şartlarında.Bir de herkes çok yakıyor diyor ama araştırmalarımda öyle büyük rakamlar çıkmadı yakıt sarfiyatı konusunda.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Şu motosikleti aslında eğer istediğim motosikleti alamazsam almak isterim ama satmak neredeyse Türkiye'de imkansız.Bana göre bu motosikletin tek sıkıntısı bu.Yoksa parça derdiymiş felan artık o sıkıntılar geride kaldı günümüz şartlarında.Bir de herkes çok yakıyor diyor ama araştırmalarımda öyle büyük rakamlar çıkmadı yakıt sarfiyatı konusunda.

kesinlikle haklısın, satılması çok zor olur motosiklet büyük kısa boylular için sorun teşkil eder.Yaş olarakda eski olunca imkansıza yakın satmak. Ama 5-6 liraya o cüssede bir japon almak hemde bikez. com sitesinde kıyaslamada yüz üzerinden doksan üstü almış (Africa twin bile seksen küsür) , sağlamlığı ve kalitesi düşünülürse bakımını yaptıktan sonra yıllarca binilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst