Bolu'dan bi abimde var.Yıllardır kullanıyor ve şu an satılık fikrini değiştirmediyse. Onu buraya yönlendireceğim. İnşallah hayırlı olur.
Şu motosikleti aslında eğer istediğim motosikleti alamazsam almak isterim ama satmak neredeyse Türkiye'de imkansız.Bana göre bu motosikletin tek sıkıntısı bu.Yoksa parça derdiymiş felan artık o sıkıntılar geride kaldı günümüz şartlarında.Bir de herkes çok yakıyor diyor ama araştırmalarımda öyle büyük rakamlar çıkmadı yakıt sarfiyatı konusunda.